המסורת נמשכת... נס ציונה זכתה שוב בתחרות קריה יפה ומקיימת לשנת 2022. 5 כוכבי יופי הוענקו לעיר

$(function(){setImageBanner('f74b8435-d187-4018-8cfb-af7ff6b6549a','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,48688,'Image','');})

הפרס הוענק בהמלצת ועדת התחרות אשר בחנה והעריכה את המרחב הציבורי והשטחים הציבוריים בעיר, תכניות ההתחדשות העירונית, פיתוח שירותים חדשים לתושב, הקפדה על איכות הסביבה ואורח חיים מקיים.

מסיירים בשטח.. צילום: דוברןת העיריה

בסיור שערכה הועדה בעיר בחודש נובמבר השנה, קיבלו חברי הועדה סקירה על הנעשה מפי ראש העיר שמואל בוקסר, מנכ"לית העירייה דפנה קירו כהן, ראש אגף שפ"ע רפאל קריספיל והצוותים המופקדים על העשייה בשטח. 

בין היתר סיירו חברי הועדה בגן ילדים הפועל בשיטה האנטרופוסופית, במועדון הנוער בשכונת העמק, בגינת האמהות המחודשת, במרכז יום שיקומי לפעוטות, במרכז היום לבוגרים, בבית הספר פארק המדע, בנחלת ראובן וכן במוקדי ההתחדשות העירונית.

במרכז היום השיקומי החדש לבוגרים בעלי צרכים מיוחדים פגשו חברי הועדה ברונית אברהם, אמא לתושב העיר, בוגר עם צרכים מיוחדים, הלוקח חלק בפעילות המועדון ושמעו ממנה על הצורך הקריטי במסגרת, בתוך תחומי העיר, לתושבים במצבו של בנה. עוד סיפרה רונית עד כמה המסגרת החדשה שינתה את חיי המשפחה, הכניסה אושר ורוגע לחייהם. רונית הודתה לראש העיר ולצוות המקצועי על פועלם פורץ הדרך בתחום המענים לתושבים בעלי צרכים מיוחדים בעיר.

דוברות

בתום הביקור אמר יו"ר הועדה, מר מוטי מירון: " בנס ציונה ניכרת השקעה יוצאת דופן בפן האנושי. לצד טיפוח השכונות והדרכים, ההתחדשות והצמיחה, התרגשנו מהדגש שניתן כאן בעיר לקהילות ומהיחס הרגיש לאוכלוסייה המיוחדת. רואים שלעיר יש חזון, אותו מוביל ראש העיר. החזון יוצא לפעול בזכות צוות איכותי שיודע לבצע."

בסיכומיהם התרשמו חברי הועדה מהעשייה הרבה בתחום תחזוקת המרחב הציבורי, קידום תוכניות התחדשות העירונית, העשייה הרבה בתחום איכות הסביבה והקיימות ומהרחבת השירותים לקהילה, בדגש על מענים חדשים לאוכלוסיות עם צרכים מיוחדים. 

ראש העיר שמואל בוקסר: שמחנו לארח את חברי הועדה הבלתי תלויה של המועצה לישראל יפה ולהציג בפניהם את העשייה כאן בעיר, למען כלל התושבים, ועל פי הצרכים השונים. אני מודה לחברי הועדה שמצאו אותנו ראויים לפרס ולכלל עובדי העירייה אשר עובדים 365 ימים בשנה מתוך כוונה כנה ואמיתית לתת את השרות הטוב ביותר לתושבים. הפרס האמיתי שלנו, הוא הזכות לפעול למען איכות החיים של כלל תושבי נס ציונה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה