השבוע ה 22 לחידוש ההפגנות ב"צומת הדמוקרטיה" ע"י אנשי מחאת נס ציונה

$(function(){setImageBanner('66c5db63-3624-4dd3-9423-f2cef43c607f','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,48688,'Image','');})

204 ימים בהם נמקים 133החטופים במנהרות מפלצות החמאס. 204 ימים מרעידת האדמה של שבת הדמים והממשלה והאשם המרכזי עדיין מחזיקים בקרנות המזבח וכל עוד הם שם, תראו את מפגיני מחאת נס ציונה בצמתים ובכיכרות.
בהפגנת מוצ״ש נשאו דברים:
ד"ר אילן סמיש מנס ציונה, מנכ"ל חברת אמאי חלבונים. ומר שלמה חלימה מפגין ותיק ונס ציוני שרשי.

מחאת נס ציונה

השבוע ה 22 לחידוש ההפגנות ב"צומת הדמוקרטיה" ע"י אנשי מחאת נס ציונה.

מחאת נס ציונה
ד״ר אילן סמיש: שלשום בכיכר החטופים הרגשתי שילוב בין עייפות החומר להתעוררות מחודשת !

נאומו המלא:

שלום לתושבות ותושבי נס ציונה עיר הולדתי,
פעם הייתי פותח בשבוע טוב ובמועדים לשמחה אך השבוע לא טוב והמועדים אינם שמחים כאשר 133 חטופות וחטופים חיים ומתים בעזה. ובמקביל, הערב אני אופטימי כי אני רואה אתכם ויודע שמאחורי כל אחת ואחד שהגיעו לכאן יש רבים בבית, שמזדהים ואף מעריצים את מי שיצא מהבית כדי לזעוק את זעקתנו.
בשבת השחורה הוכינו בתדהמה, בבושה, בכאב ובאבל. השתבללנו בדלת אמות ביתנו, ליקקנו את פצעינו ואת פצעי קרובינו ונכנסנו לשבעה, שבעה של השבעה באוקטובר שנמשכת כאשר האירוע הקשה לא הסתיים.
הסטרטאפ שלי, אמאי חלבונים, שהשבוע יקבל אישור רגולטורי בארה"ב לחלבון מעוצב מחשב כתחליף סוכר טעים, בריא וזול, הסטארטאפ שלי איבד מנהלת מרכזית במסיבה במסיבה ברעים ו-3 מעובדינו עדיין מחכים לחזרת בני משפחותיהם מעזה. אני לא העניין, אלא שהשבעה באוקטובר הוא אירוע של כל משפחת עם ישראל. שלשום בכיכר החטופים הרגשתי שילוב בין עייפות החומר להתעוררות מחודשת.
התעוררות כי היום כולנו כבר מבינים שאין לנו על מי לסמוך אלא עלינו, עלינו, על המוחים והזועקים והמפגינים על מי שנמצא כאן ובעוד עשרות מוקדים. עלינו שעשינו מעשה. עלינו כי אנחנו התקווה.
עלינו שעצרנו את 200 חוקי ההפיכה המשטרית. עתרנו לבג"ץ, פעלנו בכנסת, נסענו לרבנים, מחינו, צעדנו, זעקנו, נצרבנו בגז פלפל, ספגנו מכת"זיות ואלימות.
התייצבנו בשם רוב דומם והצלחנו לעצור את ההתדרדרות של הדמוקרטיה.
הקמנו ארגונים שביום משבר הפכו לארגוני ערבות הדדית שתמכו ועשו במקום בו המדינה לא הצליחה. אנחנו התקווה! אנחנו! אנחנו שמשתלבים בשלטון ומובילים לשינוי כמו אחותי התאומה, נעמי חסון, היום חברת מועצה בנס-ציונה.

ביום ו' 6 באוק', 50 שנה לכיפור, באתי עם אבא לבית שר הבטחון, סיפרתי על הערבות ההדדית שאבא ראה במלחמה ובזכותה ניצחנו ...והתחננתי לאיש הצפרדע איש הדממה שיקשיב לאזהרות, שיפר את הדממה. למען בתי שהייתה אז בת 4 ימים התחננתי "פעל".
והיום, 204 ימים ולילות אחרי השבת השחורה ו 205 ימים אחרי דבריי לשר הבטחון, אני פונה מעל במה זו אליך גדי איזינקוט, ח"כ, רב-אלוף, הרמטכ"ל והאב השכול, המפקד ...ומתחנן "פעל פעל פעל"!
גדי, נפגשתי איתך בלשכתך בכנסת ודנו באסטרטגיה של המחאה. הרגשתי כיצד אתה פועל בשקט ובמחשבה אסטרטגית. כרמטכ"ל הכנסת לצבא את תכנית גדעון הרב-שנתית. הקמת את חטיבת הקומנדו, הגדלת משמעותית את יהל"ם, קידמת שירות נשים בכל היחידות והקמת יחידות טיפול במנהרות. דברים שהיום אנו קוצרים את פירותיהם.
גדי, לפני יותר ממאה ימים התראיינת לעובדה ואמרת ואני מצטט "אם נושא החטופים לא יקודם אז אני מועל בתפקידי ולא אהיה בו." אמרת "אי אפשר להחזיר את החטופים בחיים בתקופה הקרובה שלא דרך עסקה."
גדי, מאז שדיברת, כמות הימים שהחטופים לא חזרו הכפילה את עצמה. מכאן אנו קוראים לך פעל, הגיע הזמן, עסקה עכשיו!
גדי, אמרת "צריך בטווח זמן של חודשים לחזור לבוחר הישראלי וללכת לבחירות כדי לחדש את האמון כי כרגע אין אמון." ומכאן אנו קוראים לך פעל, הגיע הזמן, בחירות עכשיו!
גדי, למה אתה מחכה? אמרת ואני מצטט "...אני אמנם חלק ממפלגה אך אני יודע גם לקחת החלטות עצמאיות." אתה כבר מבין, כמונו, מה רוה"מ עושה.
רוה"מ שמינה עבריין סדרתי לשר לביטחון לאומני, עם 53 כתבי אישום ו-78 עבירות תנועה, ואני מאחל לו רפואה שלמה מהתאונה לה הוא גרם אתמול.
רוה"מ שמינה שר שהיה עציר שב"כ בצינוק לשר אוצר. שר עם כלכלת ב"ה שהביא תקציב צניחה ללא צמיחה ושגם כשהדירוג של ישראל יורד וילדינו ישלמו על כך מיליארדים, הוא שותק ולא יוצא ל road show כמו שאני עכשיו עושה עם הסטארטאפ שלי עם 15 טיסות ב-5 שבועות הקרובות ...ואולי עדיף שלא יפתח את פיו באנגלית.
רוה"מ שיושב עם דרעי האסיר המשוחרר ועם שר שיכון ששואל "למי רע פה? וטוען שהממשלה לא קשורה למלחמה.
רוה"מ שדיבר רעות בנשיא ארצות הברית ששוב ושוב מתייצב להצילנו.
...ומעל הכל, לא סתם רוה"מ שמסרב שוב ושוב למתווי עסקה וגורר את המלחמה עם הצהרות על ניצחון מוחלט שאתה קראת להם "לוקשים" ובלי מחשבה על היום שאחרי וזאת תוך הרס הישגי כוחות הביטחון.
גדי, את יודע שזה מה שדיויד ברוזה שר למילים של יהונתן גפן, הליצן נהיה למלך, הנביא נהיה ליצן ...אבל אני עוד כאן, ואני יודע שיהיה טוב, יהיה טוב כן.
גדי, אל תתבשם מסקרים זמניים שישתנו כשיקום מועמד ימין חדש.
גדי, ראש אמ"ן לקח אחריות אך הדרג המדיני לא. והיום, זו שעתך לקחת אחריות ולהפסיק להיות מכונת ההנשמה של ראש הממשלה וחבורתו הקיצונית והאשמה שמחרבת את מדינתו.
גדי, היום, שבת פסח, קוראים את הפטרת יחזקאל ל"ז, חזון העצמות היבשות, חזון עליו דיברתי מעל הבמה לפני שנה בקונטקסט אחר. הם חשבו שאנו עצמות יבשות, שאנו רוב דומם. הם לא ידעו שכאשר נוגעים בציפור נפשנו כולנו מתייצבים כחיילי מילואים.
ככתוב ביחזקאל ל"ז, י', "וַתָּבוֹא בָהֶם הָרוּחַ וַיִּחְיוּ, וַיַּעַמְדוּ עַל-רַגְלֵיהֶם--חַיִל, גָּדוֹל מְאֹד-מְאֹד." ואנחנו החיל הזה. אנחנו!!!
יחזקאל ממשיך ואומר (י"ט): "וְשִׁבְטֵי יִשְׂרָאֵל חֲבֵרָו; ...הִנֵּה אֲנִי לֹקֵחַ אֶת-בְּנֵי יִשְׂרָאֵל, מִבֵּין הַגּוֹיִם אֲשֶׁר הָלְכוּ-שָׁם; וְקִבַּצְתִּי אֹתָם מִסָּבִיב, וְהֵבֵאתִי אוֹתָם אֶל-אַדְמָתָם." גדי, הבא את ה-133 אל אדמתם – עסקה עכשיו!
גדי, יחזקאל ממשיך ואומר: וְעָשִׂיתִי אֹתָם לְגוֹי אֶחָד בָּאָרֶץ, בְּהָרֵי יִשְׂרָאֵל, וּמֶלֶךְ אֶחָד יִהְיֶה לְכֻלָּם, לְמֶלֶךְ; וְלֹא יהיה- (יִהְיוּ-) עוֹד לִשְׁנֵי גוֹיִם, וְלֹא יֵחָצוּ עוֹד לִשְׁתֵּי מַמְלָכוֹת עוֹד." כוחנו באחדותנו. לא ניתן לאף אחד לפלג אותנו. אל תיתן יד לשלטון השיסוי והפילוג של הקיצונים. אנחנו עם אחד!
גדי, אנחנו כולנו מסכימים שאין לנו ארץ אחרת ואין לנו עם אחר
אני מבקש לסיים בפסוק י': "וַיֹּאמֶר, אֵלַי, בֶּן-אָדָם, הָעֲצָמוֹת הָאֵלֶּה כָּל-בֵּית יִשְׂרָאֵל הֵמָּה; הִנֵּה אֹמְרִים, יָבְשׁוּ עַצְמוֹתֵינוּ וְאָבְדָה תִקְוָתֵנוּ--נִגְזַרְנוּ לָנוּ."
היום, עמידתנו ותקוותנו רק מתגברות מאחורי הדגל, שהונף לראשונה פה בנ"צ.
לפני 150 שנה ענה על כך נפתלי הרץ אימבר ואמר שעוֹד לֹא אָבְדָה תִּקְוָתֵנוּ כי
כָּל עוֹד בַּלֵּבָב פְּנִימָה
נֶפֶשׁ יְהוּדִי הוֹמִיָּה
וּלְפַאֲתֵי מִזְרָח קָדִימָה
עַיִן לְצִיּוֹן צוֹפִיָּה
עוֹד לֹא אָבְדָה תִּקְוָתֵנוּ
הַתִּקְוָה בַּת שְׁנוֹת אַלְפַּיִם
לִהְיוֹת עַם חָפְשִׁי בְּאַרְצֵנוּ
אֶרֶץ צִיּוֹן וִירוּשָׁלַיִם

מחאת נס ציונה

שלמה חלימה: אסור לנו להרים ידיים. אין לנו את הלוקסוס הזה.

דבריו במלואם:

אני מדבר מלב שבור. לא יכולתי לחגוג את הפסח. המצה נתקעה בגרוני בעוד 133 חטופים נמקים בשבי. המלחמה בעיצומה מאות אלפים מגוייסים רחוקים ממשפחתם וחוק ההשתמטות נתמך ע״י החרדים. לא נרשה לראש הממשלה התלוי בחרדים להעביר את החוק. בני המגוייס אמר לי כי הוא חייב להגן על המדינה.
הדירוג שלנו יורד, החזית הבין לאומית אנחנו מותקפים והקיצונים סמוטריץ ובן גביר אומרים אם ארה״ב לא תעזור, יעזור השם.
בגין או שמיר ז״ל לא היו מכניסים את הקיצונים האלה לממשלה.
השבוע אמר גולדקנופף כי צריך להאריך את כהונת. ממשלה. האיש שאינו עושה דבר למען ישראל חייב לעוף יחד עם חבריו הנכשלים מהממשלה וללכת הביתה.
אסור לנו להרים ידיים. אין לנו את הלוקסוס הזה. הציבור הזה שעומד כאן מחזיק את עם ישראל על הכתפיים. ממשלה גרועה, לכי לך והשאירי לנו את התיקון.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה