הנאשם ברצח מתוכנן של אמו ברחובות- התגורר לאחרונה בשכירות בנס ציונה.

$(function(){setImageBanner('be243a06-1e01-483a-a410-e64d06d56ac9','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,48688,'Image','');})

בעקבות המקרה המזעזע מה12.12 ברחובות - הוגש כיום כתב אישום כנגד החשוד, בעל העבר הפסיכיאטרי, בו יוחסה לו כוונה תחילה לרצוח את אימו, בניגוד לנטען על ידו בתחילה כי היה זה "בלהט הרגע"..
הנאשם הודה בכל ושיחזר. ומסתבר כי ערנות השוטרים, שחרף הודעת ביטול הקריאה ביקשו לברר עד תום את פשר האירוע, היא שהביאה לחשיפת המקרה ומעצרו.
כתב האישום מייחס לו רצח בנסיבות מחמירות תוך תכנון מראש ואכזריות מיוחדת וכן שיבוש מהלכי משפט.
צו איסור פירסום הוצא על הפרשה ושמות המעורבים.

מז"פ

בתמונה: חוקרי מז"פ בזירת רצח. (אילוסטרציה)

כתב אישום מחריד הוגש הבוקר בביהמ"ש המחוזי בלוד כנגד צעיר בן 21, תושב נס ציונה בתקופה האחרונה (רחובותי במקור) .

הבחור בעל העבר הפסיכיאטרי מואשם ברצח בכוונה תחילה של אמו בת ה51, בביתה ברחובות. הוא מיוצג ע"י עו"ד בן מאור.

תיעד ביומן שאותו ניהל בפרטי פרטים כיצד יגרום למות האם, בין היתר דרך ביצוע הרצח, הסתרתו והימלטותו מאימת הדין.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד יולנדה טולדנו, מפרקליטות מחוז מרכז, - במועד שאינו ידוע במדויק, גמלה בליבו של הנאשם ההחלטה להביא למותה של אימו ז"ל, וזאת בשל רגשות איבה שחש כלפיה (תוכנית הרצח).  לצורך הוצאת תוכנית הרצח לפועל, תיעד הנאשם ביומן אותו ניהל, כיצד יגרום למותה של האם וזאת לפרטי פרטים, בין היתר, דרך ביצוע רצח, הסתרתו והימלטותו מאימת הדין.

וכך מתואר בכתב האישום: 

ב- 10.12.2020 בשעת ערב רכש הנאשם את חפירה וסכין יפנית. למחרת היום, ב- 11.12.2020 בערב נטל הנאשם את רכבו של אביו. הנאשם הניח את את החפירה במושב האחורי ברכב, וכן נטל עמו תיק גב ובו היומן, כובע, משקפי שמש, כפפות, מצית והסכין.

בסמוך לשעה 21:00, לשם ביצוע תוכנית הרצח, נהג הנאשם לבית אימו, לצורך ביצוע ההחלטה להמית את אימו, הנאשם החנה את הרכב מחוץ לחניית הבניין, הותיר את את החפירה ברכב, נטל את תיק הגב, עטה כובע על ראשו, משקפי שמש על עיניו, כפפות חד פעמיות על ידיו, הכניס את הסכין לכיס מכנסיו ונכנס לבניין מהכניסה האחורית, הכל על מנת למנוע את זיהויו במצלמות הבניין.

בהמשך, הגיע הנאשם לדלת בית האם וניסה באמצעות מפתח שהיה ברשותו, לפתוח את דלת בית האם, אך הדלת הייתה נעולה במנעול פנימי עליון. נוכח כך, דפק הנאשם בדלת הבית ואימו פתחה את הדלת. האם, אשר לא ציפתה לבואו של הנאשם, ניסתה לברר עמו לפשר הביקור והאם קרה דבר מה וזה השיב לה כי קרה משהו עליו יספר לה בהמשך, אך עליו לגשת תחילה לחדר האמבטיה.

הנאשם נכנס לחדר האמבטיה, הוציא מכיס מכנסיו את הסכין, קרא לאימו להגיע לחדר האמבטיה, באמתלת שווא כאילו דבר מה מקולקל בשירותים. משהגיעה האם לחדר האמבטיה, הסתער לעברה הנאשם ודקר אותה באמצעות הסכין בראשה, בפניה ובחלקי גופה השונים. הנאשם המשיך במעשיו ודקר את האם במשך מספר דקות מספר רב של פעמים. זאת, חרף ניסיונותיה להתגונן ולהתרחק מהנאשם וחרף תחנוניה של האם כי יחדל ממעשיו. הנאשם לא חדל ממעשיו אלא משהבחין כי האם איננה יותר בין החיים. הנאשם הטיל את גופתה כשפלג גופה העליון בתוך האמבטיה ופלג גופה התחתון כורע על רצפת האמבטיה.

שכנים שמתגוררים בדירה הסמוכה למנוחה שמעו זעקות אישה והזעיקו את המשטרה למקום. לאחר מותה של המנוחה, מתוך כוונה להסתיר את מעשה הרצח, הסיר הנאשם את הכפפות החד פעמיות שהיו על ידיו וזרקם בפח בדירה, הניח את הסכין בכיור האמבטיה, הסיר נעליו וגרביו המגואלות בדם, ליפף את חולצתו המוכתמת בדם בשרוול סביב ידו ויצא לכיוון ביתם של השכנים. הנאשם התנצל בפני השכנים על הצעקות וטען בכזב כי מדובר במעשה קונדס של אחותו שהשמיעה ברמקול קולות של אישה צועקת, ובטענה זאת ביקש מהם לבטל את הקריאה למשטרה.

השכנים ביטלו את הקריאה למשטרה, אך חרף הודעת הביטול הגיעה המשטרה למקום. הנאשם המתין לשוטרים מחוץ לדלת בית אימו וטען בפניהם כי מדובר במעשה קונדס וכי הוא לבד בבית, שכן, אימו נסעה לסוף שבוע. השוטרים, אשר הבחינו בכתם דם על מכנסיו ופניו של הנאשם ביקשו לברר היכן דיירי הבית ומה אירע במקום. הנאשם שב וטען בכזב כי לא אירע דבר. בסמוך לאחר מכן איתרו השוטרים את גופת המנוחה באמבטיה.

 -------------

בבקשת המעצר עד תום ההליכים כתבה עו"ד טולדנו כי "....כנגד המשיב קמה עילת מעצר.... שכן קיים יסוד סביר לחשש כי שחרור המשיב יביא לשיבוש הליכי משפט, לרבות השפעה על עדים- מדובר באירוע רצח אלים שתוכנן במשך תקופה משמעותית על ידי המשיב... בעת ביצוע הרצח פעל המשיב על מנת לספק לעצמו טענת אליבי... ולהסתיר זהותו... וכן המשיב תכנן להשמיד ראיות... גם לאחר הרצח - המשיב, ששמע סירנות משטרה מתקרבות, פעל בתחכום, ושכנע את השכנים לבטל את הקריאה למשטרה, בטענה כי המדובר במעשה קונדס. ערנות השוטרים, שחרף הודעת ביטול הקריאה ביקשו לברר עד תום את פשר האירוע, היא שהביאה לחשיפת המקרה ומעצר המשיב...." "...כנגד המשיב קמה חזקת מעצר... שכן קיים יסוד סביר לחשש כי שחרור המשיב יביא לסיכון שלום הציבור – למשיב מיוחסת ביצוע עבירת רצח בנסיבות מחמירות, של אימו, רצח שתוכנן מראש, ובוצע תוך אכזריות מיוחדת שדינה מאסר עולם. ברי כי אין צורך להכביר במילים באשר למסוכנות הנשקפת ממי שמואשם בביצוע אירוע מעין זה. פרטי האירוע מעידים על מסוכנות זועקת לשמיים של המבצע, המקרה הוא חריג בחומרתו....".

מבזק חדשות נס ציונה 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה