הפתעה ! יו"ר האופוזיציה שחר רובין התעורר... ותוקף את ניהול ארועי העצמאות

$(function(){setImageBanner('2e249497-e9cf-419b-8a9f-b5bb6fdc3b65','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,48688,'Image','');})

אחרי תקופה ארוכה שלא חשנו בנוכחות האופוזיציה, יצא רובין ב"פוסט" ביקורתי תקיף על ארועי העצמאות בעיר .
טוען: מוקדי הפעילות הזכירו אירועי יום הולדת לילדים ולא חגיגות למדינה... אלפי תושבים ממורמרים נשארו עם טעם מר מיום כל כך חגיגי, שלא לדבר על עוגמת הנפש שנגרמה לילדים.
עם זאת, החמיא לארועי יום הזיכרון ורמתם.
אגב, לביקורת בנושא ההופעה של שרית חדד וקרולינה יש שותפים רבים וגם אנו.

דוברות/ ארכיון

מימין: ראש העיר ומנכ"ל ק. התרבות עם שרית חדד -בהופעה המדוברת. משמאל, שחר רובין בימיו כאחראי על הארועים בעיר.

וכך כתב רובין:

מה תגידו על אירועי יום העצמאות בנס-ציונה השנה? האם הרגשתם בכלל את אווירת החג?כי בעיניי העיר לא הייתה מוקשטת מספיק בהשוואה לתקופות שבהן אנחנו היינו אחראים על אווירת החג בעיר.מוקדי הפעילות הזכירו אירועי יום הולדת לילדים ולא חגיגות למדינה.הופעת הסיום של שרית חדד מול כסאות ריקים הייתה בזבוז משווע של כספי ציבור.
כמנהל הפרויקטים של עיריית רמת-גן כיום, אני יכול להעיד כי בערים אחרות השכילו ראשי הערים לקיים אירועים מרשימים יותר, גם תחת מגבלות הקורונה.בערב יום העצמאות הסתובבתי בעיר וראיתי הורים וילדים שמחפשים נואשות  את מוקדי הפעילות. התכנון הלקוי קיבל ביטוי - גם באי סגירת צירי התנועה המובילים למוקדי הפעילות (סכנה בטיחותית להולכי הרגל), וגם  בקביעת מיקום הזיקוקים - שכדי לצפות בהם עם הילדים היה צריך לא מעט מזל וריצה מהירה לגבעה גבוהה.
במוצאי יום העצמאות הגעתי להופעה של קרולינה ושרית חדד באיצטדיון ולא האמנתי למראה עיניי, מתוך כאלפיים מקומות ישיבה רק מאות צופים נכחו בחניון האיצטדיון העירוני - רק אלו שהצליחו לשריין מקומות מבעוד מועד, רבים מהם לתדהמתי אינם תושבי העיר. בכניסה לא טרחו לבדוק תעודת תושב ורק הסתפקו בבדיקת הדרכון הירוק ותעודת זהות. למעלה מאלף כסאות נותרו מיותמים, שוב תוצאה של תכנון לקוי וחוסר ניסיון משווע של מקבלי ההחלטות, שאפשרו לכל מאן דהוא להזמין מקומות להופעה ללא כל מחוייבות להשתתף בשתי ההופעות היקרות הללו.  התוצאה היא, אלפי תושבים ממורמרים שנשארו עם טעם מר מיום כל כך חגיגי, שלא לדבר על עוגמת הנפש שנגרמה לילדים.
  אסיים במילה טובה על אירועי יום הזיכרון שבהחלט התקיימו כמיטב המסורת. בממלכתיות וברמה גבוהה, המאפיינת את נס-ציונה של העשורים האחרונים.
-------------------------
ה ע ר ה : 
זה שיו"ר האופוזיציה מוחה זו דרכו של עולם. אך הפעם, כך חשנו לנוכח תגובות רבות הרי שהארוע במוצאי החג עם קרולינה ושרית חדד אכן נכשל.
ואציין כי שאלתי  מ ר א ש   את דוברת העירייה לגבי אי דרישת ת. תושב ממזמיני המקומות וכך שאלתי:אבקש תגובה  לטענות על כך שלהופעה באיצטדיון עם שרית חדד יכלו להירשם גם תושבי חוץ ולא הופעלה שום מערכת סינון. האם בכניסה יידרשו להציג מלבד תו ירוק גם ת. תושב? כי זה לא צויין בפירסומים.
ולהלן תשובתה: בדיקת מקום המגורים בנוסף לבדיקת תו ירוק אינה ברת ביצוע, וודאי שלא בזמן הקצר בו הותר והופק האירוע. הפרסום הופץ במיקוד לתושבי נס ציונה. מספר המקומות מוגבל בהמשך להגבלות הממשלה ובשל מגפת הקורונה. 

מעבר לכך ואולי בחוכמה שבדיעבד, מתברר כי לא מעט אנשים הרשו לעצמם להזמין כרטיסים גם ללא מחוייבות לממשם.. ודי ברור כי לו היו גובים, נניח 20 ש"ח ממבוגר ו10 ש"ח מילד, לא היתה מתרחשת תופעה כזו ובהיקף שכזה.  ח ב ל 
ועל כך נאמר " יותר משהעגל רצה לינוק הפרה רצתה להניק"...מה עוד שלא מעט תושבים הביעו תסכולם על שכאשר פנו להזמין כרטיסים אלו כבר אזלו... ולבסוף- גם לגירסת העירייה, היו שם 1,600 מקומות (1,500 מראש ועוד 100 שנוספו במאמץ רב)  ונותרו כמעט 600 ריקים.

 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה