העירייה הכניסה לשימוש מערכת חדשנית לפיקוח ובקרה על פינוי פסולת קרטונים

$(function(){})

וזאת לצורך פינוי אפקטיבי של 31 מתקני מחזור לקרטון -הפזורים ברחבי העיר.

עיריית נ.צ

עיריית נס ציונה מודיעה כי היא היא בין הערים הראשונות בארץ, אשר החלה בשיתוף תאגיד המחזור תמיר, בפיילוט להטמעת מערכת פיקוח ובקרה לצורך פינוי אפקטיבי של 31 מתקני מחזור לקרטון -הפזורים ברחבי העיר. המהלך צפוי לאפשר מתן מענה מדויק לצרכי התושבים והעברה מבוקרת, מותאמת ויעילה למרכזי המחזור.

המערכת החדשה בנויה על ממשק אפליקציה המאפשר מעקב חכם אחר הרגלי השלכת פסולת מסוג קרטון בנקודות המחזור בעיר, זאת על ידי מדידה מדויקת של כמות הקרטונים המושלכים למתקני המחזור, מעקב על כמויות הפסולת לפני ואחרי מועדי הפינוי ודיוק תאריכים ושעות הפינוי בפועל.

המערכת החדשה, אשר החלה לפעול החודש, מנטרת ומספקת מידע מדויק על כמויות הפסולת וסטטוס הפינוי בכל 31 מתקני מחזור הקרטון. המידע עובר באופן ממוחשב למערכת מרכז הבקרה באגף שפ"ע לצורך שליטה על סטטוס הפינוי, איתור צרכים, ניתוח והסקת מסקנות – בנוגע לתדירות מועדי הפינוי ונחיצותם.

המערכת שהוטמעה לאחרונה, היא פרי שיתוף פעולה של עיריית נס ציונה עם תאגיד המחזור תמיר ומבוססת על נתוני המחזור הגבוהים של תושבי העיר והצורך שהעלתה עיריית נס ציונה למתן מענה יעיל ומדויק לצרכי המחזור של התושבים. בשלב זה פועלת המערכת החדשה רק במתקני המחזור לקרטון, אך היא מתוכננת להתרחב גם למעקב ובקרה אחר פינוי בקבוקי הפלסטיק ומתוך כוונה עתידית כלל ארצית לנתר את פינוי כלל הפסולת המושלכת למחזור.

ראש העיר שמואל בוקסר: "אני מודה לתאגיד המחזור תמיר, אשר בחרו בנס ציונה כאחת הערים הראשונות להטמעת המערכת הניסיונית אשר עתידה לחולל מהפיכה בתחום המחזור. מרכזי המחזור שהצבנו בלב השכונות והפחים הכתומים יחד עם המודעות הסביבתית הגבוה והיענות התושבים להפרדה נכונה ומחזור יעיל, הם חלק בלתי נפרד משיתוף הפעולה הזה. נס ציונה מובילה בתחום מחזור וזו גאווה גדולה".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה