היכונו ! ב3.7 ייערך במכון ויצמן הארוע שכולם מצפים לו.

$(function(){})

גם נהנים וגם תורמים, בערב על-חושי מציל חיים: גם הופעה של המנטליסט נמרוד הראל, גם הופעה של הסטנדאפיסט גיורא זינגר, גם טעימות יין ופינוקים,
והכי חשוב – ההכנסות קודש עבור מחלקת טיפול נמרץ ילדים, במרכז הרפואי קפלן

1

היכונו ! ב3.7 ייערך במכון ויצמן הארוע שכולם מצפים לו.

החלה מכירת כרטיסים מוקדמת: ב-3.7.23, באולם המופעים של מכון ויצמן (אולם סלע), תקיים עמותת ידידי המרכז הרפואי קפלן מופע ייחודי, שהכנסותיו קודש לרכישת מערכת ניטור מדדי חיים חדשה ומתקדמת עבור מחלקת טיפול נמרץ ילדים.
בערב זה יופיעו בהתנדבות מלאה גם המנטליסט נמרוד הראל, גם הסטנדאפיסט הנפלא גיורא זינגר, בקבלת הפנים יוגש יין ופינוקים נוספים, ובעקבות האירוע ירכוש בית החולים מערכת ניטור מתקדמת ומצילת חיים, למען ילדים שמאושפזים במצב קשה במחלקת טיפול נמרץ (6 מוניטורים מתקדמים, ועוד מסוף ניטור מרכזי – בתחנת אחיות).

קישור לקניית כרטיס:

https://bit.ly/41NLvCZ

או בנייד 0524714632

פרופ’ טריף בדר, מנהל המרכז הרפואי קפלן ובית החולים הרצפלד:

"המרכז הרפואי קפלן מצוי בתהליך אסטרטגי של התחדשות והצטיידות, למען שיפור השירותים רפואיים הניתנים לכמיליון תושבי האזור, ובתוך כך אני שמח שבזכות ערב נפלא זה נאפשר למחלקת טיפול נמרץ ילדים להתחדש במערכת מתקדמת, ראשונה באיכותה, להבטחת שלומם ובריאותם של הילדים המאושפזים".

עמוס שביט, מנכ"ל עמותת הידידים של המרכז הרפואי קפלן ומארגן האירוע:

"התחייבנו בפני צוותי טיפול נמרץ ילדים להעניק להם את מערכת הניטור הכי טובה שיש - מערכת חדישה ומתקדמת, שתציג להם את מדדי החיים באופן מפורט ומדויק, ללא נפילות וללא תקלות. אנו מזמינים את הציבור למהר ולרכוש כרטיסים, למופע ייחודי זה, מופע על-חושי מצחיק ומרגש, ובזכותכם נרכוש את המערכת. אני רוצה להודות לנמרוד הראל לגיורא זינגר על שנקראו לדגל והסכימו להופיע בהתנדבות, למכון ויצמן ולצוותי אודיטוריום מיכאל סלע, ולכל שותפנו שסייעו בהפקת האירוע".

האירוע מופק על ידי עמותת ידידי המרכז הרפואי קפלן, ומחיר הכרטיס מוכר כתרומה לצרכי מס לפי סעיף 46א' לפקודת מס הכנסה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה