הכירו את התומכות הפדגוגיות החדשות של מערכת החינוך בנס ציונה.

$(function(){})

22 תומכות הוראה מנס ציונה סיימו השבוע הכשרה אקדמית כ"תומכות חינוך פדגוגיות" וקיבלו תעודת סיום בטקס מרשים בהשתתפות ראש העיר, מנכ"לית העיריה ומנהלת אגף החינוך

דוברות עיריה

הכירו את התומכות הפדגוגיות החדשות של מערכת החינוך בנס ציונה.

הקורס האקדמי "תומכות חינוך פדגוגיות" ביוזמת עיריית נס ציונה, ובשיתוף המרכז לשלטון מקומי, קרן מעגלים ובית הספר להשתלמויות במכללת וינגייט נמשך שנתיים וחצי וכלל 270 שעות אקדמיות. במהלך הקורס המקיף הוכשרו 22 תומכות הוראה, העובדות בגני הילדים בעיר בנושאים שונים בניהם: התפתחות הילד, תזונה בגן הילדים, פסיכולוגיה חינוכית, תקשורת בין אישית, עבודת צוות, בטיחות וביטחון, פתרון קונפליקטים בקרב ילדי הגן, תנועה ומוסיקה כאמצעי למידה חוויתית, קורס עזרה ראשונה ועוד. כל יחידת לימוד הסתיימה בבחינה ובתום התהליך התקיים מבחן מסכם.

עוד באתר בחירות לעיריית נס ציונה 2024 

עיריית נס ציונה מייחסת חשיבות רבה להתמקצעות תומכות ההוראה, ופועלת רבות למען מתן כלים והכשרות לפיתוח האישי של כל עובדת ובכדי לאפשר לילדי העיר שהייה במחיצת צוותים מקצועיים. קורס ההכשרה האקדמי הינו קורס חובה אותו מתבקשות כלל תומכות ההוראה המועסקות בעירית נס ציונה לעבור. השלמת הלימודים, מאפשרת לתומכות החינוך קידום מקצועי, לצד תוספת שכר.

טקס חלוקת התעודות אשר התקיים במבנה אגף החינוך החל בברכות והמשיך בחלוקת תעודות ובסרטוני פירגון לכל הבוגרות, מצד מנהלות הגנים בהם עובדות תומכות ההוראה.

הטקס בהשתתפות ראש העיר שמואל בוקסר, עו"ד דפנה קירו כהן, מנכ"לית העירייה, אסתי יוסף, מנהלת אגף החינוך, לימור רט, מנהלת המחלקה לחינוך קדם יסודי, אדווה אריאלי, מפקחת משרד החינוך, אתי כהן, מנהלת הקורס ומיכאל אשכנזי, מנהל בית הספר להשתלמויות במכללת וינגייט.

ראש העיר, שמואל בוקסר: שמחנו לפגוש את תומכות ההוראה המוכשרות שסיימו בסיפוק וגאווה קורס הכשרה משמעותי וארוך, במהלכו קיבלו ידע רב וכלים שללא ספק תרמו רבות להתפתחות אישית ומקצועית, של כל אחת. מהפרויקט הזה שאנחנו מובילים, כל הצדדים יוצאים מרווחים. גם תומכות ההוראה, שיכולות להתקדם ולקבל תוספת בשכר, וכמובן הילדים ובעצם כולנו, שנהנים מצוות מקצועי, מלומד ומיומן שיש לו את כלים לחנך את דור העתיד של כולנו.

מנהלת אגף החינוך, אסתי יוסף אמרה לתומכות ההוראה: ארגז הכלים עמו אתן יוצאות מהקורס ילווה אתכן לאורך כל הדרך המקצועית והאישית שלכן ויטייב את העשייה החינוכית שלכן. אני גאה בכל אחת ואחת מכן, על הדרך שעשיתן, על המקום אליו הגעתן ועל היותכן חלק ממערכת חינוך מסורה ומקצועית, שמבינה את גודל המשימה ולא מתפשרת על איכות החינוך לילדים.

מנהלת מחלקת גני ילדים, לימור רט: "הנכונות שלכן לעצור את שגרת החיים ולהתפנות רגשית וקוגניטיבית לתהליך ארוך ומשמעותי, תובעני ומחייב משקפת את רמת המחויבות שלכן כלפי התפקיד המוטל עליכן ועל מידת הרצינות בה אתן לוקחות את העשייה החינוכית היומיומית עם ילדי הגן". אני מודה לכן על הדרך שעשיתן ועל זו שעוד נעשה יחד.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה