הפגנות המחאה: לראשונה, הגיעו אמש מפגיני ימין לצומת הבנים להפגנת נגד. המשטרה דאגה להפרדת כוחות.

$(function(){setImageBanner('7165176e-9033-48ee-90d7-d4af4000a515','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,48688,'Image','');})


למקום  הגיעו כמה עשרות מפגינים, בהובלת רן כרמי בוזגלו, לצד כמה מפעילי הליכוד בעיר.
ואילו אנשי המחאה יצאו בהמשך למסע מחאה ברחבי העיר בהשתתפות מעל 100 איש.
במוצ"ש הם מתכוונים לשוב להפגין ולצעוד, באותה מתכונת.

גם חה"כ הנס ציוני בועז טופורובסקי נכח, לאחר שפנה קודם לארוע לבכירים במשטרה, לוודא נוכחות כח משמעותי למניעת עימותים.

חה"כ הנס ציוני בועז טופורובסקי מפגין וגם ייצוג מקומי ימני... מלכה לוי חממי עם תמונת ראש הממשלה.

מפגינים בנס ציונה

הצועדים בתנועה.(צילום מסך מסרטון)

לומר שהאוירה היתה רגועה הערב בצומת הקניותר, יהיה שקר מוחלט.. כי היו שם גם נאצות מחפירות ושנאה בעיניים. אבל לא היו עימותים פיזיים, כי המשטרה הפעם נערכה בכוח משמעותי ודאגה להפריד בין הצדדים.

בגדול הגיעו למקום מהצד של מתנגדי המחאה כשלושים איש, בהם בלטו כמה צעירים שאינם תושבי העיר, שחלקם לבשו חולצות של "לה פמיליה". אולם הגיעו גם כמה פעילי ליכוד מוכרים מהעיר, כמו חבר מ. העיר שולי מזרחי, אלי סיני-קעטבי, מלכה חממי ועוד.

המפגינים מימין היו מצויידים גם בשלטים תוצרת בית שהמסר בהם היה בעיקר "שמאלנים לכו אתם". וגם בשלטים מקצועיים עם מסר "שמאלנים בוגדים"...

ואילו בצד המחאה היו כמאה וחמישים איש, מפוזרים בכמה נקודות מפתח, עד לרח' השריון. מרביתם יצאו לאחר מכן לתהלוכה, אותה הגדירו כמוצלחת, למרות שדווחנו על  נסיונות להפריע להם, בנתיבה, בעיקר בקצה רחוב השריון, מצד כמה מהמפגינים הללו.

פייסבוק

רן כרמי בוזגלו עם תומכיו.

מצד תנועות המחאה לא נמסרה כל הודעה מסכמת, מלבד הבעת תודה למשטרה, על נוכחותה החיונית. ואילו מר כרמי בוזגלו, מסר לנו כי "פנו אלי פעילי ליכוד מקומיים שזעמו על התקיפה הברוטלית כלפי לפני שבועיים והציעו שנעמיד מול מפגיני השמאל משמרת מחאה. לגאוותי הגיעו הערב עשרות תושבות ותושבים שהניפו דגלים (כחולים לבנים לשם שינוי), רקדו, שרו והבהירו שההגמוניה של השמאל בעיר נגמרה. אנחנו נמשיך להשמיע קול ולהאיר עיניי הציבור שהתקשורת המגוייסת מסתירה ממנו מה באמת מתרחש בהתפרעויות האלימות של אלה שמסרבים להכיר בתוצאות הבחירות וזוממים לבצע הפיכה אלימה. "

 פייסבוק

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה