המתנדבים החדשים בגדוד חילוץ והצלה נס ציונה סיימו את ההכשרה! הציבור מוזמן להצטרף!.

$(function(){})

זו הקהילה היפה שלנו בנס ציונה! 20 מצטרפים ומצטרפות לגדוד המתנדבים לחילוץ והצלה עברו הכשרה מקצועית בשיתוף מתנדבים וותיקים, פיקוד העורף ואגף הביטחון של עיריית נס ציונה

המתנדבים החדשים בגדוד חילוץ והצלה נס ציונה במהלך ההכשרה

20 מצטרפים ומצטרפות לגדוד המתנדבים לחילוץ והצלה עברו הכשרה מקצועית בשיתוף מתנדבים וותיקים, פיקוד העורף ואגף הביטחון של עיריית נס ציונה

20 מצטרפים ומצטרפות לגדוד המתנדבים לחילוץ והצלה עברו הכשרה מקצועית בשיתוף מתנדבים וותיקים, פיקוד העורף ואגף הביטחון של עיריית נס ציונה. 

 ההכשרה עבור מתנדבים חדשים וותיקים, כללה הדרכות בנושאי פינוי וחילוץ ממבני הרס, ניהול אירועי חירום, למידה והתנסות בטכניקות שונות לחילוץ נפגעים ותרגול פעולות של הרמה וחילוץ לכודים ונפגעים מתוך הריסות.

ההכשרה ארכה 3 ימים והתקיימה באצטדיון העירוני ובשיתוף מערך ההדרכה של פיקוד העורף ואגף הביטחון בעיריית נס ציונה. ביום השלישי עברו המתנדבים הדרכות בנושאים של הגשת עזרה לנפגעים: עזרה ראשונה, החייאה, חבישות טיפול בדימומים ושברים.

במהלך ההכשרה, השילוב ושיתוף הפעולה בין המתנדבים הוותיקים ומתנדבים צעירים שהצטרפו למערך, היה מעצים ומעשיר וניכר היה כי הפעילות המשותפת תורמת רבות להעלאת הכשירות של המתנדבים כולם.

בסיום ההכשרה הוענקו למתנדבים תעודות הסמכה. מפקד הגדוד שייקה שדה ציין לשבח את תפקודם של המתנדבים החדשים במהלך האימון המעשי בדגש על התרומה והצטרפות הכוח הנשי למערך.

שייקה שדה: אנו גאים בכל אחת ואחד מהמתנדבים שהצטרפו אלינו, מתוך הבנה שבכל תרחיש חירום מדיני או מקומי אנחנו נהיה הראשונים בהצלת חיי אדם, של משפחתנו, שכנונו והקהילה המקומית באשר היא.
"אני מזמין אתכם תושבות ותושבים, לקחת חלק בהתנדבות מלאת משמעות, שיותר מתמיד נדרשת בימים אלו

המעוניינים להצטרף לגדוד המתנדבים לחילוץ והצלה, ללא התחייבות, מוזמנים לפנות למחלקה למשאבי קהילה והתנדבות של עיריית נס ציונה
באמצעות אתר העירייה או שלחו מייל: [email protected]

הפעם זה רק תרגיל אבל במקרה אמת חס וחלילה יש על מי לסמוך בנס ציונה

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה