הנהגת ההורים היישובית מצטרפת לארצית ותשבית מחר הלימודים בחטיבות ובתיכונים. הנהגת "בן יהודה" לא תשבית !

$(function(){})

הסיבות לשביתה הינן החלטת השר קיש על מתווה בגרויות חדש שיחול על כלל התלמידים הלומדים כיום בכיתה ט' ומטה. וכן בשל הפגיעה המתמשכת בתלמידי שכבות י' עד יב' הנפגעים מעיצומי אירגון המורים.
אלא שההנהגה ההורית ב"בן יהודה" מסרבת לציית להחלטת הרוב, אלא טוענת שמשתמשים בילדים ככלי משחק במו"מ פוליטי תקציבי.. ולכן לא תשבית מחר. אך מציעה להורים שירצו בכך, לבוא למחות מחר בבוקר לשעה אחת ליד בית הספר ובצורה שלא תפריע לתלמידים.
.

2

לקוראינו:

שלשום עדכנו אתכם בויכוח בנושא השביתה עליה החליטה ההנהגה הארצית של ההורים בישראל ועל חילוקי הדעות בקרב ההורים בנס ציונה.

אלא שגם לאחר כינוס ההנהגות ההוריות אמש, המחלוקת נותרה בעינה ובעוד שהנהגת ההורים היישובית הודיעה כי היא מצטרפת לארצית ותשבית מחר הלימודים בחטיבות ובתיכונים, הרי שהנהגת "בן יהודה" מסרבת לציית להחלטת הרוב... ולא תשבית מחר. ! 

וכך הודיעה ההנהגה ההורית היום להורים:

הורים יקרים,
הנהגת ההורים הישובית נס ציונה, מגבה את החלטת הנהגת ההורים הארצית - להשבית את החטיבות והתיכונים בארץ ביום רביעי 22/03/2023 למשך כל יום הלימודים. (כיתות ז-יב)

הסיבות לשביתה הינן החלטת שר החינוך להנהיג מתווה בגרויות חדש שיחול על כלל התלמידים הלומדים כיום בכיתה ט' ומטה. בנוסף בשל הפגיעה המתמשכת בתלמידי שכבות י' עד יב' הנפגעים מעיצומי אירגון המורים הפוגעים בהם באופן ישיר באי פרסום ציוני בחינות בכלל ומגן בפרט ושיבושים נוספים.

הליך קבלת ההחלטות התנהל באופן פתוח ודמוקרטי בו לקחו חלק נציגי ועדי הכיתות ז' עד יב' בכלל החטיבות והתיכונים.
בסוף התהליך התקיימה הצבעה והחלטת הרב כאמור הינה להשבתה.

הנהגת ההורים הישובית קוראת לשר החינוך לעצור את מתווה הבגרויות החדש, לקיים שיח ודיון מעמיק עם אירגוני המורים והנהגת ההורים הארצית ורק בסוף הליך זה לקבל החלטה משותפת הלוקחת בחשבון את טובת הילדים, תוכניות ושיטות לימוד מתאימות לזמן ולתקופה ואת עמדתם המקצועית של גורמי החינוך המקצועיים.
במקביל, חובה על ממשלת ישראל, לקבוע כי מערכת החינוך נמצאת בראש סדר העדיפויות לצד הבריאות והביטחון ולפעול להסדרת הסכמי השכר ושיפור תנאי העסקה של הצוותים החינוכים, שיפור סיבבת הלמידה וקביעת תוכנית מיידית להשלמת צוותי הוראה וסייעות לכלל המסגרות החינוכיות בארץ.

תודה על התמיכה ובתקווה לשיפור מצבם של הילדים במערכת החינוך
הנהגת ההורים הישובית

על הויכוח ונימוקי הצדדים בהרחבה, ראו בכתבתנו הקודמת:

https://nessziona.net/קהילה/שביתה-נגד-מתווה-הבגרויות-החדש-כן-לא-בבית-ספרנו-חילוקי-דעות-חריפים-בקרב-הורי-נ-צ-535509

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה