הונחה אבן פינה לשלב ג' בקרית החינוך פארק המדע

$(function(){setImageBanner('da163725-a8e9-498a-8d5a-bcc1a748112e','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,48688,'Image','');})

במעמד ראש העיר שמוליק בוקסר הונחה אבן הפינה לבניין שלב ג' בקרית החינוך פארק המדע נס ציונה הצפי לסיום הפרויקט בקיץ הבא אוגוסט 2021

הונחה אבן הפינה לבניין שלב ג' בקרית החינוך פארק המדע נס ציונה הצפי לסיום הפרויקט אוגוסט 2021

בשעה טובה ובמעמד ראש העיר שמוליק בוקסר  נערך ביום שלישי שעבר טקס הנחת אבן הפינה לבניין שלב ג' בקרית החינוך פארק המדע נס ציונה . בניין זה יצטרף לשני המבנים הקיימים – שלב א' שנבנה בשנת 2016, ושלב ב' שנבנה בשנת 2018, בכך יושלמו בנייתן של 42 כיתות בקרית החינוך. 


הטקס התקיים בנוכחות ראש העיר שמואל בוקסר, סגני ראש העיר חברי מועצה, צוות הנהלת העירייה, נציגי משרד החינוך, מנהלת וצוות בית הספר, תלמידים ואורחים נוספים. לאחר שכל הנוכחים בטקס חתמו על הקלף, הוא הוכנס לגליל ורובוט מיוחד, שאותו פיתחה קבוצת הרובוטיקה העירונית DEMACIA, הגיש אותו לראש העיר להטמנה בקרקע. הרובוט המכונה "איקרוס", נבנה השנה וחלק מקבוצת הרובוטיקה העירונית הם תלמידי פארק המדע, בהנחיית המנטור יעקב וייל.

איקרוס קרית החינוך נס ציונה

גם הרובוט "איקרוס" שפיתחו תלמידי החטיבה "השתתף" בטקס...

פרויקט פארק המדע נס ציונה שלב ג' נחשב לייחודי וחדשני מסוגו, ביה"ס שנבנה בצורה אנכית. הפרויקט כולל בניין בן 4 קומות, כ- 5,500 מ"ר, 14 כיתות אם, כיתות ספח נוספות,  מעבדות מחשבים, מסלול ריצה ומרחב פתוח. בתכנון המבנה נעשה שימוש בטכנולוגיות בניה מתקדמות - שימוש בחומרים מתקדמים ברי קיימא, מערכות מיזוג VRF עם שליטה מרכזית, תקשורת מחשבים מתקדמת ותאורה חסכונית ויעילה.

נזכיר כי בשנה האחרונה, הובילה עיריית נס ציונה , תוכנית צמיחה דמוגרפית ופרוגרמה העירונית למוסדות חינוך, המנתחת את הגידול הצפוי באוכלוסייה וכפועל יוצא מגדירה את הצרכים בטווח של 5 ו – 10 שנים קדימה. מהתחזית עלה, כי  כבר בשנת הלימודים הקרובה  יהיה צורך ב – 5 כיתות אם נוספות בקרית החינוך וכי בשנת 2022 יהיה צורך בעוד 6 כיתות אם נוספות. למעשה, עולה מכך כי כבר לפני שנתיים היה צריך להתחיל בנייה של מבנה שלב ג', על מנת לתת מענה לכמות הכיתות הנדרשת לשנה"ל הקרובה וזו שלאחריה. מצב זה חייב תכנון וקידום מהיר ביותר של הפרויקט על מנת לעמוד בלוח הזמנים הקצר. 



ראש העיר שמואל בוקסר אמר לאחר הנחת אבן הפינה : 

 "אין ספק שזהו יום מרגש במיוחד עבורי, השקענו מאמץ רב כדי שהפרויקט הזה יצא לדרך כמה שיותר מהר, אבל בשנה האחרונה לא הייתה ממשלה והמדינה נעצרה והיה חשש גדול אם נצליח לקבל את האישור של משרד החינוך לתחילת הבנייה. אני שמח שבסופו של דבר האישור התקבל, ואנו מתחילים בבניית המבנה השלישי של קריית החינוך פארק המדע שייתן מענה למאות תלמידים. אני  מבקש להודות לאגף ההנדסה וצוות הפרויקט, לאגף החינוך ולנציגי המטה במשרד החינוך אשר בזכות שיתוף הפעולה והעבודה המאומצת יחד הצלחנו לעמוד במשימה ובלוח הזמנים הקצר". 

קרית חינוך שלב ג תמונת המחשה
כך תיראה הקריה כשתושלם בניית שלב ג'

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה