הנהגת ההורים בנס ציונה החליטה - No more zoom

$(function(){setImageBanner('6df17786-5875-43e8-b318-0747f6518569','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,48688,'Image','');})

מבחינתנו- הלימודים בזום הסתיימו !
כך הודיעה הנהגת ההורים היישובית של נס ציונה, בעקבות ההחלטה הממשלתית - על העברת כיתות ח'-יב' ללימוד בזום אם לא יהיו בהן 70% מתחסנים.
הודיעה כי : בכוונת הנהגת ההורים הישובית להעלות להצבעה את הקריאה, ביחד עם הנהגת ההורים הארצית, לאי קיום לימודים בזום במיוחד לאור כך שהמתווה העקרוני שפורסם הינו לכל שנת הלימודים הקרובה ולא רק לחודש ספטמבר.
הערת המערכת: הבה נקווה כי מדובר באמצעי לחץ פסיכולוגי של הממשלה על בני הנוער והוריהם כדי שיתחסנו.. וכי לא נזדקק להפעלת המתווה האמור.

פרטי

וזו לשון ההודעה ששלחו להורי נס ציונה:

הנהגת ההורים הישובית, ביחד עם כלל הורי ישראל, התבשרה בערב יום שני השבוע במתווה החדש שפורסם מטעם משרד החינוך ומשרד רוה"מ.
חשוב לציין שעד אותו רגע משרד החינוך, בשיתוף משרד הבריאות, תכנן מתווה שגם הוצג להנהגת ההורים המקיים שגרת לימודים תוך הקפדה על בריאות הילדים במסגרת בתי הספר - מתווה אשר מצא את האיזון בין מגוון הדיעות והשקפות העולם בקהילה ומאפשר לכל הורה לקבל החלטה על ילדיו ועל דרך הפעולה גם במקרה של ילד מאומת ושמירה על שגרת הלימודים עד כמה שאפשר. מתווה זה היה מקובל ואף צויין שהנהגת ההורים תתגייס לקדמו.

כאמור, לא חלפו 24 שעות והתמונה השתנתה וממשלת ישראל פרסמה על שינוי המתווה.
המתווה החדש המדבר על קיום למידה מרחוק (זום) בערים אדומות לילדים בכיתות ח-יב בכיתות בהן אחוז המתחסנים והמחלימים הוא מתחת ל-70% איננו מקובל. קיום "תו ירוק" במסגרות החינוך איננו נכון ומתעלם מכך שאין לילדים רצף למידה כבר למעלה משנה וחצי ובנוסף מדיר ילדים ממערכת החינוך על בסיס מצב בריאותי או חיסוני. לא יתכן שיהיה דין אחד לילדי ישראל ודין אחר לכלל המשק (כולל צוותי חינוך).
הפחדות ואיומים אינם הדרך וזו התעלמות מכך שיש מגוון דיעות וקהילות שונות וחלקן מתנגדות לחיסונים - ילדי ישראל אינם הפתרון ליצירת לחץ הזה.
בדיקות סרולוגיות צריכות להתקיים לכלל שכבות הגילאים ולכל מי שמעוניין (ולא מוגדר כמחלים או מחוסן) בכך קיום בדיקה שכזו גם לבני הנוער בסוף אוגוסט, בנוסף למגן חינוך בערים אדומות, תאפשר להוסיף עוד שכבת הגנה ואפשרות לקיים למידה תחת בדיקות או חיסונים.
עושה רושם שממשלת ישראל מערימה קשיים על מנת שלא לקיים לימודים סדירים ובפועל להשבתת המשק - ואיננה מוכנה לומר בכנות שהתנאים אינם מאפשרים פתיחת הלימודים או נדרש סגר.
יש להפיק לקחים על המחיר היקר שהילדים משלמים בריחוק החברתי שנכפה עליהם בשנה וחצי האחרונות ואי אפשר להתעלם מהנזקים הנפשיים והריגשיים של הילדים יותר.
בכוונת הנהגת ההורים הישובית להעלות להצבעה את הקריאה, ביחד עם הנהגת ההורים הארצית, לאי קיום לימודים בזום במיוחד לאור כך שהמתווה העקרוני שפורסם הינו לכל שנת הלימודים הקרובה ולא רק לחודש ספטמבר.
הנהגת ההורים הישובית
נס-ציונה
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה