החשמל למשתלה בלתי חוקית בנס ציונה נותק ובעליה טוען שניסה להתאבד ואף נפצע קל.

$(function(){})

התפתחות דרמטית הבוקר בעימות בין העיריה לאבי נגר בעלי "משתלת יוחננוף" בצומת ויצמן דרום, אותה מתכוונת העירייה, לטענתה בגיבוי ביהמ"ש - להרוס.
אנשי חברת החשמל שהגיעו לנתק את החשמל במקום, נעזרו במשטרה לבצע זאת ומר נגר נפצע קל ממסור שאחז, כשלדבריו ניסה להתאבד !

בקרוב- עדכון נוסף בפרשה.

פייסבוק

הסיפור הזה כבר נמשך חודשים ולהערכתי עוד יעסיק את בית המשפט בעתיד, למרות שלכאורה מדובר בעוד מקרה רגיל של בניה בלתי חוקית

המשתלה האמורה שוכנת על אדמה חקלאית פרטית בקצה גבולה הדרומי של נס ציונה- ראו מפה. אך הוקמה ללא הליכי רישוי כחוק לדברי העירייה, ולכן, "במסגרת פעולות אכיפה שמבצעת הועדה המקומית לתכנון ובניה בנס ציונה, בהתאם לסמכותה על פי חוק ולצורך מיגור עבירות של תכנון ובניה בעיר, התבצעה הבוקר פעולת אכיפה מול תושב אשר מבצע עבירות בניה נרחבות בניגוד לחוק ותוך הפרה בוטה של צווי בית המשפט."

אלא שהאיש אשר נשרט כאמור בידיו וגרונו ממסור בו אחז, מעלה טענות רבות כלפי העיריה, ומאשים אותה בכך שהם "מחפשים אותו" במיוחד מסיבות שונות ומתעמרים בו, טענות שעורכת דינו מתכוונת להעלות בהרחבה בימים הקרובים, גם כאן 

בין היתר טען באוזנינו היום, עת שב לדבריו מחבישת פצעיו בבית החולים, כי מישהו מהאנשים שהגיעו הבוקר למשתלה, קרי הפקחים, השוטרים ואנשי חברת חשמל- העלים את תיק המסמכים שלו, ולכן, מרוב תסכול וייאוש, ניסה להתאבד.

ואילו מהמשטרה נמסר תאור שונה לחלוטין.. לפיו  כי אכן "כאשר הגיעו לנתק לו את החשמל, איים שיחתוך את עצמו, אך השוטרים השתלטו עליו והוא נחקר ושוחרר". ובתשובה לשאלתנומסר דובר המרחב כי האיש " לא היה צריך טיפול."

 

פייסבוק

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה