הקרב על המפתחות לרחוב הבנים 9 לקראת הכרעה, שלכם. אל תוותרו על קולכם ויכולתכם לקבוע !

$(function(){setImageBanner('b09ac071-4a24-40ca-bc1e-768f60c02293','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,48688,'Image','');})

שיא נס ציוני נשבר עם עשר רשימות שלשש מהן גם מועמד/ת לראשות העיר נס ציונה !. שאלות המפתח בחלל האויר הינן: מה יהיה אחוז ההצבעה, האם שוב יכריעו קולות החיילים והאם יהיה סיבוב שני על ראשות העיר.
מה שבטוח הוא שיהיו לא מעט מאוכזבים שחיו באשליות...
קבלו את המסרים האחרונים של המועמדים והרשימות - אלו שטרחו להשיב לפנייתנו.

בחירות לעיריית נס ציונה 2024

הקרב על המפתחות לרחוב הבנים 9 בנס ציונה לקראת הכרעה, שלכם. אל תוותרו על קולכם ויכולתכם לקבוע ! בחירות לעיריית נס ציונה 2024

מחרתיים בבוקר יתייצבו בעשרות הקלפיות בנס ציונה חברי הועדות והמשקיפים מטעם הסיעות.

במטות הרשימות ההמולה תגיע לשיא ורכזי השטח/הסעות/איתור מצביעים יצרכו כמויות קפה מסחריות...

כי הפעם, יותר מתמיד, הם יתקשו לסמוך על היענות הציבור לבוא ולהצביע, למרות השבתון וזאת בשל אובדן הקשב הציבורי בשל המלחמה והשלכותיה.

לחלק מהרשימות, אלו בעלות הפוטנציאל הגדול יותר לדעתן, חשוב להעלות את אחוז ההצבעה ובכך להגדיל את המפתח למנדט, בעוד שלאחרות, השואפות רק לייצוג במועצת העיר, מן הסתם השיקול הפוך.

אין לי כוונה לנבא מה תהיינה התוצאות, אך אין צורך בנסיוני רב השנים ובחושיי הפוליטיים (...) כדי להבין כי בהחלט תהיינה הפתעות ולאחר ספירת הקולות יהיו לא מעט מאוכזבים/ות מרה.   כמובן לא אצביע על מי הם לדעתי ואסתפק בלומר שמזמן לא ראיתי כמות כזו של אגו והונאה עצמית במערכת בחירות.

ככה זה כשבמקום להתלכד לגושים, יש עשר רשימות שלשש מהן מועמדים/ות לראשות העיר נס ציונה !

שאלות המפתח שנותרו בחלל האויר מלבד מה יהיה אחוז ההצבעה כמובן, הינן האם שוב יכריעו קולות החיילים את חלוקת המנדטים, בהינתן שיש הרבה יותר מילואימניקים מאשר בשנה רגילה והאם בכלל יהיה סיבוב שני על ראשות העיר, עוד סוג של "מוסכמה" ברחוב הפוליטי, אם כי לא לדעתי. שגם זו הכרעה שעשויה להיות מותנית בקולות החיילים.

עוד באתר מה לעשות ביום הבחירות 2024 מלבד להצביע ... אטרקציות טיולים הצגות המלצות

מה שבטוח הוא שיהיו לא מעט מאוכזבים...
קבלו את המסרים האחרונים של המועמדים והרשימות -אלו שטרחו להשיב לשאלתנו הזהה...

הבחירות בנס ציונה במספרים
תושבים בעלי זכות בחירה
מועמדים 
4968836,2216

 בתמונות ששת המתמודדים/ות על ראשות העיר העיר נס ציונה:

שאלנו אותם כיצד נערכו וכמה כח אדם גייסו ואף מה יהיה אחוז ההצבעה על פי תחזיתם.

ששת המתמודדים/ות על ראשות העיר העיר נס ציונה

ממטהו של שמואל בוקסר ורשימת "טוב ביחד" נמסר:

יש לנו בנבחרת אנשים ונשים מכל הגילאים, מתחומי ההייטק, הספורט, יזמות והתנדבות. כל אחת ואחד מגיע מעולם תוכן שונה, דעות, אידיאולוגיות ומחשבות מאד מוצקות לגבי מה שהם רוצים לעשות בקדנציה הנוכחית. זו הסיעה היחידה שמייצגת את כלל תושבי נס ציונה, ומה שמאחד בינינו והוא החשוב- שכולנו רוצים את הטוב ביותר עבור נס ציונה- עיר ליברלית, מכילה, איכותית, ירוקה, איתנה כלכלית ומוכנה לכל אתגר שהעתיד יביא.
בשביל באמת לתת מענים לקצוות האוכלוסייה ולכל התושבים, צריך נציגות מגוונת כמה שיותר, וזו ליברליות אמיתית- לייצג את כל מגוון הדעות.

ממטה נאור ירושלמי ונס ציונה ירוקה נמסר:

אנחנו נכנסים לישורת האחרונה עם רוח גבית של אלפי תומכים שיודעים להבדיל בין ערכים לבין אינטרסים, בין ניסיון ובין פופוליזם. עיקר המאמץ שלנו הוא להבטיח שאף אחד לא ישאר בבית ביום הבחירות ושאלפי התומכים שלנו יצאו להצביע. לשם כך יש לנו עשרות מעודדי הצבעה שיפוזרו ברחבי העיר, מתנדבים בקלפיות, וטלפונים שיזכירו לחברים שהרבה מונח על הכף הפעם. כדי למנוע קואליצית בוקסר-ש״ס-״צעירים״-מח״ל צריך לבחור במתמודד עם את הסיכוי הגבוה ביותר לנצח את ראש העיר בסיבוב השני, עם נסיון של עשרות שנים בשירות הציבור, שמאמין בחיבורים, שיודע לדבר עם אנשים ולא רק אל אנשים. וכמובן ברשימה פלורליסטית גדולה וחזקה עם שיוויון מלא בין נשים לגברים. בבחירות הקודמות קיבלנו 3 מושבים במועצה, ואנחנו הולכים להתחזק בבחירות האלה.

עמוס לוגסי העומד בראש "קול נס ציונה" מסר :

המסר המרכזי שלי הוא – שינוי. החזרת התושב לסדר העדיפויות. לא עוד ניהול של עסקנים שהביא אותנו לחמש שנים בהם העיר הוזנחה והשיא, לצערנו, העיר לא הייתה מוכנה למלחמה ויש עבודה רבה לעשות. אני זה התושב, כל חיי הם בנס ציונה אני אוהב את העיר ואני אדאג לה ולתושבים. לא לעסקנים לא לאינטרסנטים, כן שירות לתושב כן לדאוג לנס ציונה כן לתת לצעירים כלים להישאר בעיר ולצמוח.

גייסנו כ200 אנשים מכל השכונות בעיר נס ציונה שהתנדבו לסייע לי ביום הבחירות.

לדעתי אחוז ההצבעה יהיה גבוה מהמשוער, אנשים רוצים שינוי, אנשים מאוכזבים מהנציגים שלהם, אנשים זועמים בגלל המלחמה, לכן יצאו להצביע הצבעה מחאתית. להגיד עד כאן.

עוד באתר "לא עוצרות ב-669" אירוע מיוחד בכפר הנוער עיינות נעמת לרגל יום האשה 2024.

עידן יגודה העומד בראש "ביחד נס" מסר:

כמי שעשה מסע ארוך שנים לאורכה של החברה הישראלית, בין השאר לצד נשיא המדינה הרצוג, אני המועמד היחיד שבאמת יביא עידן חדש לעיר. מי שחושב שנס ציונה לא במקום הנכון ורוצה משהו אחר באמת, ויש רבים רבים שרוצים בכך - צריך להצטרף אלינו. כל שאר המועמדים היו במערכת או נמצאים בה כיום ולא באמת מהווים אלטרנטיבה לכישלון של בוקסר.

 לשאלתך: העובדה שיותר ויותר אנשים בנס ציונה רוצים הנהגה אחרת לעיר חיברה אלינו מעגלים רבים של פעילים ומתנדבים שמסתכמים במאות אנשים יקרים שרובם ככולם נרתמו בהתנדבות מלאה. המהפך מתחיל מהשטח ומהלב של האנשים.

מה יהיה אחוז ההצבעה היישובי בנס ציונה לדעתנו?  כ-50 אחוזים.

גלית אבינועם ותומר תדהר לא הגיבו.

 

 בתמונות ארבעת ראשי הסיעות המתמודדות רק על הפתק הלבן... למועצת העיר נס ציונה:

אותם שאלנו גם האם ימליצו לתומכיהם על מועמד/ת לראשות העיר ועל מי.

אשי הסיעות המתמודדות רק על הפתק הלבן... למועצת העיר נס ציונה

אלי לוי יו"ר סיעת עוצמה יהודית בנס ציונה:

סיעת עוצמה יהודית האות ב' בראשות אליהו לוי פועלת בעוצמה בעיר נס ציונה,ב"ה ישנה הענות יפה מצד התושבים שרוצים לעבוד  ולהצטרף לשורותינו ולעזור לנו לפעול לעוד 5 שנים נוספות של עשייה למען כלל תושבי העיר. אני מאמין שהתושבים ראו מי באמת עבד נתן, וטרח למענו ,ועל פי זאת הם יצביעו בקלפי

אני חושב שאחוז ההצבעה יישאר כפי שהיה בשנים האחרונות, תושבי העיר מאוד רוצים להשפיע ולממש את זכותם הדמוקרטית. לסיום, כולי תפילה, שאוכל להתחזק ולקבל מס' קולות גבוה על מנת להשפיע יותר ויותר מתוך המועצה, יהי רצון שלא תצא תקלה תחת ידי ואוכל לעזור לכל אדם באשר הוא אדם.

לשאלתך על מי נמליץ לראשות העיר אשיב כי

ממטה מח"ל רשימת הליכוד למועצת העיר בנס ציונה נמסר:

הליכוד נערך לבחירות ביום שלישי והציב משקיפים בכול מתחמי הקלפיות בעיר הוכנה תשתית לשילוט יום הבוחר במתחמי הקלפי  והליכוד נערך ליום הבוחר ביום שלישי הקרוב בכוחות מתוגברים

בקריאה לתומכיו להגיע ולהצביע בקלפיות בעיר ולהצביע לליכוד – מ.ח.ל בפתק הלבן  !.

אנו קוראים להימנע מכל סימני אלימות התססה והתגרות מצד גורמי שוליים שינסו להרוס  את שלוות מערכות הבחירות השקטה הנהוגה בנס ציונה שנים רבות .

לשאלתך הליכוד לא רץ לראשות העיר אך ממליץ לבוחרים להצביע בפתק הצהוב לראשות העיר בעד מועמד בעל ניסיון ביצוע וניהול רצוי חבר מפלגה ולא מועמדים ללא ניסיון ניהולי או ארגוני . ארגון הפגנות הוא לא פרמטר ליכולת לנהל עיר כמו נס – ציונה !

ערן רפאל יו"ר רשימת ש"ס בנס ציונה מסר:

אחת לחמש שנים נקרית בדרכינו ההזדמנות להשפיע על עירנו היקרה. מי שצביון העיר ברוח המייסדים חשוב לו, ומי שחפץ בקירוב לבבות לצד שמירה על מסורת ישראל, עזרה לזולת ודאגה כנה לכל תושבי העיר באשר הם, תוך שמירה על מרקם החיים המשותף והמאחד המאפיין את עירנו, ימצא שנציגי רשימת ש"ס בראשות ערן רפאל, כרשימה המסורתית היחידה שעוברת אחוז חסימה, יעמדו מקרוב ובנאמנות על שמירת ערכים אלו למענכם בקדנציה הקרובה.

בהימור גס ובהתאם להלך הרוחות שאנו שומעים ברחבי העיר, נעריך כי אחוז ההצבעה בבחירות הקרובות יעמוד על כ 55%, בהזדמנות זו נבקש לנצל את הבמה ולדרבן כל אחת ואחד מתושבי עירנו לממש את זכותו  החוקית ולגשת להצביע.

לשאלתך על מי נמליץ לראשות העיר, אשיב כי לראשות העיר כל אחד יבחר כפי שליבו חפץ.

עבור יום הבחירות גייסנו כ - 100 פעילות ופעילים שיחלשו על אשכולות ההצבעה, הקלפיות, המטות הייעודיים והקהילות ברחבי העיר.

עמרי רווח, נציג סיעת "לב" לא הגיב.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה