אוהבים קינוחים? היום הערב השני לפסטיבל - ה"קרם דה לה קרם" באשדוד.

$(function(){})

היום הראשון לפסטיבל הקינוחים באשדוד, היחיד מסוגו, היה מעל למצופה - גם מבחינת ההשקעה והדוכנים, אבל גם מבחינת הביקוש - אף אחד לא האמין שהביקוש יהיה כל כך גדול עד שהוא יהיה מעל ההיצע. ההפקה הייתה ברמה גבוהה. היום (ג') יתקיים היום השני וכולם נערכו לביקוש.
מה צפוי היום ועל מה אסור לכם לוותר כשתגיעו

צילום: מרסל בן שמחון

מעל ל-40 דוכנים שונים (קינוחים במחירים של 10-20 שקל) של מיטב הקונדיטורים המקומיים הציעו מנות מושקעות ,מופעים לילדים, דמויות מחופשות וקינוחים מתנפחים ונראה כמו באגדת פנטזיה מתוקה.

הפנטזיה נפגמה בגלל העומס של מבקרים מכל רחבי הארץ... אבל כיצד יש לבוא בתלונות למפיקים שלא יכלו לצפות את גודל ההצלחה והביקוש לאור העובדה שמדובר בפסטיבל הראשון מסוגו? 

פסטיבל "קרם דה לה קרם" היה ללא כל צל של ספק יפה ומושקע משולב  דוכנים, מופעים, והצגות ופעילויות לילדים ברמה גבוהה.

אמרנו רבים? רבים מידי. המתחם ברחבת המשכן היה צר מלהכיל את כמות האנשים שנהרו למקום. אבל אי אפשר שלא להתפעל מההשקעה שהכינו לכבודנו במקום.

קרם דה לקרם

אז אפשר להגדיר את היום הראשון כך - הצליח להם מידי - עד כדי שקינוחים אזלו מהר כמו למשל - 1500 קראסונים של פנינה פאי ( קרואסון הפיסטוק המפורסם שמושך אליו מבקרים רבים מכל הארץ) - אזלו תוך כשעה - נראה שהמכונות היום יעבדו שעות נוספות..

הערב, היום השני של הפסטיבל, יתארגנו בהתאם לביקוש. 

מה מחכה לכם הערב בפסטיבל? 

צילום: שמואל סרדינס

אם אתם מתכננים להגיע הערב לפסטיבל אז כדאי שתדעו שהכניסה אליו היא החל מהשעה 19:00 והתנועה נהיית יותר דלילה משעה 21:30... כך שכדאי שתנווטו את הזמנים.

תפס את עיננו - הפונצ'יקי, הסופגניה הגרוזינית של מסעדת קאיפויה, ממולאת בקרם פטיסייר. בדוכן של בוטיק הפיתה, המאפיה הוותיקה ביותר באשדוד, תוגש עוגת מילפיי במהדורה מוגבלת! בין אלפי העלים קרם מבסיס של שמנת מתוקה ומעליה פירות יער וזיגוג מפתיע בטעמי תות.

צילום: שמואל סרדינס

עוד בפסטיבל - הקונדיטורית הצעירה אליה בן שמחון תגיש עוגת סופלה אוורירית ונימוחה עם תוספות מושחתות שיתפוצצו לכם בפה.

הקונדיטורית אוריה אטיאס (קונדאוריה) תגיש עוגת שמרים עם מילויים שלא תוכלו לעמוד בפניהם כמו נוטלה, פיסטוק אמסטרדם וסינבון.

פיצה פארינו, הנחשבת לאחת הטובות בארץ, תראה שהיא לא פחות טובה בקינוחים, עם ספוליאטלה נפוליטני מעולה, או פרלינים מיוחדים של דודו אוטמזגין. כל זה לצד עוגות, עוגיות, מאפים, פחזניות ועוד המון הפתעות מתוקות.

צילום: מרסל בן שמחון

המלצה שלנו: נסו את ה"בקסו קייק" - העוגיה ההודית שעם כל הפשטות שלה הופכת בפה לאושר צרוף מלא בטעמים מתוקים עזים. אפשר להשיג אותה בכמה טעמים מפתיעים שונים. 

עם הדוכנים שלא הזכרנו  הסליחה כי לא הספקנו לטעום - עם כל הכבוד למקצוע שלנו - היכולת שלנו לאכול יותר מ6 קינוחים בערב מוגבלת - נגיע היום בצוות מלא אך עם בטן ריקה להשלמות

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה