הקב"ט גלה ערנות- המשטרה עצרה חשוד בביצוע קניות בכרטיסי אשראי גנובים.

$(function(){})

תזכורת חשובה לשמירת כרטיס האשראי שלנו קרוב לכיס. המשטרה עצרה חשוד בשימוש בכרטיסי אשראי גנובים שביצע רכישות מקוונות בסך עשרות אלפי שקלים ברשת האינטרנט. ערנות של קב"ט רשת מרכולים הביאה למעצרו. בכתבה - כך תבטלו כרטיס אשראי שנגנב.

https://pixabay.com

ערנות הקב"ט הביאה למעצר חשוד לשימוש בכרטיסי אשראי גנובים  

בשבוע שעבר הוגשה תלונה בתחנת ראשל"צ ע"י קב"ט רשת מרכולים בחשד לרכישת מוצרים יקרי ערך באתר האינטרנט של הרשת תוך שימוש בכרטיסי אשראי גנובים. 

מה שהעלה את חשדו של קב"ט הרשת היה שכל ההזמנות נשלחו לאותה כתובת בראשל"צ. בלשי המשטרה התמקמו בכתובת והמתינו לראות מי מגיע לאסוף משלוח שהוזמן. החשוד הגיע למקום ולאחר איסוף המשלוח שהושאר בארון החשמל, נעצר ע"י השוטרים. בחיפוש בביתו נמצאו קורא כרטיסי אשראי, קורא כרטיסי סים, מחשבים וכוננים קשיחים.  

חקירת המשטרה העלתה כי החשוד שהינו בעל השכלה וידע רב בתחום הסייבר, הצליח להשיג את פרטי כרטיסי האשראי של אזרחים ותוך שימוש בזהויות מזויפות, ביצע הזמנות רבות של מוצרי חשמל וסלולר באתר המקוון של רשת המרכולים. מעצרו של החשוד (תושב חולון, בן 19), הוארך בבית המשפט לבקשת המשטרה ואתמול נשלח למעצר בית.  החקירה נמשכת.

כתבנו מציין כי במקרה של גניבה או אובדן כרטיס אשראי יש לדווח מיידית לחברת האשראי שהנפיקה את הכרטיס. 

איך אפשר לבטל כרטיס אשראי שנגנב? 

כיום במרבית חברות האשראי ניתן לבטל כרטיס באמצעות האליקציה או אתר האינטרנט של חברות האשראי. כך תוכלו לבצע בקשה לחסימת כרטיס באמצעות האינטרנט

 ישראכרט מחלקת בטחון  – לחצו כאן 

מקס חסימת כרטיס -  לחצו כאן 

 חדשות פלילים אתר נס ציונה נט 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה