הפגנת הענק בנס ציונה הסתיימה ללא תקריות.

$(function(){setImageBanner('e91ac7f3-d1fb-4582-af49-a4008c839fee','/dyncontent/2024/3/12/8f0a2b8d-e0e3-496f-8d42-b3f76fef9145.jpg',16611,'בול בפוני קריית תרבות עד 0104',525,78,false,48688,'Image','');})

צומת הקניותר נחסם לתנועה ע"י מעל 2,000 מפגינים והמשטרה הכילה זאת.
בעצרת נשאו דברים: אלוף (מיל.) יאיר גולן, חה״כ מירב בן ארי, סגן ראש העיר נאור ירושלמי ומובילת בונות אלטרנטיבה (מצעד השפחות) עדי אגסי שפיר. (ראו בוידאו)
ברחבת בנק לאומי נתלה העתק של מגילת העצמאות ומשתתפי המחאה התבקשו לחתום עליה.

פרטי

מחאת נס ציונה

כאמור, המפגינים חסמו במשך שעה ארוכה את צומת הקניותר ומן הראוי לציין את השוטרים ואנשי השיטור המקומי אשר עמלו קשה לשמור על בטחונם של המוחים.
ברחבת בנק לאומי נתלה העתק של מגילת העצמאות ומשתתפי המחאה התבקשו לחתום עליה.
הנואמים בעצרת היו אלוף מיל. יאיר גולן, ח״כ מירב בן ארי, סגן ראש העיר נאור ירושלמי ומובילת בונות אלטרנטיבה (מצעד השפחות)עדי אגסי שפיר.

עדי אגסי שפיר ממחאת הנשים הקדישה את נאומה לבנותיה ואמרה שכל פעילותיה הן למען העתיד שלהן. הוסיפה ואמרה כי הכיוון של הצעות החוק העולות מהממשלה הן עם מסר ברור- נשים לכו אחורה. ולזה מחאת הנשים לא תיתן לזה לקרות.
סגן הרמטכל לשעבר יאיר גולן אמר בנאומו: תענוג לראות את האזרחים הטובים ואומרים שזה לא יעבור! הההפיכה לא תקרה! זה מעל הכל ניסיון של לאומנים משיחים לרסק את שלטון החוק על מנת להוביל סיפוח של מליוני פלסטינים למדינה המאבק יהיה קשה ומר ולא יהיה פשוט אבל אנחנו ננצח כי אין אפשרות אחרות.
ח״כ מירב בן ארי הודתה למוחים והדגישה כי ללא המחאה והאזרחים החרדים לעתיד המדינה, עבודתה בכנסת היתה חסרת משמעות. היא סיימה את דבריה בקריאה למוחים להמשיך ולהפגין עד עצירת ההפיכה המשטרית.

מחאת נס ציונה

ואילו סגן רה"ע נאור ירושלמי, אח שכול, אמר: חוץ מאנרכיסטים, יש עוד מילה שמטיחים בנו לאחרונה – פריבילגים. ואיזה פריבילגיות היו לנו! לילות בלי שינה על הילדים שבצבא, אבל על בני משפחה וחברים שנפלו במערכות ישראל...

מחאת נס ציונה

********

דברים שנשא סגן רה"ע נאור ירושלמי בהפגנה:

ערב טוב ושבוע טוב לכל האמיצים והאמיצות שנמצאים כאן, ולעוד מאות האלפים שמפגינים הערב בכל רחבי הארץ.
תראו מה זה, איזו מסיבת תחפושות ארגנו לנו לכבוד פורים. אלפי אנשי אקדמיה, רפואה והייטק, יוצאי יחידות עלית בצה"ל, ידידי ישראל ברחבי העולם ועוד מאות אלפי מפגינים שומרי חוק הם "אנרכיסטים", ואילו קומץ קטן וקיצוני, שחלק ממנו כונה בעבר "עשבים שוטים", מדבר בשם הממשלה – ומנסה להרגיע אותנו שהכל בסדר.
אז לא, הכל לא בסדר. ואנחנו כאן כדי לוודא שזה לא יקרה. ישראל נמצאת כנראה בנקודה הגורלית בתולדותיה, אבל עם ישראל יצא החוצה כדי לשמור על המדינה שלו. המסר בכל ההפגנות מתמצה במילה אחת בלבד, שאומרת את הכל. הרי מה אנחנו רוצים? בואו תגידו איתי – ד מ ו ק ר ט י ה ! ! !
"שקט הוא רפש" כתב זאב ז'בוטינסקי בהמנון בית"ר. בתקופה כזאת יש לנו אחריות מוגברת כאנשי ציבור – ואסור לנו לשתוק. אני שמח לראות איתנו בהפגנות האלה לא מעט מחברי מועצת העיר בעבר ובהווה. יישר כוח לכולכם. אבל חשוב להדגיש – הכח של ההפגנות האלה הוא הנוכחות שלכם, הציבור הרחב. מאות אלפים, כמעט בכל יישוב ברחבי הארץ, יוצאים מהבית ומפגינים, מתוך דאגה כנה ועמוקה לעתיד של מדינת ישראל.
העוצמה של ההפגנות מגיעה גם מכך שהפעם כולנו מתכנסים תחת דגל אחד – דגל ישראל. אז בואו כולנו יחד ונניף את הדגל שלנו בגאווה!
המאבק הזה הוא מאבק על הבית שלנו, על הערכים הדמוקרטיים והליברליים של ישראל, שמבוססים על מגילת העצמאות, על שמירה על ערכי צה"ל, על פלורליזם תרבותי, על זכויות נשים ומיעוטים – וכן, גם על הזכויות שלנו הגברים. אף אחד לא יהיה חסין מהשינויים שיקרו כאן, אם חלילה נעבור מדמוקרטיה חופשית למדינה שמרנית וכוחנית, בלי בתי משפט עצמאיים, בלי גיבוי בינלאומי ובלי מנועי הצמיחה הכלכליים שהתרגלנו אליהם.
פגיעה בעצמאות מערכת המשפט משמעותה, שגם לרשויות המקומיות יהיה פחות כוח מול השלטון המרכזי – וזה צריך מאד להדאיג את התושבים, שיקבלו שירותים פחות טובים כי הארנונה שלהם תולאם ותועבר לצרכים המועדפים על-ידי השלטון.
חוץ מאנרכיסטים, יש עוד מילה שמטיחים בנו לאחרונה – פריבילגים. ואיזה פריבילגיות היו לנו! לילות בלי שינה על הילדים שבצבא, אבל על בני משפחה וחברים שנפלו במערכות ישראל, עבודה כמו חמורים כדי לבנות כלכלה חזקה ויציבה שתממש את הפסוק "כי מציון תצא תורה" (והייטק, ותרופות, ומזון בריא יותר), ובניית עולם מפואר של תרבות ואקדמיה מובילים ברמה בינלאומית. את כל מה שמכונה "פריבילגיות" אנחנו והורינו לקחנו על עצמנו – ולא התלוננו.
אז עכשיו כולנו יחד במאבק הזה – תושבים ונבחרי ציבור. זה מאבק על דמותה של החברה הישראלית, על הזכות לקיים אורח חיים סובלני, שוויוני וליברלי, ללא כפייה וללא חשש. זה הזמן להיות בצד הנכון של ההיסטוריה. תודה לכולכם.

צפו בווידאו צעדת השפחות מגיעה לנס ציונה מחאת גלעד זה כאן 

וכך כתבה תושבת נס ציונה שרה שלף בפוסט שהעלתה ברשת החברתית:  מתארגנות ליציאה( אני שמינית בשורה ). היה מרגש מאד. תגובות מרחיבות לב. אנחנו, הנשים, 51% מהאוכלוסיה. אף אחד לא ישלח אותנו לאחור ( תרתי משמע) אגב, מספר המפגינים בנס ציונה,גדל משבוע לשבוע.

גם אני בצעדה כותבת תושבת נס ציונה שרה שלף צילום פייסבוק

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה