החמרה בבעיות החניה בשד' האלופים, בעיקר ליד אולם "אמארה". העיריה רשמה אתמול 30 דוחות במקום

$(function(){setImageBanner('b02bef45-607b-4f09-a62a-a0c2e5cbeeae','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,48688,'Image','');})

תושבי טירת שלום המנסים לעבור במקום רגלית וברכב מתלוננים על כך שהכביש באזור גן הארועים "אמארה" (לשעבר מרוויאס) חסום כמעט כולו בתקופה רבת ארועים זו והעיריה לא אוכפת די את החוק.
נציגם טוען: לכאורה בעל הגן אינו עומד בתנאי רשיון העסק שלו בכך שאינו דואג לחניה נאותה של אורחיו ויש מנוף לחץ עליו, שישתמשו בו !

2

סתם צהרי יום השבוע. חונים על הכביש, חופשי..

התושב שפנה אלינו, בשמו ובשם שכניו, מספר:

אולם האירועים אמארה הפך למקור מטרד אינסופי. זה התחיל בראש וזה ממשיך בהפרה בריש גלי של חוקי התעבורה, החניה ומה לא. היום (יום שני- אתמול)  היו שתי משמרות, צהריים וערב. בצהרים לקח לפיקוח העירוני להגיע המון זמן ורק אחרי פניות חוזרות מצד תושבי השכונה . לבעלי האולם כבר נאמר פעמים רבות שזאת אחריותו לשמור על חניה נאותה במיקום שהוא גם כך בעייתי מבחינת צפיפות ובטיחות, אך מה לעשות שהאורחים מעדיפים לא ללכלך את נעליהם ולא מחנים במגרש החיצוני שהוא עם חול ומצע...

לדבריו" גם דוחו"ת חניה זה לא פיתרון. "הבעיה שהדוחות הם לציבור מתחלף. הקושי הוא שהנושא לא מטופל ברמת גן האירועים. לעיריה יש אולי אינטרס להמשיך כך ולעשות "יומיות" יפות של קנסות. את הבעיה זה לא פותר. מה הם עושים למנוע זאת? בטונדות על המדרכות? תמרורים נוספים? זימון בעל האולם לשיחה?
יש לזכור שהתופעה גורמת להיעלמות המדרכה ומחייבת הולכי רגל להיכנס לקלחת של סכנה בכביש. זאת בעיה חמורה שקנסות אינן הפתרון הנכון לגביה. בעל הגן אינו מנסה אפילו להכווין את המכוניות לחניון. אם הבעיה היא עם משטח החול, שיסדרו את זה. אם הבעיה היא עם שטח החניה האינטגרלי שלו, שיבדקו האם הוא מספיק והאם הוא מנוצל. לכאורה בעל הגן אינו עומד בתנאי רשיון העסק שלו בכך שאינו דואג לחניה נאותה של אורחיו ויש מנוף לחץ עליו, שישתמשו בו !" 

המתלונן צירף 3 סירטונים שצולמו במרווחי שעות והם מראים כי המצב בחלק הזה של הרחוב אכן בעייתי במיוחד. 

פנינו לעירייה וזו תגובתה: 

"הסוגייה מוכרת וידועה. לאור זאת, התקיימה פגישה עם בעל אולם "אמרה" ונציגי תושבי שכונת טירת שלום החדשה בה סוכמו מספר פעולות לגבי סדרני חניה, כניסות למגרשי החניה, הרחבת שטח החניון המזרחי הציבורי שבבעלות העירייה והגברת האכיפה על רכבים שחונים בניגוד לחוק.
ואכן מאותה הפגישה, חל שיפור משמעותי הן באורך ה"פקק" של רכבים המגיעים לאזור האולמות מכיוון צומת בית עובד והן בהפרות לתנועה.
הפיקוח העירוני  מבצע אכיפה יזומה באזור האולמות וניתנים דוחות לחונים בניגוד לחוק, כמה עשרות בכל מבצע. רק אתמול בצהריים נתנו כ-30 דוחות. יש לציין כי בעל אולם האירועים משתף פעולה ועושה מאמץ למנוע הפרעה לסדר הציבורי. אנו נמשיך בביצוע אכיפה נגד מפרי החוק". 

ואנו נהיה במעקב

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה