המשטרה עצרה הלילה אב ובנו החשודים בתקיפת המפגינים הנס ציונים נגד נתניהו בגשר ראשונים

$(function(){setImageBanner('7bde485c-21dc-4b20-b8fe-d34a92c8be7c','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,48688,'Image','');})

בפעולה מהירה, זיהו כבר אמש חוקרי תחנת ראשל"צ ועצרו שניים מהנוסעים ברכב השטח, אב ובנו, שפגעו אמש בשני מפגינים, אשר פונו לביה"ח לקבלת טיפול.
עדכון:
אחד המפגינים, שבא למסור עדות.. נחקר אף הוא כחשוד, לאחר שהחשודים בתקיפה הגישו תלונה נגדית... ושוחרר בערבות עצמית, אך בתנאי מוזר שהציבה המשטרה, לפיו לא יפגין בגשר 14 יום !...

פייסבוק

מהמשטרה נמסר הבוקר כי : שוטרי תחנת המשטרה בראשון לציון פתחו אמש בחקירה מואצת, עם קבלת דיווח בדבר טרקטורון ובו חשודים אשר עפ״י החשד השליכו אבנים לעבר קבוצה של כ -15 מפגינים בגשר ראשון בראשון לציון וגרמו לפציעה של שניים מהם, אשר פונו באורח קל לקבלת טיפול רפואי במרכז הרפואי אסף הרופא.

כאמור, המשטרה הצליחה לזהות את החשודים במסגרת חקירה מואצת, ועצרה לחקירה אב ובנו הקטין בן 16 תושבי ראשון לציון בסיומה נכלאו.

בכוונת המשטרה להביאם הבוקר לדיון בבימ"ש בבקשה להאריך את מעצרם , בהתאם לצורכי החקירה.

עדכון: 18.00

בינתיים נמסר לנו כי גם שניים מהמפגינים נחקרו.. וכפי שסיפר לנו שאול עמיר מנס ציונה:

לפני כמה דקות חזרתי מהמשטרה הביתה. מסתבר שהפכתי מאזרח מתנדב למסור עדות על תקיפה לה הייתי עד, הפגתי לחשוד בתקיפה, נפתח לי תיק באשמת תקיפה צילמתי כאחרון הפושעים, טביעות אצבעותי נלקחו ושוחררתי בעקבות עצמית של 2000 שקלים בהתניה שלא אפגין על הגשר ב 15 הימים הבאים. החוקר הסביר לי כי כמשטרה, הם חייבים לחקור כל תלונה וכשם שארצה שתלונתנו על התוקפים תיחקר כך הם חייבים לחקור אותנו בעקבות תלונתם..

אותנו הסיפור הפתיע, מאוד. מילא חקירה שלהם בעקבות תלונה נגדית חסרת שחר (לפי הסירטונים), אבל באיזו זכות המשטרה מונעת מהם להפגין 14 יום? מה הרלבנטיות לנושא החקירה? 

פניתי בשאילתה לדוברת מרחב השפלה וכך נעניתי: 

ממשטרת ישראל נמסר:
מדובר בחקירה מתנהלת, שנפתחה עם קבלת תלונות הדדיות בחשד לתקיפה, לפיכך נחקרו כלל המעורבים לבחינת הנסיבות.
בתום החקירה יועברו ממצאיה לעיון והחלטת התביעה, כמקובל.

אלא שטרם נעניתי על החלק השני בשאלה, באיזו סמכות המשטרה התנתה את השחרור בערבות בהימנעות מהפגנה...

בתמונות: המפגינים שלדבריהם לא מתכוונים לחדול מלהפגין והחשודים ב"רייזר" בו נסעו

פרטיהפרטי

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה