היום ב18.30 יעלה מיצג "לבבות חטופים" בקריאה להשבתם - ברחבת ק. התרבות נס ציונה

$(function(){setImageBanner('1ba01859-78be-44a5-890e-1620032d50a4','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,48688,'Image','');})

היום ה-7 באוקטובר, במלאות חודש לשבת השחורה, יעלה ברחבת קריית התרבות בעיר מיצג להשבת החטופים. המיצג בשיתוף מטה החטופים ועיריית נס ציונה.
תושבי העיר מוזמנים להגיע ולהזדהות.

מיצג 'לבבות חטופים' להשבתם בנס ציונה ברחבת קריית התרבות

מיצג 'לבבות חטופים' הקורא להשבתם עולה בנס ציונה. החל מ 07/11/2023 ברחבת קריית התרבות. 

מחר, יום שלישי יעלה בנס ציונה מייצג מיצג להשבת החטופים. המיצג בשיתוף מטה החטופים ועיריית נס ציונה. מטרות להעלות את המודעות לסבלם של החטופים מעוטף עזה אשר נמצאים בשבי החמאס. המיצג בנס ציונה עשוי מ 242 דמויות מברזל, ללא טיפולי אסתטיקה, בחומר הגלם החשוף, בחור בצורת לב. 

כבר 30 ימים מוחזקים 242 בשבי. 242 חטופים חפים מפשע, תינוקות, ילדים, הורים, אחיות, אחים, קשישים, אהובים ע״י רבים, כלואים בסיוט מתמשך. כל שניה חשובה ועלינו לפעול מהר כדי להחזיר אותם אל חיק משפחותיהם. מטה משפחות החטופים והנעדרים מובילים את המשימה להשיב את החטופים הביתה.

כל קול צעקה, כל חשיפה לטבח ולפעולותיו משמעותיים. בשמו של כל חטוף - אנו מבקשים ממכם להצטרף אלינו במאמץ להבטיח את שובם בבטחה של אהובינו הביתה. כולנו מתפללים לשובם של החטופים והנעדרים.

מאיזה תאריך מוצג המיצג ברחבת קריית התרבות בנס ציונה?. יום שלישי 07/11/2023


אתם מוזמנים להגיע למיצג, לנוע בין הדמויות, לצלם, להעלות, לתייג ולהגדיל חשיפה ולומר בקול חזק:
#BringThemHomeNow
זאת חובתנו לספר את הסיפור של מאות תינוקות, ילדים, צעירים, חיילים, אימהות, אבות וקשישים. זאת חובתנו להחזיר אותם הביתה עכשיו. יחד נתפלל לשובם של החטופים והנעדרים.

עוד באתר סיפורו המדהים של א' מנס ציונה- קצין המילואים שהציל כ200 מהחוגגים בנובה ועתה מפקד על סוללת "חץ".

מיצג 'לבבות חטופים' אותו מאחרת העיר נס ציונה 

ברגע זה ממש, מוחזקים חטופים חפים מפשע, תינוקות, ילדים, הורים, אחיות, אחים, קשישים, אהובים ע״י רבים, כלואים בסיוט מתמשך. כל שניה חשובה ועלינו לפעול מהר כדי להחזיר אותם אל חיק משפחותיהם.

המיצג "חטופים, בלב של כולנו" כולל 242 דמויות של תינוקות, פעוטות, ילדים, נוער, צעירים, מבוגרים, קשישים ובעלי נכויות - בהתאמה להרכב החטופים בטבח ה-7 באוקטובר. 

פעוטות שנקרעו מידי האימהות שלהם. ילדים שהופרדו מהוריהם. בני נוער שבאיומי רובה לראשיהם נשבו. צעירות שנאנסו, פועלי חקלאות שהובלו בעשרות לתוך רצועת עזה, קשישים ואף ניצולי שואה, בעלי נכויות הנדרשים לטיפול רפואי.

את כולם אנחנו רואים לפנינו מאז הטבח ב-7 באוקטובר, 24/7. גם בחלומותינו, גם במשאלותינו. הם חקוקים בליבנו. מיצג החטופים מחובר ממספר מחשבות:

האחת - הכמות הבלתי נתפשת של חטופים, מבתיהם, ממסיבה, מחיי שגרה. 242 זו כמות בלתי נתפשת. כל נחטף שבוי, קיבל ייצוג.

השנייה - הרכב החטופים. זו הפעם הראשונה בהיסטוריה בה נחטפת כזו כמות בהרכב כזה מורכב של אוכלוסיות שונות וגילאים. כל מגדר, גיל, קבוצה - קיבלו ייצוג.

השלישית - החומר הנבחר. המיצג עשוי מ 242 דמויות מברזל, ללא טיפולי אסתטיקה, בחומר הגלם החשוף, בחור בצורת לב, אנחנו מבקשים לחשוף את מצבם הפגיע. כל נחטף עשוי בשר ודם. כל דקה שעוברת, משפיעה על הנפש והגוף.

הרביעית - החור בלב. מייצג את החיבור הבלתי ניתן להפרדה בין החטופים לבין כולנו. החטופים בליבנו. החטופים במחשבותינו. כולנו יכולנו להיות שם, ישראלים - או העולם כולו. הטרור לא מפריד ביננו למטרותיו. לא נעצור עד להשבתם במלואם. כל נחטף שבוי בלבבות כולנו.

שביעי באוקטובר, 2023 ייזכר לעולם בדפי ההיסטוריה כאחד הימים העצובים ביותר עבור כלל האנושות, מדינת ישראל וכלל הקהילה היהודית." 

#StandWithIsrael

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה