הקיץ כבר כאן וההכנות העירוניות בעיצומן

$(function(){})

עיריית נס ציונה נערכת לימי הקיץ ומכשירה ומשדרגת את השטחים הציבוריים לקראת הימים החמים.
העבודות החלו לפני מספר שבועות וממשיכות להתבצע גם בימים אלו והן כוללות בין היתר: ניקיון וניכוש עשביה בכל רחבי העיר ובשטחים הסובבים את העיר, טיפול מנע לבקיעת זחלי-יתושים והתפתחותם במקוואות מים, חידוש והתקנת הצללות בגנים ציבוריים, בגני ילדים ובתי ספר, בדיקת תקינות ברזיות, שדרוג מערכות גינון והשקיה, התקנת מזגנים ובדיקת תקינות מזגנים קיימים במוסדות ציבור.

דוברות נס ציונה

לקראת הימים החמים, פועלת העירייה לצמצום מפגעי יתושים ולהפחתת הסיכון למפגש עם זוחלים כגון נחשים, עקרבים ונדלים. על מנת לצמצם את מפגעי היתושים, בוצעו ומתבצעים סיורים לאיתור מקורות מים, ומפוזרים חומרים למניעת בקיעה והתפתחות זחלי-יתושים. על מנת להקטין את הסיכון למפגש תושבים עם זוחלים, הוקצה תקציב מיוחד ותוגבר מערך העובדים המבצעים ניכוש עשביה בשטחים ציבורים, בין היתר באמצעות חרמשים וכלים מיוחדים.

בשבוע האחרון התבצעו סיורים עם מפקד תחנת כיבוי אש והוסכם על פעולות מנע אשר כבר בוצעו כזכור באזורים שהוקצו להדלקת מדורות ל"ג בעומר.

פעולות אלו ימשכו גם בשבועות הקרובים , במטרה למנוע התפשטות אש או שריפות בימי הקיץ.
במקביל, הצללות שפורקו במהלך החורף מטעמי בטיחות, בגנים ציבוריים, בתי הספר וגני הילדים הותקנו מחדש ברובן. בימים אלה משלימה העירייה את התקנת כל ההצללות.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה