הערב ב18.00 ישיבת מליאה להכתרת הסגנים וכו'. האופוזיציה: מדובר במחטף !

$(function(){setImageBanner('ef7eb686-0edd-4d98-a240-267004dd2823','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,48688,'Image','');})

הערב תתכנס המליאה לישיבה בה יועלה לאישור מינוי הסגנים והרכב הועדות, בהרכב שתכנן בוקסר בשעתו, אך עריקתו של לוגסי מנעה. עתה כשלוגסי חזר "הביתה", מן הסתם נצפה באישורה הערב
באופוזיציה ("השביעיה" החדשה) מתלוננים כי מדובר בזימון בהול ולא תקין, ליום שאיננו יום הדיונים הקבוע ונועד למנוע מחלקם שעסוקים בהתחיבויות קודמות להגיע ובכלל להתארגן במועד וללמוד את הנושאים.

למעלה "השמינייה" כולל לוגסי. למטה "השביעייה"

כזכור לקוראינו בישרנו בחמישי האחרון על המהפך ועריקתו החוזרת של לוגסי לקואליציה של בוקסר, בה יכהן כסגן ללא שכר ויו"ר ועדת המשנה לבנין עיר.  בעקבות כך מיהר בוקסר בחמישי בערב לזמן מחדש את המליאה לישיבה בהולה שלא מן המנין, היום, (יום שני 10.6) כדי להעביר את רשימת המינויים ולאשרם. 

 

ראו את מלוא הפרטים באתר העירייה 

סדר יום לישיבות מועצת העיר

כאמור, באופוזיציה המתוסכלת לא אהבו זאת ופירסמו תגובה נזעמת. אגב,  יצויין כי עד כה לא הגיבו באופוזיציה על העריקה של לוגסי. האם הם בונים על זיגזוג נוסף שלו?... או שהם עדיין לא התאוששו מההלם.

וכך הודיעו לתקשורת מהאופוזיציה:

ביום חמישי שעבר, 6.6.24, בשעות הערב קיבלו חברי מועצה העיר זימון לישיבה שלא מן המנין ליום שני 10.6.2024 בשעה 18:00. ההזמנה נשלחה לאחר סגירת משרדי העיריה, במועד שלא איפשר פניה ליועצת המשפטית של העיריה לצורך הבהרות.

חברי "הקואליציה למען נס ציונה" מתנגדים לקיומה של הישיבה במועד שנקבע בזימון, שכן הוא מנוגד להחלטת המועצה מיום 16.4.24, שקבעה, כמתבקש בחוק, כי ישיבות המועצה יתקיימו בימי שלישי בשבוע, לא לפני השעה 18:00, ובכלל זה גם ישיבות שלא מן המניין.

לאחר התייעצויות עם גורמים משפטיים הגענו למסקנה שהישיבה נקבעה בצורה המנוגדת לחוק, ולכן קיומה אינו חוקי. נגזר מכך שאם היא תכונס למרות התנגדותנו, ההחלטות שיתקבלו בה בטלות מעצם מהותן.

בנוסף, היה זה מן הראוי שזימון לישיבות שעל סדר היום שלהן נושאים כה רבים, יימסר בזמן סביר מראש ולא באופן שמותיר רק יום עבודה אחד לבירור, לימוד ובדיקה.

חברי "הקואליציה למען נס ציונה" פנו ביום ראשון בבוקר למנכ"לית העיריה, בדרישה לדחות את הישיבה. בפנייה אליה ציינו כי מדרך הזימון הבהולה עולה הרושם שמדובר בכוונת מכוון, על מנת למנוע מחברי המועצה את האפשרות להתכונן כיאות לישיבה ולקיים דיון פורה וענייני."

-------------------

אלא שמבדיקתי עולה כי המנכלי"ת השיבה כי "בהתאם לפסיקת בית המשפט העליון מחודש מאי 2024, ישיבות שלא מן המניין אינן כבולות ליום הקבוע של ישיבות מן המניין.
סדר היום והחומרים נשלחו אליכם בהתאם לפקודת העיריות. על כן, הישיבה שלא מן המניין שנקבעה להיום, עומדת בהוראות הדין ותתקיים במועדה."

ובעברית פשוטה, הכל חוקי ותוכלו להמשיך להתלונן...

מעניין איך יתנהלו הערב חברי האופוזיציה שכן יגיעו. כי חלקם לא מתכוונים לבוא. ובראש ובראשונה נאור ירושלמי שישתתף הערב באזכרה לנ"ד נופלי המסוק בבקעה, שאחיו היה אחד מהם. 

ה ע ר ה :

מן הסתם שרתהב9.5  רוח הנבואה על מנכל"ית העירייה, כי הזימון הקודם לישיבה שלא מן המניין שהתקיימה לפני שבוע, ליום שני שאיננו היום הקבוע וכו' ונועדה "לתקצב את הספריה" (מה שלא קרה כזכור) היה במשתמע לא חוקי, כאשר נקבע ב9.5 - בעוד פסיקת בג"צ מהיתה רק ב15.5... (ותודה לבלוגר האנונימי omer coen שהבחין בכך)

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה