יזם הנדל"ן אלדד פרי נרצח בכניסה לבית כנסת ברחובות: הגיע לתפילה - ונורה למוות

$(function(){})

אלדד פרי, בן 44 ואיש עסקים ידוע מרחובות, נקלע לקשיים בשנים האחרונות והיה במוקד החקירות והסערה סביב קבוצת הנדל"ן שנשאה את שמו. היום בבוקר הוא הגיע לתפילת בוקר ברכב מסוג מרצדס לבית הכנסת. טרם כניסתו לתפילה הוא נורה על ידי מחסל שהמתין לו רכוב על אופנוע ונעלם מהזירה לאחר הירי. 

יו-טיוב

מי ירה באלדד פרי בכניסה לבית הכנסת ברחובות?  

אלדד פרי, עורך דין בהכשרתו, עסק במיזמי בנייה רבים, באמצעות קבוצות רכישה וחברות בנות, ברחבי ישראל, ובעיקר באזור המרכז. חברת הבת סולארא בע"מ עסקה בבנייה עצמה. עד סוף 2018 ארגנה פרי נדל"ן כ-20 קבוצות רכישה. אולם לפני מספר שנים חברת הבניה נקלעה לקשיים על רקע טענות על אי מסירת פרוייקטים והתייקרות המחירים לאחר הצטרפות הלקוחות למיזמים. 

בשעות הבוקר כאמור הוא נורה בכניסה לבית כנסת ברחובות. 

ממגן דוד אדום נמסר- היום בשעה 06:22 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על פצוע מירי בדרך מרדכי בשיסט ברחובות. חובשים ופראמדיקים של מד"א קבעו את מותו של גבר בן 44.

פראמדיק מד"א אלון כהן סיפר: "הפצוע שכב מחוסר הכרה במגרש החניה כשהוא סובל מפצעי ירי בגופו. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו."

בשעות הראשונות לא הותר פירסום שמו וזה אושר לפירסום רק מאוחר יותר, לאחר שאמצעי תקשורת שונים עשו הכל כדי ברמזים שונים, כדי לעקוף את ההוראה (המוצדקת, בהנחה שלא כל בני משפחתו אותרו מיד)

פרי, נזכיר, פרץ ככוכב שביט לעולם הנדל"ן, לאחר שהחל את דרכו דווקא כסוכן ביטוח. הוא הצליח במהירות מדהימה לגייס משקיעים (כמו אייל גולן) לפרוייקטים שיזם, ומאחר ונהנה מיחסי ציבור מטורפים (ומושקעים..)  תחילה ברחובות ולאחר מכן בעוד מקומות - נהרו הרוכשים  למיזמים שהציע בדרך כלל במחירים זולים ובמסגרות של "קבוצות רכישה", ללא ערבויות מתאימות לכאורה.

לימים נטען כנגדו כי הפר את החוק בשיווק אותן קבוצות רכישה והוא אף נקנס בסכום גדול יחסית. אך בשלב זה כבר החל בדרכו למדרון ועד מהרה קרסו עסקיו ורבים הפסידו את כספם בחלקו או ברובו. 

הוא אישית נותר חייב לאחר מימוש נכסי החברות שלו 24 מליון ש"ח ונאלץ לממש את רכושו הפרטי, כולל דירת הפנטהאוז שלו, כדי להחזיר חלק מחובותיו. אך לא נתפלא אם היה מי שלא קיבל את כספו והחליט להפוך אותו לדוגמה לחייבים אחרים..

צפו בווידאו בכתבה ששודרה ב"חדשות השבת" על קריסת חברת פרי נדל"ן
החברה נחשבה בשנים האחרונות לאחת מחברות הנדל"ן המובילות בישראל, עומדת בפני קריסה. מאות רוכשים שהפקידו בידי החברה את מיטב חסכונותיהם נותרו בלי הדירה והכסף. מה מתרחש בתוך משרדי החברה שנמצאת בהקפאת הליכים? תיעוד במצלמות נסתרות של רוכשים שמנסים לקבל תשובות מאנשי השיווק, מנהלי הפרויקטים, הנאמנים, ואפילו היו"ר - אלדד פרי עצמו. התחקיר של יובל אגסי מתוך חדשות השבת 
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה