הסתיימה חלוקת השקיות הכתומות ל- 4,300 בתים צמודי קרקע בעיר

$(function(){setImageBanner('a81b7526-ae0c-4c3f-ae73-dbd8eba48a4c','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,48688,'Image','');})

מהפיכת איסוף האריזות בנס ציונה: החל מהשבוע הבא יפעל מערך איסוף השקיות הכתומות בכל העיר כאשר יום הפינוי של צד מערב הוא יום שלישי ויום הפינוי של צד מזרח הוא יום רביעי.

דוברות נס ציונה

במהלך ששת השבועות האחרונים הגיעה "סיירת" השקיות הכתומות לכל בתי האב בבתים צמודי קרקע בעיר. הנערים והנערות פגשו את התושבים, חילקו שקיות כתומות למחזור אריזות והסבירו לתושבים על מערך האיסוף החדש.
מעכשיו, גם תושבים המתגוררים בבתים צמודי קרקע יכולים למחזר אריזות בצורה קלה, נגישה ונוחה ולא רק באמצעות מרכזי המחזור.

הנערים והנערות של "סיירת" השקיות הכתומות עברו תדרוך על ידי תאגיד תמיר ועיריית נס ציונה וכאשר הם פגשו את התושבים, בנוסף לחלוקת השקיות, הסבירו על האופן בו יפעל המערך החדש, מה ניתן למחזר בפח הכתום וחילקו עלונים ומגנט למקרר עם הסבר מפורט מה משליכים לפח הכתום ותזכורת על ימי הפינוי.

החל מהשבוע הבא יפעל מערך איסוף השקיות הכתומות בכל העיר כאשר יום הפינוי של צד מערב הוא יום שלישי ויום הפינוי של צד מזרח הוא יום רביעי. עד כה, פעל מערך פינוי השקיות באופן חלקי בעיר, באזורים בהם חולקו השקיות, וכבר הצליח לאסוף כ- 7 טון אריזות למחזור. הישג מרשים ויוצא דופן לכל הדעות, המראה באופן ברור שתושבי נס ציונה יודעים ורוצים למחזר.

כדי לאפשר לפרויקט לפעול באופן יעיל, התושבים מתבקשים לפעול על פי ההנחיות: להשתמש אך ורק בשקיות הכתומות שחילקה הסיירת, להקפיד הקפדה יתרה על קשירת השקיות לפני הוצאתן, להוציא שקיות למחזור רק ביום הפינוי עצמו (ולא ערב לפני) ולהניח אותם בפתח הכניסה לחצרות ולא במוקדי פינוי גזם.

השקיות הכתומות מצטרפות לפחים הכתומים במרכזי המחזור ובחדרי אשפה בבנייני מגורים. כעת עם השלמת המהלך, היקף מחזור האריזות בנס ציונה צפוי לגדול, זאת לצד הפחתה ישירה בפסולת המקומית המופנית להטמנה. מהלך זה יסייע גם בשמירה על הסביבה וגם צפוי לחסוך הוצאות רבות מהקופה הציבורית.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה