ההפגנה בקניותר הערב למרות מצב החרום: פחות משתתפים, אבל הנחישות נותרה בעינה.

$(function(){setImageBanner('ffcd5b9a-e149-418b-b4c8-67527f6450f9','/dyncontent/2024/3/12/8f0a2b8d-e0e3-496f-8d42-b3f76fef9145.jpg',16611,'בול בפוני קריית תרבות עד 0104',525,78,false,48688,'Image','');})

הנוכחות היתה אמנם דלה בהרבה מאשר בדרך כלל, אף אלו שכן התעקשו להגיע טענו: אנחנו מפחדים מדיקטטורה הרבה יותר מאשר מטילים...
נשאו דברים: אור לי בר-לב: עיתונאית עצמאית, ערן עציון: סיו״ר המל״ל לשעבר ,גל כהן: ממובילי מחאת ההייטק, ד״ר דפנה שפט :ממובילות החלוקים הלבנים ומאבק בריאות הנפש.

פרטי

ההפגנה בקניותר הערב למרות מצב החרום: פחות משתתפים, אבל הנחישות נותרה בעינה.

פרטי

הנוכחות היתה אמנם דלה בהרבה מאשר בדרך כלל, אף אלו שכן התעקשו להגיע טענו: אנחנו מפחדים מדיקטטורה הרבה יותר מאשר מטילים...

ציטוט מדברי ערן עציון, סיו״ר המל״ל לשעבר, הפגנה בנס ציונה היום

אני רוצה לדבר על מה שראיתי בעיני שלי, מקרוב-קרוב, איך זה מתנהל, תחת 4 ראשי ממשלות – ברק, שרון, אולמרט ונתניהו. אחרי 22 שנה בשירות המדינה חשבתי שראיתי הכל בתחום הזה. אבל הימים הנוראים הללו, החודשים האחרונים מאז הקמת ממשלת נתניהו ה6- והתנעת נסיון ההפיכה המשטרית – הפכו והופכים לי – ולרבים ורבות כמוני, יוצאי מערכות הבטחון ושירות המדינה - את הקרביים. מעולם לא חשבנו שתתכן סיטואציה כל כך מופרעת, מוטרפת, כאוטית ומסוכנת כאן אצלנו, בלב-ליבם של מוסדות המדינה, של קודש הקודשים המדיני-בטחוני, של מערכת קבלת ההחלטות הלאומית.

לנגד עינינו עלתה לשלטון חבורת קושרים בהובלת מי שכיהן כראש ממשלה כבר 15 שנים. מי שעלה לשלטון לאחר רצח רבין ז"ל, ושהחלטותיו עיצבו מאז במשך 28 שנים - בתפקידיו השונים – את מדינת ישראל ואת החברה הישראלית כפי שאנו מכירים אותן כיום, יותר מכל אדם אחר. הפוליטיקאי הזה, שיצחק שמיר כינה "מלאך חבלה," ניצל ומנצל את הכלים הדמוקרטיים כדי לחסל את הדמוקרטיה מבפנים. הוא ושותפיו לקשר עושים את זה על ידי עיקור וסירוס מערכות קבלת ההחלטות – ברשות המבצעת, ברשות המחוקקת, וכמובן גם ברשות השופטת.

את המטרה שלהם הם הגדירו היטב היטב – הפיכה משטרית. שינוי המשטר הישראלי מדמוקרטיה פרלמנטרית ליברלית, לדיקטטורה דתית בראשות נתניהו, שישלוט לכל ימי חייו וימנה את יורשו. את התוכנית הזו הם הסתירו ועדיין מנסים להסתיר מן הציבור, כי הם יודעים היטב שהעם נגד ההפיכה . 

סיקור המחאה, הפגנות בנס ציונה היום, אירועים בנס ציונה בנושא המחאה. כל המידע והחדשות באתר נס ציונה נט.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה