הערב בנס ציונה: "האמא של כל ההפגנות" עם מעל 4,000 משתתפים בהפגנה ובתהלוכה שקדמה לה.

$(function(){})

עם הגיע מירוץ החקיקה של יוזמת ההפיכה המשטרית לשבוע השיא , שברו גם ההפגנות בכל הארץ שיאי השתתפות. כאן בנס ציונה החל הארוע בתהלוכת "נשים באדום" לאורך הרחוב הראשי ובהמשך- בהפגנה הקבועה בצומת בה"פ/ הקניותר, אליה הגיעו מעל 4,000 מוחים ומוחות.
ראו סירטונים כולל את סיום ההפגנה בשירת "התקווה" מפי אלפי קולות נרגשים

מחאת נ.צ.

הערב בנס ציונה: "האמא של כל ההפגנות" עם מעל 4,000 משתתפים בהפגנה ובתהלוכה שקדמה לה.

בהפגנה נאמו בין היתר:

ד"ר אילן סמיש, יליד נס ציונה מנכל אמאי חלבונים, הציג את הדאגה של אנשי ההייטק ואמר שבלי הייטק אין נס ציונה. הוא אמר והדגיש כי ללא דמוקרטיה אין הייטק ועל כך אנחנו נלחמים.

החובלת הראשונה בצה"ל אורה פלד נקש הדגישה את החשיבות של המחאה שדורשת מהמשלה לדאוג לזכויות הנשים ולזכויות השוויון. עוד אמרה פלד נקש בזמן שהם מעבירים את חוקי הנבצרות ההתבגרות ואת שאר החוקים הפרסונלים נשים נרצחות והממשלה לא עושה כלום.

חכ"ל אמילי מואטי הבהירה סיפרה כי: האמת הפשוטה צריכה להאמר: אזרחי ישראל כולם נתונים תחת מתקפה ברוטלית מצד ממשלה של נאשמים ועושי דברו כשלצדם פשיסטים וולגרים. הם בזים לדמוקרטיה, בזים לערכים הליברלים, בזים לידע, הם בזים לנו והם לא בני שיח. אנחנו לא ננהל משא ומתן על הערכים האלה ולא ננהל משא ומתן על הדמוקרטיה.

 רונן צור היועץ האסטרטגי שיתף: כי לפני 80 ימים עלתה בישראל ממשלת הדיקטטורה הראשונה. ממשלה של שנאה ונקמה שרוצה להוריד את כולנו על ברכיים. עבור האנשים האלה שיושבים שם אתה לא יותר מכספומט שמשלם מיסים. אנחנו עבורם נתינים. זאת המחאה שלנו אנחנו מפסיקים להיות נתינים כלואים ואנחנו מתחילים להיות אזרחים.זו היא מלחמת השחרור של הדור שלנו.

השרה לשעבר מירב כהן אמרה כי:"ההפגנה כאן בנס ציונה היא חלק מהבשורה הזו. של עם שנלחם על חירותו, על זכויותיו, ומגן בגופו על המשטר הדמוקרטי. אתם ההשראה שלנו, אתם הכוח שבזכותו ננצח. כי אין לנו אפשרות אחרת. אין לעם ישראל אפשרות להפסיד בקרב על עתיד המדינה."

סיום ההפגנה בשירת "התקווה" מפי אלפי קולות נרגשים

2

כמו כן השתתפו גם "נשים בונות אלטרנטיבה" 

מפגינים חותמים על מגילת העצמאות

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה