המירוץ מתחמם... גלית אבינועם תתמודד על ראשות העיר נס ציונה!

$(function(){setImageBanner('008a882d-9b1d-464d-9b4b-a209be05c275','/dyncontent/2024/3/12/8f0a2b8d-e0e3-496f-8d42-b3f76fef9145.jpg',16611,'בול בפוני קריית תרבות עד 0104',525,78,false,48688,'Image','');})

פירסום ראשון !
היא אדריכלית, אם לשלושה ותושבת שכונת העמק. אתם מכירים אותה כפעילה ציבורית מעורבת, בעיקר בתחומי איכות הסביבה, עוד מימי מאבקה להפסקת הריסוס האוירי. היום הודיעה לנו כי היא תתמודד על ראשות העיר באוקטובר, בראש רשימה לא מפלגתית ותחת הסלוגן "גלית אבינועם מחזירה את המושבה לנס ציונה"

פרטי

המירוץ לראשות העיר נס ציונה מתחמם... גלית אבינועם תתמודד !

היו על כך פה ושם דיבורים בחודשים האחרונים, כי פניה לפוליטיקה. אך היום היה הדבר לעובדה.

בתאריך 30/06/2023 עורר סרטון בו אמרה, כביכול, המועמדת גלית אבינועם, בוקר טוב, תמותו. כל הפרטים תגובות וסיקור מלא בכתבה באתר נס ציונה נט  - צפו בווידאו הסערה סביב סרטון - בוקר טוב תמותו 

קבלו את המתמודדת גלית אבינועם. היא בת 50 , יזמית, אדריכלית מרצה וחוקרת, אם לשלושה ותושבת נס ציונה מזה 18 שנה, בשכונת העמק.

חשיפתה הציבורית הראשונה היתה לפני למעלה מעשור, עת הובילה מאבק להפסקת הריסוס האוירי בפרדסים הסמוכים לביתה בנס ציונה והחלפתו בהדברה ביולוגית. בשעתו אף שכנעה את יוסי שבו ז"ל לתמוך במאבק, למרות שהיה ספקן בתחילה והמאבק אכן הצליח ואף היווה דוגמה ליישובים אחרים.

יצויין כי התמודדותה מהווה קריאת תגר גם על ראש העיר שמואל בוקסר וגם על סגנו, נאור ירושלמי מ"הירוקים" כי היא פונה לקהל יעד שמרביתו נמנה על תומכי אחד מהם.

הבחירות לעיריית נס ציונה 2023  גלית אבינועם מצטרפת למירוץ 

לנו אמרה כי: "אני משוכנעת ביכולת שלי להוביל את נס ציונה בשנים הבאות. הניסיון שלי במגזר הפרטי בהיקפים גדולים ובמערכות ציבוריות מורכבות שרותמות אנשים לעשייה משותפת ,יחד עם הניסיון העסקי, ובעיקר החדשנות והיצירתיות שהם עיקר העשייה שלי, הם אלה שמובילים אותי"

בהודעתה לעיתונות הכריזה כי : "אני רוצה להיות ראשת עיר, זהו ביתי בשמונה עשרה השנים האחרונות, ואני מחוייבת להוביל את העיר בה אני חיה. וליצירת טוב משותף לכולנו. אני רואה בעשייה ציבורית שליחות אמיתית"

ובין היתר היא מבטיחה: "כראשת עיר אני אייצג ערכי שוויון, יושרה, מנהל תקין ומקצועי יחד עם תכנון  עירוני סביבתי השומר על צביון העיר. בעוד חמש שנים התושבים בעיר יוכלו לומר בגאווה כי זו העיר הראשונה בארץ ,שהפכה את בעיית מי הנגר וההצפות בעיר ממטרד למשאב. הם יוכלו לומר שהעיר נקייה, יפה ומטופחת ונעים להם לשהות גם בימות הקיץ החמים ברחוב המוצל תחת חופת עצים ברחובות העיר."

וכך הלאה. את מצעה המלא תוכלו לראות מן הסתם בדף הפייסבוק שלה 

מתי הבחירות הבאות לרשויות המקומיות ?  

יום הבחירות לראשות הערים והיישובים בישראל אמורה להתקיים ב-31 באוקטובר 2023. התאריך יכול להשתנות בהתאם לשיקולים שונים של ועדת הבחירות או בצו מיוחד של שר הפנים. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה