"הקרב על הסטודיו" הסלים. החברה הכלכלית העירונית הגישה תביעה נגד בשמת בר און מTRX על שיבוש הליכי מכרז:

$(function(){})

הקרב הזה אינו חדש, אך רק מחריף. לאחר שכבר היווה רקע ללא מעט פוסטים שוצפים ברשתות החברתיות, מאז הודיעה הגב' בר און בפירסומיה ברשת שהעירייה/* חכ"ל/ ראש העיר מתנכלים לה לטענתה, כדי לפנותה מהסטודיו ששכרה באיצטדיון, וכביכול בכדי לתיתו ל"מקורבים"....
עתה היא נתבעת על שלטענת החכ"ל מנעה כניסת מציעים לנכס ציבורי ובכך שיבשה הליכי מיכרז וכן נתבעת לפינוי מיידי של הסטודיו בשל "הפרה חמורה של החוזה"
והיא בתגובה מבטיחה "הכל יתברר בבית משפט. ויש המון אנשים שמחכים להעיד נגדו . ונגד ההתנהלות שלו בעיר נס ציונה..!!!!" קבלו חשיפה של הסיפור המלא, כולל תביעת הדיבה שלא הוגשה. וגם מעורבותה בסכסוכים חריפים עם בעלי שני הנכסים בהם הפעילה בעבר את הסטודיו..

פייסבוק/ ארכיון

החברה הכלכלית נס ציונה הגישה בשבוע שעבר תביעה נגד בשמת בר און, מדריכת כושר גופני ידועה, המפעילה סטודיו של TRAK בסטודיו שכור באצטדיון העירוני. וזאת בגין שיבוש הליכי מכרז, לאחר שלטענת החכ"ל היא מנעה כניסת מציעים לנכס, העומד להשכרה במסגרת מכרז. וזאת בניגוד לסיכום עם עורך דינה.
גורם בחברה הכלכלית: ״ניסיון בוטה לפגוע בהליך התקין של המכרז.״

כאמור, זוהי התפתחות נוספת ומוזרה בעלילה שהחלה כאשר הגב' בראון טענה בפירסומיה ברשת שהעירייה/* חכ"ל/ ראש העיר מתנכלים לה, כדי לפנותה מהסטודיו ששכרה באיצטדיון, וכביכול בכדי לתיתו ל"מקורבים".... 

בעקבות כך התקיים דיון בדירקטוריון של החכ"ל על הנושא. דיון בו הרחיב ראש העיר על עוצמת ההסתה מצידה כנגדו ונגד החכ"ל ואף הדגיש כי לדעתו יש לתבוע אותה על הוצאת דיבה, אבל "דפנה יותר שקולה ממני.."  (ראו קטע מהפרוטוקול בהמשך)  ובסיום הדיון  הוסמכה מנכל"ית העיריה דפנה קירו-כהן המכהנת גם כמנכ"ל בפועל של החכ"ל להגיש נגדה תביעת דיבה. אלא שתביעה כזו לא הוגשה עד כה והגב' קירו- כהן נמנעה מלהשיב לשאלתי מדוע.

עם זאת יצויין כי הגב' בר און הינה בת זוגו של מנהל תיכון "גולדה" ירון גרבר ולכך יש, אולי,  השפעה מסויימת על האופן בו מתנהלת העירייה. 

ועוד אוסיף, רק כרקע, כי לאחר בדיקה ב"תקדין" מצאתי כי בשני מיקומים נוספים בהם הפעילה הגב' בר און בעבר את הסטודיו, בדירות שכורות, הסתיימה "מערכת היחסים" בינה לבין המשכירים לה בתביעות הדדיות גדושות טענות בוטות במיוחד... תביעות שבשתיהן מתחו השופטים ביקורת על התנהלות הצדדים ולמעשה איש לא ניצח בהן. 

אנו פנינו לגב' בראון לבקשת תגובה והיא מסרה כי "הכל יתברר בבית משפט. ויש המון אנשים שמחכים להעיד נגדו . ונגד ההתנהלות שלו בעיר נס ציונה..!!!!" (אנו מניחים שכוונתה לראש העיר עליו הכריזה כאמור מלחמה) אך לא התייחסה לטיעון העובדתי לפיו לא הגיעה לפתוח את המקום למרות הסיכום המוקדם.

כמו כן הפנתה אותנו לעורך דינה, אך הוא לא טרח להגיב.

קטע מפרוטוקול הדיון בחכ"ל

חכ"ל

כתב התביעה, שהוגש על ידי עו"ד עידן ריבה, המייצג את החברה הכלכלית, מגולל את התנהלות השוכרת מול נציגי החברה הכלכלית, בעקבות הודעת החברה על כוונתה לצאת למכרז להשכרת הנכס כמתחייב בחוק. בכתב התביעה נטען כי "מאז ולמשך למעלה מארבעה חודשים הפיצה השוכרת מידע כוזב על החברה הכלכלית והעומדים בראשה, מנעה כניסת שמאית למקום לצורך הערכת שווי הנכס ולבסוף גם מנעה כניסתם, הלכה למעשה, של מציעים המבקשים להתמודד במכרז.

בסוף חודש אפריל הקרוב יגיע לסיומו חוזה השכירות, שנחתם עם השוכרת, שמפעילה במקום סטודיו לאימון כבר 4 שנים. לאור זאת, פרסמה החברה הכלכלית מכרז חדש להשכרת הנכס, הכולל בתוכו מפגש מציעים וסיור בנכס. לאחר מספר ניסיונות לתאם מועד לסיור הוסכם עם השוכרת ועם עורך דין מטעמה על תאריך שפורסם במסגרת במכרז, ואף נשלחו לה הודעות תזכורת בנושא. אולם על אף ההסכמות נעדרה השוכרת מהסיור ולא איפשרה הלכה למעשה קיומו. משמעות הדבר היא עיכוב נוסף בהליך המכרז, שנועד כזכור להעמיד לשימוש הציבור נכס עירוני.

עוד קודם לכן, כאמור, הערימה השוכרת קשיים על החברה הכלכלית, כאשר מנעה כניסתה של שמאית למקום, לצורך ביצוע הערכת שווי הנכס. זאת עשתה לא לפני שהכפישה את הרשות, את מנהלי החברה הכלכלית ועובדי האצטדיון, שעשו עבודתם נאמנה."

כאמור הנתבעת הפנתה אותנו לעורך דינה, אך הוא לא טרח להגיב.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה