העירייה מבהירה: הפירסום על הקמת מתחם "מובילנד" אינו על דעתנו וכלל לא נדון.

$(function(){})

אתמול פירסמנו יחד עם "גלובס" ואחרים, על היוזמה להקמת מתחם בילוי "מובילנד," ברח' האלופים. ואף שוחחנו עם הבעלים וציטטנום. אלא שהעירייה הודיעה היום כי הפרסום אינו מבוסס והנושא כלל לא נדון.
ואילו ראש העיר היה נחרץ יותר ובדף הפייסבוק שלו הבהיר כי אין סיכוי שיאשר את הפרויקט !

הידיעה שפירסמנו על הקמת "מובילנד"

כאמור, רק למחרת פירסום הידיעה (בה הדגשנו כי טרם הוגשה לאישור הועדה המקומית) הגיבה העירייה לראשונה על הפרסום (למרות שביקשנו התייחסות  לפני הפרסום) והודיעה כך:

הועדה המקומית לתכנון ובניה של עיריית נס ציונה לא קיבלה כל בקשה להקמת מתחם בילויים ברח' האלופים בעיר. לפיכך הנושא מעולם לא עלה לדיון בועדה- ולא קודם.
אתמול, יום א', 16.7.23, לאחר פרסום מצד היזם, קיבלה הועדה לראשונה בקשה למידע. הפרסום והאופן בו הוא נעשה תמוה מאוד, כמו גם תכלית המיזם ונחיצותו לעיר, לתושביה ולאופי החיים בה. הועדה המקומית לתכנון ובניה בעיריית נס ציונה דנה בכובד ראש בכל בקשה, לכשהיא מתקבלת, בהתאם למדיניות הקיימת בתוכניות המאושרות, ותוך לקיחה בחשבון של מגוון שיקולים רחבים.

ואילו ראש העיר שמואל בוקסר היה נחרץ הרבה יותר ובדף הפייסבוק שלו הבהיר שהמיזם לא יקום ולא יהיה.. וכי מדובר רק בתעלול יחצנ"י. ראו בתמונה.

אלא שמבלי קשר לפירסום המוקדם שלא בתאום עם העירייה, בוקסר לא נימק מדוע המיזם כה מעורר את התנגדותו, כאשר לכאורה מדובר במרכז בילוי ובידור שיכול לשרת את תושבי העיר בקירבתה ומבלי ליצור רעש והפרעות בסביבת מגורים, כאשר האזור מיועד בתב"ע לפעילויות נופש וספורט ולא רק לאולמות ארועים. 

את תגובת היזמים לא השגנו עדיין.

פייסבוק

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה