העירייה מבטיחה: 4 מתקני מחזור לפסולת אלקטרונית יפוזרו בעיר כבר בחודש הקרוב

$(function(){})

וזאת בתום פגישה עם הנהלת תאגיד מ.א.י, למחזור פסולת אלקטרונית שהתקיימה אתמול.
הידעתם כי פסולת אלקטרונית מהווה רק 2% מסך הפסולת הביתית המושלכת אך "אחראית" לכ 70% מגורמי הזיהום הסביבתי?!

ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה

 בתמונה: מתקן חדש בחיפה (אילוסטרציה)

בנוסף למרכזי המחזור הפזורים ב 21 נקודות בעיר ולפחים הכתומים שהוצבו ברחבי העיר בחודש מרץ האחרון, יתווספו בשלב ראשון 4 מתקני מחזור לפסולת אלקטרונית, זאת בתוך כחודש.

כך מוסרת דוברת עיריית נס ציונה, הילה קרופסקי.

לדבריה, על פי הסיכום שהושג אתמול עם תאגיד מאי, יוצבו 2 מתקני מחזור במערב העיר ו 2 נוספים במזרח. בנוסף, יפוזרו ברחבי העיר ובמוסדות החינוך מתקנים לאיסוף סוללות ויחל כבר בשבועות הקרובים תהליך של איסוף מוצרי חשמל גדולים, על פי קריאה ובתשלום סמלי. לפיכך, יוכלו התושבים לבצע הזמנות באמצעות טופס מקוון, דרך אתר תאגיד מ.א.י, לפינוי פסולת גדולה כמו מקררים, מכונות כביסה ועוד. עם הפעלת השרות, תצא הודעה מסודרת עם כלל הפרטים וההנחיות.

פסולת אלקטרונית מהווה רק 2% מסך הפסולת הביתית המושלכת אך "אחראית" לכ 70% מגורמי הזיהום הסביבתי. בסמוך להצבת מתקני המחזור ומתקנים ייעודיים לאיסוף סוללות, תצא העירייה בקמפיין הסברה לתושבים, אשר יכלול את כל המידע על פסולת שניתן ורצוי למחזר במתקני המחזור האלקטרוניים.

עם כניסת מחזור אלקטרוני לעיר, מצטרפת נס ציונה ל 54 רשויות בישראל אשר מקדמות מחזור פסולת אלקטרונית בתחומן. על פי היענות התושבים והצרכים בשטח תישקל הוספה של מתקני מחזור בנקודות נוספות בעיר כמו גם תבחן תדירות הפינוי.

ראש העיר שמואל בוקסר: מהפיכת המחזור שאנחנו מובילים, צועדת צעד משמעותי נוסף. כבר בשבועות הקרובים יכנסו לשימוש מתקני המחזור החדשים ויאפשרו לתושבי העיר למחזר גם פסולת אלקטרונית. אני מודה לסגן ראש העיר נאור ירושלמי שסייע בקידום הפרויקט ומשוכנע כי לאור נתוני המחזור המרשימים של תושבי העיר, היענות התושבים תהיה מלאה. אני מחוייב להמשיך ולבחון את צרכי התושבים, על מנת לתת מענה הולם ובעיקר לאפשר לתושבים למחזר ולשמור על העיר והסביבה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה