הסכם שיתוף פעולה נחתם בין המרכז הרפואי קפלן לאוניברסיטת תומאס ג'פרסון בפילדלפיה

$(function(){setImageBanner('c4a1df5c-0ccf-4da0-8560-9ef0db738e0b','/dyncontent/2024/3/12/8f0a2b8d-e0e3-496f-8d42-b3f76fef9145.jpg',16611,'בול בפוני קריית תרבות עד 0104',525,78,false,48688,'Image','');})

בביקור חגיגי של פרופ' מארק טיקוצנסקי Mark Tykocinski, נשיא אוניברסיטת תומאס ג'פרסון, נחתם הסכם הבנות ושיתוף פעולה בין האוניברסיטה ובין המרכז הרפואי קפלן ברחובות.

דוברות קפלן

בביקור חגיגי של פרופ' מארק טיקוצנסקי Mark Tykocinski, נשיא אוניברסיטת תומאס ג'פרסון, נחתם הסכם הבנות ושיתוף פעולה בין האוניברסיטה ובין המרכז הרפואי קפלן ברחובות.

מטרת ההסכם להניע שיתופי פעולה מחקריים וקליניים, הכשרות הדדיות וכן עבודה משותפת על פריצות דרך מדעיות לקידום המטרות המשותפות של אוניברסיטת תומאס ג'פרסון והמרכז הרפואי קפלן.


תחילת שיתוף הפעולה בין שני המוסדות נבעה מן ההחלטה של אוניברסיטת תומאס ג'פרסון להעניק לפרופ' טריף בדר, מנהל המרכז הרפואי קפלן ובית החולים הרצפלד, תואר ד"ר של כבוד במאי 2023, ובכך הפך פרופ' בדר לישראלי הראשון שזוכה לכבוד זה מטעם האוניברסיטה. הקשר בין פרופ' טיקוצנסקי לפרופ' בדר הוליד פרויקט משותף של השתלמות עמיתים, במסגרתו יצאו שתי רופאות (מומחית צעירה ומתמחה) מטעם קפלן למספר חודשים לעבוד וללמוד במרכזי הרפואה של ארגון הבריאות ג'פרסון. כעת, הוחלט על הרחבת שיתוף פעולה זה לתחומים נוספים.

טקס החתימה התקיים במרכז הרפואי קפלן בהשתתפות נשיא אוניברסיטת תומאס ג'פרסון - פרופ' מארק טיקוצנסקי, מנהל המרכז הרפואי קפלן וביה"ח הרצפלד - פרופ' טריף בדר, סמנכ"ל וראש מערך החדשנות בכללית - פרופ' רן בליצר, דיקן הפקולטה לרפואה באוניברסיטה העברית - פרופ' דינה בן-יהודה, נציגים של מנהלי המחלקות וחברי הנהלת קפלן.

גלעד שעבני שופן

אוניברסיטת תומאס ג'פרסון והארגון Jefferson Heath הממוקמים בפילדלפיה הוא ארגון בריאותי גדול ומוביל בארה"ב, אשר נוסד ב-1824, והחל בשנים האחרונות לבסס מרכזים ברחבי העולם, בין היתר בישראל. אוניברסיטת תומאס ג'פרסון כוללת עשר מכללות ושלושה בתי ספר המציעים 160 תוכניות של תואר ראשון ותואר שני ליותר מ-8,100 סטודנטים. הארגון Jefferson Heath משרת מיליוני מטופלים מדי שנה ב-14 בתי חולים ויותר מ-40 מרפאות חוץ ומחלקות טיפול נמרץ באזור באזור בו הוא פועל.

פרופ' טריף בדר, מנהל המרכז הרפואי קפלן וביה"ח הרצפלד: "אנחנו גאים ונרגשים לחתום על מזכר ההבנות המייסד את שיתוף הפעולה של המרכז הרפואי קפלן עם אוניברסיטת תומאס ג'פרסון. למרכז הרפואי קפלן מוקדי מצוינות רבים, המבוססים על ההון האנושי שלנו, ופועלים כל העת לקידום רפואה איכותית ומקצועית לצד מחקר פורץ דרך. אני סמוך ובטוח כי שיתוף פעולה זה יניב הזדמנויות רבות לשני הגופים יחד, ויאפשר למידה הדדית. אני מבקש להודות לאוניברסיטה, לנשיא הפרופ' מארק טיקוצנסקי ולפרופ' צבי גרינוולד- מנהל מרכז ג'פרסון ישראל מטעם אוניברסיטת תומאס ג'פרסון וארגון הבריאות ג'פרסון: בראש ובראשונה, על הידידות האמיצה ועל ההזדמנות לחבור יחד למען עתיד טוב יותר למטופלינו ולמערכת הבריאות".

פרופ' מארק טיקוצנסקי, נשיא אוניברסיטת תומאס ג'פרסון: "במקצוע שלנו יש לנו את הפריביליגיה להשפיע על חייהם של אנשים ויש לנו את הכוח לעשות טוב. אנחנו מוקירים את יחסינו עם ישראל, והיא מהווה את אבן הפינה של המרכזים העולמיים של ארגון הבריאות ג'פרסון. ארגון הבריאות ג'פרסון הוא החמישי בגודלו בארה"ב, ואוניברסיטת ג'פרסון היא ה-12 בגודלה בארה"ב, כאשר היא גם האקדמיה הצומחת ביותר כיום בארה"ב. יש לנו שותפים אסטרטגיים רבים, ואנחנו גאים לשלב גם את קפלן במסגרת זו. הקשר למרכז הרפואי קפלן נוצר דרך פרופ' בדר, שהוא אחד האנשים המוכשרים שיצא לי לפגוש, והענקנו לו תואר של כבוד מהאוניברסיטה. אני סבור שהקשר הזה חשוב הן לנו והן עבור קפלן".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה