הורים שימו לב לילדים ברכב : מאז שעות הבוקר חילצו מתנדבי ידידים שני ילדים שננעלו ברכבים.

$(function(){})

לא בכל יום נרשמים שני אירועים בהם ילדים ננעלים ברכב ההורים במצב המהווה סכנה לחייהם. החל משעות הבוקר חילצו מתנדבי ידידים שני ילדים קטנים שננעלו ברכבי ההורים וקוראים להורים לאמץ "כלל מפתח". מוקד ידידים מספר טלפון - 1230 ללא כוכבית. 

המוקד במספר 1230 ללא כוכבית. 

קרדיט צילום ידידים

הורים לילדים קטנים? זו כתבה חשובה עבורכם שיכולה להציל חיים. בארגון בידידים שבים ומזכירים להורים להקפיד על נשיאת המפתח בכל יציאה מהרכב קצרה וארוכה כאחת, מחשש לנעילה מרכזית כשהילד בפנים לבדו. בעת נעילה צרו קשר עם המוקד במספר 1230 ללא כוכבית. 

בוקר של חילוץ ילדים שננעלו ברכב - מתנדבי ידידים חילצו אז שעות הבוקר שני ילדים שנצבו בפני סכנת חיים בשעה שננעלו ברכבי ההורים בראשון לציון ויבנה. 

ראשון לציון: פעוטה ננעלה ברכב וחולצה בשלום ע"י מתנדבי ידידים • בידידים קוראים להורים לאמץ "כלל מפתח"

הבוקר (רביעי) בשעה 8:06 קיבל מנהל מחוז מרכז, דניאל הלוי, קריאה במוקד ידידים אודות פעוטה כבת שנה וחצי שננעלה ברכב בשגגה לעיני אמהּ, ברחוב הגדוד העברי בראשון לציון.

אברהם ארנון ודודי גנוט, כונני סניף ראשון לציון, נענו לקריאה והגיעו במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותם, חילצו המתנדבים את הפעוטה בשלום ובזריזות, מבלי לגרום כל נזק לרכב.

אברהם מספר: "הבוקר בדרכי לעבודה, קיבלתי קריאה על פעוטה שננעלה ברכב בכתובת הסמוכה אליי. נסעתי במהירות ותוך זמן קצר חילצתי את הפעוטה בשלום, לשמחתה הגדולה של אמהּ. תחושת סיפוק אדירה".

דניאל הלוי, מנהל מחוז מרכז שענה לשיחה, מוסיף: "תוך כדי שאני עונה במוקד לבקשות של אנשים לעזרה בכבלים, פנצ'ר וכדומה, נכנסה שיחת החירום. הוצאתי מיידית את הארוע והזנקתי את המתנדבים, כשבמקביל נשארתי על הקו והרגעתי את האם הנסערת. אני שמח שהיה מענה מהיר וטוב. זכיתי לקחת חלק בהצלת חיים."

יבנה: תינוק ננעל בשגגה ברכב, מתנדב ידידים חילץ אותו בשלום

הבוקר (רביעי) בשעה 08:10 התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות תינוק כבן שנה שננעל בשגגה ברכב לעיני סבתו, ברחוב הנמל ביבנה.

ג'רמי ברדוגו, מוקדן ידידים, ענה לשיחה והוציא את הארוע לקבוצת החירום.
אברהם כהן מגורי, נענה לקריאה והגיע במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותו חילץ אברהם את התינוק בשלום ובזריזות, ללא גרימת נזק לרכב.

אברהם מספר: "במהלך עבודתי במתחם סמוך, התקבלה הקריאה. עזבתי הכל ויצאתי מיידית למקום. בפעולה מהירה חילצתי את התינוק בשלום לרווחת הסבתא הדואגת. אני מרגיש תחושת שליחות בהתנדבות הזו בידידים בכלל ובחילוץ הזה בפרט. הסבתא התרגשה מאוד וביקשה את מספר הטלפון של המנהלים להודות על הכל."

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה