החלה התקנת סיבים אופטיים בבתי הספר בעיר.

$(function(){})


היעד: בתחילת שנת הלימודים הבאה מהירות השידור תגדל פי 20 ומספר השעורים שיכולים להיות משודרים בו זמנית יגדל פי 10.
מתברר כי גם עם החזרה לשיגרה, נמשך שימוש מוגבר באמצעים הדיגיטליים ושולב כחלק משגרת הלמידה. בהמשך לכך, השימוש באינטרנט גודל כל הזמן ואיתו הצורך בתשתית פס רחב חזקה ומתקדמת שתאפשר את השימושים ההולכים ועולים.
עלות הפרויקט כ 300 אלף ₪ בשנה אותם תממן עיריית נס ציונה עבור בתי הספר

דוברות העיריה

ראש העיר שמואל בוקסר, מנכ"לית העירייה דפנה קירו כהן ומהנדס העיר בועז גמליאל - בסיור באתר הבניה בקרית החינוך פארק המדע אתמול

כפי שניתן היה לצפות וכמו בארץ כולה, הגביר משבר הקורונה את השימוש באמצעים דיגיטליים בקרב כל תושבי העיר ובעיקר בבתי הספר אשר עברו ללמידה מרחוק.

אלא שגם עם החזרה לשיגרה, נמשך שימוש מוגבר באמצעים הדיגיטליים ושולב כחלק משגרת הלמידה. בהמשך לכך, השימוש באינטרנט גודל כל הזמן ואיתו הצורך בתשתית פס רחב חזקה ומתקדמת שתאפשר את השימושים ההולכים ועולים.

במטרה לאפשר את יציבות התקשרות, בדגש על בתי הספר ולאפשר גם גלישה מהירה וגם מספר רב של משתמשים, הגולשים ללא הפרעות בו זמנית, מסיימת עיריית נס ציונה בימים אלו להתקין רשת סיבים אופטיים. הרשת מותקנת בבתי הספר ובמבני העירייה.עוד לפני פרוץ משבר הקורונה השקיעה העירייה כ 8 מיליון שקלים בתשתיות טכנולוגיות ומחשוב בתי הספר, השקעה אשר אפשרה את הלמידה מרחוק בזמן משבר הקורונה. כעת, ממשיכה העירייה להשקיע הן במחשוב והן בחיזוק הרשת והגדלת מרחב הגלישה. בימים אלו מסתיימת ההתקנה של הסיבים האופטיים בבתי הספר והתקנה נוספת של קווי תקשורת בתיכונים שגם הם נועדו לחזק את רוחב הפס, לספק שרידות ולאפשר בשנה הבאה לתלמידי העיר למידה מתוקשבת באופן מיטבי ואיכותי.

ראש העיר שמואל בוקסר:

הקניית כלים ובסיס מתקדם ללמידה, עבור כלל ילדי העיר עומדים בראש סדר העדיפויות. כדי שניתן יהיה לטפח למידה מתקדמת, היה ברור לי מיום כניסתי לתפקיד שיש לשפר את תשתיות המחשוב במוסדות החינוך. התקנת סיבים אופטיים בבתי הספר ושיפור רשת האינטרנט הם הבסיס המאפשר למידה מתקדמת בראי העתיד והתאמת תוכניות הלימודים לעידון פוסט קורונה ולשימוש המוגבר של כולנו באינטרנט ובעזרים טכנולוגים חדשים. החל משנת הלימודים הבאה תלמידי העיר יקבלו רשת אינטרנט חזקה, יציבה ומהירה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה