המשבר הפוליטי מחריף ! "השמיניה" מעלה הילוך מול בוקסר ודורשת לזמן מליאה למטרת מינוי סגנים מטעמה...

$(function(){setImageBanner('0314f93d-485a-45cb-a4d6-c2aed5eac12e','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,48688,'Image','');})

הם לא חיכו לתום החג וכפי שצפינו, שלחו היום מכתב ובו דרישה לזמן במועד החוקי הראשון האפשרי, ישיבת מליאה שלא מן המניין, למטרת: אישור תברי"ם (מה שסירבו לעשות בישיבה הקודמת), מינוי ועדות כספים, מכרזים וחינוך (שוב, לאחר סרוב קודם) וכן,- מינויים של תומר תדהר ועמוס לוגסי כסגנים בשכר... ונאור ירושלמי כסגן בתואר.
בוקסר הגיב: ככה נראית אופוזיציה שלא מקבלת את תוצאת הבחירות ומנסה לסדר לעצמה ג'ובים. זו פוליטיקה נמוכה, רופסת וחמדנית שמנסה להשתלט על נס ציונה האהובה שלנו. לא במשמרת שלי !
ראו פרשנות: השלב הבא - הצעת תקציב נגדית... ומה עשוי בוקסר לעשות.

החגיגה נגמרה לפני שהחלה...

המשבר הפוליטי מחריף ! חדשות נס ציונה. "השמיניה" מעלה הילוך מול בוקסר ודורשת לזמן מליאה למטרת מינוי סגנים מטעמה...

ראו כתבה קודמת בנושא המשבר בעיריית נס ציונה:

"תרגיל החסימה"האופוזיציוני בעיריית נס ציונה. התחזית: שיתוק עבודת העירייה.

די כצפוי יש לומר, וכך כתבתי בידיעה קודמת - ראו לעיל - אם כי מהר יותר מכפי שהערכתי, קיבל לידיו היום ראש העיר את המכתב המצ"ב ובו דרישה עליה חתומים 6 מחברי מועצת העיר (דרישה לה מספיק שליש מהחברים, דהיינו חמישה) ובה הם מבקשים לזמן ישיבת מליאה במועד החוקי האפשרי. 

בישיבה זו הם מציעים את סדר היום הבא: 

פייסבוק

(המכתב כולו בהמשך)

תדהר רוצה סגן בשכר וירושלמי מסתפק בתואר...

תדהר רוצה סגן בשכר וירושלמי מסתפק בתואר...

על כך הגיב ראש העיר שמואל בוקסר במילים חריפות במיוחד:

זו אופוזיציה שנלחמת על מנהל תקין? על כספי הציבור? על קידום נשים? בדיחה עצובה.
ככה נראית אופוזיציה שלא מקבלת את תוצאת הבחירות ומנסה לסדר לעצמה ג'ובים.
זו פוליטיקה נמוכה, רופסת וחמדנית שמנסה להשתלט על נס ציונה האהובה שלנו.
לא במשמרת שלי!
זו אופוזיציה שנלחמת על מנהל תקין? על כספי הציבור? על קידום נשים? בדיחה עצובה.
ככה נראית אופוזיציה שלא מקבלת את תוצאת הבחירות ומנסה לסדר לעצמה ג'ובים.
זו פוליטיקה נמוכה, רופסת וחמדנית שמנסה להשתלט על נס ציונה האהובה שלנו.
לא במשמרת שלי !

 עוד באתר פסח 2024 אטרקציות 

היו זמנים בנס ציונה... בעצם, לא כל כך מזמן !

היו זמנים בנס ציונה... בעצם, לא כל כך מזמן !

ועתה להסברים  מה יקרה ואיך: פרשנות משבר בעיריית נס ציונה 

למעשה, בניגוד למה שטען בוקסר הערב בפוסט שפירסם, הדרישה לכינוס המליאה חוקית וצעדיהם המתוכננים בהחלט יוכלו לתקוע ולשבש לחלוטין את עבודת העיריה, אלא אם בוקסר יקבל את דרישותיהם, מה שכמובן לא יקרה, כי אז יהפוך למריונטה שנשלטת על ידם. 

כפי שציינתי, הם ביצעו עתה "נסיגה טקטית" בנושא התבר"ים, מן הסתם כדי לא לספוג את הזעם הציבורי על עיכוב עבודות חיוניות. אמנם הם התנו זאת ב"קבלת הסברים מהגזבר" אבל, אני מהמר כי ההסברים יהיו כמו תמיד לקוניים ולא מפורטים (זה גם בלתי אפשרי בפורום הזה) ועדיין הם יאשרו את חלקם לפחות.

באשר למינוי הועדות, הם מתקדמים בתסריט מתוכנן מראש. לבוקסר אין רוב ולכן לא יוכל למנות ועדות חובה והם כן יוכלו למנותן, בתקווה שבוקסר לא ישתף איתן פעולה (...) וממילא לא יוכל לקדם נושאים דחופים ואז יתקדמו שלב ויפנו לשר הפנים או ביהמ"ש כדי לאכוף זאת עליו.

מעבר לכך, אני מעריך כי בשלב הבא ומיד לאחר שראש העיר יגיש את תקציב 2024 שטרם אושר כזכור, הם יכינו הצעת תקציב משלהם, בה יציעו לקצץ בכל מה שיטענו כי הוא מיותר או מוגזם. ואני בטוח שתחילה ידרשו לקצץ במה שלדעתם יחרה לבוקסר במיוחד, כמו תקציב תרבות תורנית, תקציב כח אדם במרכיב המנגנון העירוני, תקציב התמיכות בספורט ותקציב פירסום...ומאידך יציעו באופן קנטרני או אמיתי - תחליטו אתם...-  להוסיף בסעיפי החינוך. למה לא?.. 

ההשלכות לקיצוץ כזה אם ייכנס לתוקף - יכולות גם להביא לכאורה ובשלב רחוק יותר, לפיטורי עובדים בכירים המועסקים ע"פ חוזה, או לצמצום שכרם. זהו "מקל" נוסף אותו מחזיקה השמיניה.

ובסעיף האחרון נמצא ה"מקל" העתידי הנוסף, הזכות שהם תובעים לעצמם למעשה, למנות את נציגי  העיריה בגופים קשורים, או להטיל על מועמדי רה"ע וטו.. החל מדירקטוריון קרית התרבות, החכ"ל ותאגיד המים - גופי השליטה המובילים וכלה באיגוד כיבוי ערים

למעשה, כדי ששר הפנים יתעלם מהם וימנה ועדה קרואה עם בוקסר כראש עיר (כפי שהסברתי בכתבה קודמת) - חייב להיות מצב בו לעיריה אין תקציב תקופה ארוכה והשר משתכנע כי האשמה בכך היא של נבחרי הציבור. ועד שזה יקרה, הדרך ארוכה.

ובאשר לסעיף מינוי הסגנים מטעמם ובכן, ברור שרק תמימים הופתעו מהמהלך ומכך שתומר תדהר ועמוס לוגסי רוצים משכורת... אלא שלפני שאתם מתרגשים, זהו רק תרגיל ראווה והם לא יראו שכר, כל עוד ראש העיר לא מסכים לכך. איך ימנע? החוק קובע שכדי לקבל שכר, על ראש העיר להאציל סמכויות לסגן ולדווח מהן הסמכויות למ. הפנים. אבל החוק לא מחייב אותו לכך...

למעשה, המטרה המיידית היחידה שישיגו תדהר ושות' במהלך מינוי הסגנים הינו מתן אפשרות לעמוס לוגסי כסגן, להיות יו"ר ועדת המשנה לבנין עיר. אלא שאת הועדה הזו אמור להקים ראש העיר בתוקף היותו יו"ר מליאת בנין עיר ולהאציל לה סמכויות. והיה ולא יעשה זאת ולא יכנס בעצמו את הועדה בתדירות גבוהה, תיתקע כל עבודת אגף הנדסה כלפי הציבור והיזמים ועד מהרה תבוא - להערכת השמיניה - הוראה ברורה ממ. הפנים להתחיל לעבוד..

בשורה התחתונה: יש כאן 8 חברי מ. עיר שנחושים בדעתם ללחוץ על בוקסר לכל רוחב החזית עד שיווצרו בקיעים במחנהו (אין משכורות לסגנים שהוא רוצה למנות..) או עד שיתפשר איתם, פשרה כואבת מאוד מבחינתו, או עד שיניח את המפתחות, שזו מטרת העל היומרנית מאוד של חלקם לפחות.

לכן יעשו בוקסר ואנשיו כל מאמץ לפורר את השמיניה, בשאיפה להחזיר את הרוב לידיהם. ומאחר ועמוס לוגסי כבר הוכיח את "עקרונותיו" ובתסריט האופוזיציוני אין לו באמת משכורת (כפי שהסברתי לעיל) - לא אתפלא אם בוקסר יילך על הצעד הכי קיצוני ויציע ללוגסי סגן בשכר לחצי תקופה ויו"ר הועדה - מ י ד י ת.  השותפים האחרים המתוסכלים מהמצב יסכימו בלית ברירה והסיפור יתהפך שוב.

יצויין שעל המכתב מהיום לא חתמו לוגסי וגלית אבינועם. האם יש לכך משמעות? או שמאחר ומספיק 5 חתימות, לא טרחו נאור ותדהר להחתימם.

עד כאן שיעור בפוליטיקה נטולת עקרונות, של מאבקי אגו, טינות אישיות ונקמנות, משני הצדדים.

האמת? לנס ציונה מגיע יותר. ושיהיה לנו חג שמח, עד כמה שניתן 

 פרטי

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה