הטרגדיה והפאשלה בארגמן: האחראי לפירוק הגדר- קבלן בינוי מטעם העיריה.

$(function(){setImageBanner('b0812e05-fef7-43ea-aeac-14574a3b9b14','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,48688,'Image','');})

לאחר בדיקת המצלמות, מסתמן כי מי שפירק את הגדר כדי להיכנס עם רכב עבודה לפארק ארגמן בנס ציונה, אך לא טרח להחזירה או לאבטחה, היה קבלן חיצוני. עלול על פי הערכה לעמוד לדין על גרימת מוות ברשלנות. מקרה דומה אירע לפני שבוע, דווח למוקד וכן טופל מיידית.
ועדיין, מסתמן מחדל בשרשרת הדיווח והבקרה.

פייסבוק

מימין:  גל העד המאולתר שקם במקום. משמאל: גדר פריקה באחת הכניסות לפארק. מהסוג שפורק וגרם לטרגדיה.

טרגדיה בפארק ארגמן נס ציונה 

למערכת "נס ציונה נט" נודע , למרות שהעיריה לא מוכנה עדיין למסור מידע רשמי בנושא, בנימוק לפיו "הנושא בחקירה משטרתית ולא ניתן לפגוע במהלכה" - כי בצילומי האבטחה מתועדים לכאורה ובוודאות כמעט מוחלטת, אנשיו של קבלן בינוי חיצוני שביצע עבור העיריה עבודות בפארק ארגמן בנס ציונה, כאשר פירקו את הגדר והניחוה ברשלנות ברורה כפי שהניחוה.

כזכור, ילדה בת שלוש וחצי נהרגה ביום חמישי לאחר שנפגעה מגדר בטיחות שקרסה עליה ברחוב משה לרר בנס ציונה.

למעלה מכך, כבר ביום שישי שעבר אירע מקרה נוסף וזהה, של פירוק ללא הרכבה מחדש. ואכן שכנים התלוננו עליו במוקד ומיד נשלח הכונן בליווי פקח לטפל בכך, תוך שעתיים. בעוד שהארוע בעקבותיו נהרגה הילדה, התרחש ביום שני השבוע ולגביו לא נתקבלה קריאה.

לסיכום: על פניו נראה כי עיריית נס ציונה כמובן נושאת באחריות שילוחית, אך אין מקום להאשים ברשלנות מי מעובדיה או מנהליה.

אלא שהשאלה שצריכה להיבדק ועדיין מעוררת תהיות, הינה מדוע בעקבות הארוע ביום שישי, לא לקח מישהו את הנושא לתשומת ליבו ודאג לוודא שלא יישנה. ושנית, הכיצד במשך כמעט שלושה ימים לא הבחין בבעיה הפקח השכונתי, של שכונת ארגמן בנס ציונה, שכל תפקידו הינו להסתובב ברחבי השכונה ולאתר מיפגעים מכל סוג ולא רק עברייני חניה...

מעבר לכך, תושבים בשכונת ארגמן, דורשים עתה להחליף את המחסומים, אשר נועדו למניעת כניסת כלי רכב ועונים על הדרישות הבטיחותיות הסטנדרטיות, במחסומים חשמליים שעלותם יקרה ומועדים לתקלות. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה