בנס ציונה רוצים נינג'ה...סקייטפארק וקיר טיפוס...וגם להשאיר את גן החיות !

$(function(){})

הושלם תכנון פארק הספורט של נס ציונה בשטח 55 דונם ובישיבת מועצת העיר שהתקיימה אתמול הוצגו בפני חברי המועצה תוכניות פארק הספורט החדש ע"י האדריכל.
הם שמעו על השינויים שבוצעו בתכניות בעקבות ההצעות והבקשות של י כ 3,200 תושבים אשר לקחו חלק בתהליך שיתוף הציבור שהתקיים בתחילת השנה.מספר גדול במיוחד בהשוואה למשאלים דומים בערים אחרות.

קסם מתכננים


כ 55 דונם יהיה  שטחו של פארק הספורט החדש אשר תוכנן כזכור מחדש ביוזמת ראש העיר, במקום ה"ספורטק" וגן החיות.

האזור כולו תוכנן מחדש במטרה להתאימו לתקופתנו ולצרכי התושבים ולאפשר מגוון פעילויות ספורט, בילוי ופנאי מהסוגים שמעדיפים תושבי נס ציונה.

וכך, לאחר שבתהליך שיתוף הציבור התבקשו תושבי העיר לבחור את המתקנים המועדפים עליהם, הרי שמבין מגוון האפשרויות שהוצגו, מרבית התושבים ענו כי הם מעוניינים במתקני נינג'ה- כ 34% מהמשיבים בחרו במתקן הנינג'ה מבין האפשרויות האחרות.

עוד מתקנים אשר נבחרו על ידי מרבית התושבים: קירות טיפוס, שנבחרו עלה ידי 25% מהתושבים, מתקני חבלים שנבחרו על ידי כ 20% מהמשיבים ומתקני כושר קרבי שנבחרו על ידי כ 16% מהמשבים.

גם מתחם סקייטפארק, מסלולי ריצה, ומגרש ספורט רב תכליתי נבחרו על ידי מספר רב של תושבים ולכן נכללים כחלק מהמתקנים שיוצבו בפארק החדש.מרבית המשיבים השיבו כי הם מבקשים להשאיר את פינת החי בפארק הספורט ונימקו כי עבורם מדובר באחד הבילויים המשפחתיים המהנים ביותר, הזדמנות עבור הילדים להכיר בעלי חיים, כי זו הפינה האהובה בעיר ועוד. לפיכך, פינת החי תישאר בפארק החדש במתכונת של חצרות רחבות ופתוחות אשר מאפשרות תנועה חופשית לחיות.

בפארק הספורט החדש יוקם גם בית קפה עבור תושבי העיר ומזרקות משחק מיוחדות לילדים וגינת כלבים. לבקשת התושבים, תישמר הצמחייה ואלמנט הצל יורחב, אזורי החניה הקיימים כיום יורחבו בכ 80 חניות נוספותב.

עוד הוחלט כי הפגודה שהתקבלה במתנה מהעיר התאומה בסין צ'ינגדאו תישאר במקומה גם בתכנון החדש.

חשוב להדגיש כי כתוצאה מהליך שיתוף הציבור שהתקיים עם תושבי סביוני הפארק ורחוב העצמאות המתגוררים בסמוך לחלקו המזרחי של הפארק, הוחלט כי יועסק יועץ אקוסטי לצורך בניית קיר אקוסטי אשר יחצוץ בין הפארק לבתי התושבים למניעת רעש ומטרדים, בנוסף בחלקו המזרחי של הפארק מוקמו מתחמי פעילות ביניהם מתחמי כושר לגיל השלישי, ספורט פונקציונאלי, מתחם הנינג'ה ומתחמי כושר נוספים אשר יגודרו והפעילות בהם תוגבל בשעות.

ראש העיר שמואל בוקסר:

בזכות התובנות שקיבלנו בתהליך שיתוף הציבור הצלחנו להגיע לתוכנית מיטבית ומאוזנת המותאמת לצרכים ולרצונות של תושבי העיר. היה חשוב לנו מאוד להקשיב לתושבים ולהתחשב ברצונות של בעלי עניין שונים כמו התושבים שגרים בסמיכות, קבוצות ואיגודי ספורט, תושבים עם צרכים מיוחדים ועוד. לקחנו ברצינות את כל המשובים שקיבלנו והצלחנו למצוא פתרונות מותאמים לבקשות שעלו. אני מודה לכל השותפים למהנדס העיר, למשרד קסם אדריכלים ולקשרי קהליה שעבדו יחד לאורך כל תהליך שיתוף הציבור עד לקבלת התוצאה הסופית.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה