עיריית נס ציונה תפעיל שרות הסעות חינמי לחוף פלמחים! זמני הסעות- מתי יוצא השאטל 2023!

$(function(){})


קיץ 2023 חוף פלמחים הוא ללא ספק רצועת החוף האהובה ביותר על תושבי נס ציונה. מי שלא מצויד ברכב ישמח וודאי לשמוע על שרות שאטלים שיופעל על ידי עיריית נס ציונה, בשיתוף החברה לתרבות ופנאי ויכלול הסעות הלוך וחזור לחוף פלמחים, עבור תושבי העיר, ללא עלות.
לוח זמנים להסעות לימים הקרובים באתר נס ציונה נט.

הסעות לחוף פלמחים מנס ציונה קיץ 2023

זמני שאטל חוף פלמחים הסעה מנס ציונה חודש יוני 2023

אז מתי מתחילים? החל מה 3.7.23 יופעל שאטל פלמחים מנס ציונה. 

כמה פעמים בשבוע יש הסעות מנס ציונה לחוף פלמחים?

השאטלים יפעלו 3 פעמים בשבוע (שני, רביעי וחמישי) ובמטרה להתאים את ההסעות לביקוש, נדרשת הרשמה מראש- ההרשמה באתר החברה לתרבות ופנאי.

מאיפה יוצאות ההסעות מנס נס ציונה?
ההסעות יצאו מרחבת קריית התרבות, רח' השריון 1 ויגיעו עד לחוף פלמחים ובחזרה.

לא תתאפשר נסיעה בשאטלים ללא רישום ושריון כרטיסים מראש נסיעה בשאטל מגיל 14 ומעלה. מתחת לגיל 14 הנסיעה בליווי מבוגר בלבד. כל נוסע, בכל גיל, חייב בכרטיס.

רוצים להגיע לחוף פלמחים? הכירו את שירות ההסעות ללא תשלום של עיריית נס ציונה 

השאטלים יחלו לפעול החל מה 03/07/2023 ויציעו לבני נוער או לתושבים ללא רכב זמין, הסעות הלוך וחזור לחוף. השאטלים יפעלו במהלך ימי השבוע, ויכללו לפחות שתי הסעות ביום. בהתאם לביקוש תיבדק האפשרות להרחיב את השרות.

השאטלים יצאו מרחבת קריית התרבות לחוף פלמחים בשעות שונות במהלך היום. תושבים המעוניינים להשתמש בשרות נדרשים להירשם ולשריין כרטיסים מראש באתר החברה לתרבות ופנאי. 

הסעות לחוף פלמחים מנס ציונה קיץ 2023 הזמנת מקום 

גם השנה חופש גדול 2023 - שרות הסעות חינם לחוף פלמחים, מופעל ע"י עיריית נס ציונה

ההסעות יספקו גם פתרון לאזרחים ותיקים או למשפחות ללא רכב אשר מעוניינים להגיע לבילוי בחוף וגם לבני נוער, מגיל 14 ומעלה אשר עד היום נאלצו למצוא פתרונות אחרים בכדי להגיע לחוף פלמחים לצורך בילוי עם חבריהם. נסיעה בשאטל אפשרית מגיל 14 ומעלה. מתחת לגיל 14 הנסיעה בליווי מבוגר בלבד.

השאטלים יפעלו 3 פעמים בשבוע ובמטרה להתאים את ההסעות לביקוש, נדרשת הרשמה מראש. 

ראש העיר שמואל בוקסר: לאור ההצלחה של שרות ההסעות בשנה שעברה, אנחנו מחדשים אותו השנה ומזמינים את תושבי נס ציונה להגיע גם השנה איתנו לים. השרות שניתן ללא עלות לתושבי העיר יאפשר לכם להגיע לים בקיץ הזה בקלות ובנוחות. שרות הסעות חינמי לתושבים הוא אחד מבין מגוון שרותים שאנחנו מאפשרים בקיץ הזה כדי שתושבי נס ציונה יוכלו לנצל את חופשת הקיץ לבילוי משפחתי איכותי, בתחומי העיר ועכשיו גם בחוף הים.

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה