השבוע ה 31 לחידוש מחאת נס ציונה והאנרגיות בשיאן, למרות החום הכבד

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('011ed0c5-b1ea-4631-ab09-64eb55fc3464','/dyncontent/2024/7/7/6ac38f55-9efa-40d8-b71c-62a1f92cf06c.jpg',17973,'מנויים 300100 ',525,78,true,48688,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('011ed0c5-b1ea-4631-ab09-64eb55fc3464','/dyncontent/2024/9/18/1a889795-a0e4-4679-aec2-445883ae8941.jpg',18376,'אייטם כתבה חוגים עד אחרי סוכות קרית תרבות ',525,78,true,48688,'Image','');},15]]);})

השבת התארחו ונשאו דברים:
פרופ׳ דפנה הקר, משפטנית וסוציולוגית.
ד״ר יואב גרווויס, פסיכולוג קליני, כותב בענייני חברה ופוליטיקה.
אל״מ מיל. רמי מתן, מגיבורי החוה הסינית ומובילי המחאה.
סא״ל מיל. צור אלון, אחים לנשק.
ראו את דבריהם, במלואם. מומלץ !


השבת התארחו ונשאו דברים:

מחאת נס ציונה
פרופ׳ דפנה הקר, משפטנית וסוציולוגית
ערב טוב אנשי ונשות צומת הדמוקרטיה בנס ציונה!

אני רוצה להגיד לכם תודה – תודה שיצאתם מהבית, תודה שאתם לא מתייאשים, תודה שאתם מסמנים את התקווה לניצחון, לתיקון ולריפוי.
אני לא צריכה לספר לכם כמה המצב חמור. כולנו יודעים שזו הממשלה הכושלת ביותר בתולדות ישראל; כולנו מרגישים איך תחושת הביטחון התחלפה בחרדה; כולנו נושאים את הכאב העצום על הנרצחים וההרוגים, החטופים, הפצועים, והעקורים שלא יכולים לחזור לביתם. ורבים ורבות שוקעים ביאוש, ומתקשים לצאת מהבית ולמחות נגד ממשלת הדמים, ההסתה, השחיתות, ההשתמטות והטפילות! בושה!
אנחנו צועקים שבת אחרי שבת – בושה, ובצדק רב. אבל, אני כאן כדי לצעוק גם תקווה! כי יש תקווה, כי יש תוכנית על השולחן – והיא מעולה למדינת ישראל! כל מה שצריך זו ממשלה שפויה שתקדם אותה, תציל את מדינת ישראל עכשו ותבטיח את ביטחונה לדורות הבאים. התוכנית הזו יכולה לקרום עור וגידים אם נתניהו יחליף את הקיצוניים בממשלה שלו בחברי כנסת שפויים, או, אם תקום ממשלה חדשה אחרי בחירות דחופות.
מה התוכנית שעל השולחן ושתציל אותנו? ברית ביטחון אזורית. הברית הזו כוללת החזרת החטופים, פירוק החמאס מנשקו, הקמת שלטון זמני מתון ושיקום הרצועה, הרס הסגת חיזבאללה מגבול הצפון, ונורמליזציה עם סעודיה הענקית והחשובה. ולכן כל אחד ואחת מאיתנו צריך לדרוש מהממשלה: ברית אזורית! ברית אזורית!
את הברית הזו אנחנו, בפורום היום שאחרי המלחמה, הצענו כבר לפני 7 חודשים, על בסיס מחקר מקיף של טובי מומחי ומומחיות המזרח התיכון. את הברית הזו מקדם הממשל האמריקאי ועושה כל מה שהוא יכול כדי לשכנע את קובעי המדיניות בישראל לאמץ אותה. את הברית הזו מוכנות לקדם ידידות ישראל באירופה, ומדינות ערב המתונות. ולמה כל המדינות הללו מוכנות להצטרף למהלך הזה?

כי הסכסוך בין ישראל לחמאס הוא רק חלק מפאזל של המאבק בין הציר הג'יהדיסטי שמובילה אירן, בעזרת חמאס, חיזבאללה, סוריה, המליציות בעירק והחותים בתימן; לבין הציר המתון שכולל את ערב הסעודית, מצרים, ירדן, בחריין ועוד מדינות ערביות אנטי ג'יהדיסטיות, ושנתמך על ידי ארה"ב ומדינות אירופאיות דוגמת גרמניה וצרפת.
הציר הג׳יהאדיסטי הוא לא בעיה רק של ישראל. הוא מאיים על היציבות במזרח התיכון ועל העולם השפוי כולו, והאינטרס הישראלי הוא הקמת ברית בטחון אזורית של המדינות השפויות שתעמוד כנגד האיום הג׳יהאדיסטי הרב-זירתי הזה. האינטרס הישראלי הוא גם לנתק את הפלסטינים מהציר הג׳יהאדיסטי ולחבר אותם לציר המתון.
האינטרס הישראלי הוא לא להישאר לבד מול הציר הג'הדיסטי – אנחנו רואים מה קורה עכשו כשחיזבאללה משתולל בצפון, כשחמאס חושב שהוא מנצח, כשהחות׳ים מטילים טרור ופוגעים גם במצרים וסעודיה, ואפשר לדמיין מה יקרה כשאיראן תהפוך לגרעינית. ומנגד, ראינו כמה חשובים משלוחי הנשק מחו"ל ואיזו עזרה מדהימה קבלנו בליל המתקפה האיראנית.
ברית ביטחון אזורית שתבטיח את ביטחון ישראל נמצאת על השולחן עכשיו, ויכולה לקרות אם ישראל תוכיח שהיא מדינה שוחרת חיים שמקיאה מתוכה קיצוניים שרוצים להתיישב בעזה, ועכשו גם בלבנון – מופרעים על מלא. אבל ממשלת ישראל הנוכחית, עושה הכל בניגוד לאינטרס הישראלי ומשאירה אותנו לבד. ממשלת ישראל הקיצונית והמופרעת יורקת עושה היפך, אבל ממש היפך, ממה שצריך כדי לשמור על ביטחון ישראל. ביום חמישי, למשל, היה דחוף מאד בישיבת הקבינט המדיני-ביטחוני, שבה שר האוצר והרמטכ"ל צועקים אחד על השני, גם לקבל החלטה שמכשירה חמישה מאחזים בלתי-חוקיים ביהודה ושומרון ומטילה סנקציות על בכירי הרשות הפלסטינית. זאת, לא רק בניגוד לעמדת ארה"ב, אלא גם בניגוד לעמדת צה"ל והשב"כ.
ואנחנו אמורים לשון בשקט כאשר הממשלה הזו מופקדת על הגיזרה הלבנונית? מול חיזבאללה שחזק ומסוכן לאין שיעור יותר מהחמאס? אנחנו אמורים לשון בשקט אחרי שועדת חקירת הצוללות קבעה השבוע שראש הממשלה נתניהו "סיכן את ביטחון המדינה ופגע ביחסי החוץ שלה"?
זה לא עניין של ימין או שמאל, זה עניין של להיות או לחדול!
במקום לוחמה בלי תוכנית מדינית ולכן בלי תכלית, זה מה שישראל צריכה לעשות עכשו:
ישראל צריכה לקדם את עסקת החטופים התלת-שלבית לפי ״מתווה נתניהו";
ישראל צריכה לקבל את הזמנת ארה"ב שיצאה השבוע, לפסגת נאט"ו ביחד עם מדינות ערב המתונות; ולפעול לגיבוש תוכנית בינלאומית להקמת שלטון זמני ברצועת עזה ולשיקום ולדה-רדיקליזציה של הרצועה.
ישראל צריכה לפעול לנירמול היחסים עם סעודיה ועם מדינות ערביות ומוסלמיות נוספות.
אנחנו כאן כי אנחנו אוהבים את מדינת ישראל, כי אנחנו נאבקים על הבית, כי אנחנו רוצים מדינה שפויה, משגשגת, שמקדשת את החיים, שמחוברת לדמוקרטיות המערביות ולמדינות הערביות האנטי-ג'יהדיסטיות, שמושיטה יד ומקדמת את הכוחות המתונים וחפציי החיים בקרב העם הפלסטיני. הסקרים מעידים שרוב גדול בציבור הישראלי יתמוך בממשלה אשר תקדם את ברית הביטחון האזורית. השאלה היחידה שצריכה להעסיק היום את הציבור הישראלי היא איך לגרום לכנסת ישראל לפעול למען האינטרס הישראלי. אני קוראת לכם לדבר עם כל מי שסביבכם ולשלוף אותם מהיאוש אל עבר עשייה – הפגנות, פניה לחברי כנסת, חוגי בית, פעילות ברשתות החברתיות – כולנו חייבים להפוך לפעילים ופעילות למען האינטרס הישראלי. ואני פונה לכל מובילי המשק החברה מחוץ לממשלה: ליו"ר ההסתדרות, ארנון בר-דוד, ליו״ר מרכז השלטון המקומי חיים ביבס, לתעשיינים, לראשי האוניברסיטאות, לכל מי שיש לו כח להשבית את המדינה –– אתם יודעים שמדינת ישראל דוהרת לתהום, אתם יודעים שממשלת ישראל הנוכחית הורסת את המדינה- אתם חייבים להשבית את המשק עכשו ועד שנתניהו יקים ממשלה שפויה או יודיע על בחירות בהקדם. אין ברירה אחרת! צריך להציל את המדינה עכשו! זה לא עניין של ימין או שמאל, זה עניין של להיות או לחדול!

מחאת נס ציונה

ד״ר יואב גרווויס, פסיכולוג קליני, כותב בענייני חברה ופוליטיקה-


איך נתאר את חוויית החיים בישראל בעת הנוכחית?
בספר ״העולם של אתמול״, הסופר סטפן צוויג מתאר את חיי הדור שאיתרע מזלו לעבור את שתי מלחמות העולם, וכך כתב: ״נגזר עלינו לחוות כמות של מאורעות, שבדרך כלל ההיסטוריה מחלקת אותם בחסכנות, פעם לארץ אחת ופעם למאה אחת.״
החיים בישראל מעולם לא התנהלו על מי מנוחות, וההיסטוריה לא חסכה מאיתנו הרבה. אמנם כל אחד ואחת מאיתנו יכולים להתייחס אך רק לתקופת חיינו, אבל עדיין קשה שלא לתהות אם בשנה וחצי האחרונות ״כמות המאורעות״ שחווינו, שלא לדבר על המשקל והקצב שלהם, לא היו חריגים באופן קיצוני.
אנחנו חיים במציאות לא נורמלית, שבה הנפש שלנו נתונה תחת בליץ מרוכז וברוטלי של התפתחויות. התרחשות רודפת התרחשות, כותרת רודפת כותרת, פּוּש רודף פּוּש, הותר לפרסום רודף הותר לפרסום. האירועים הולמים בנו בקצב מסחרר, שמטשטש כליל את תחושת הזמן.
כל יום מרגיש כמו שבוע. כל שבוע – כמו חודש. כל חודש – כמו שנה.
הקצב לא מותיר לנפש שלנו שהות מספקת כדי להבחין בין אמת לכזב, כי להעניק פשר למתרחש, כדי ׳לעכל׳ את מה שקורה – לא כל שכן לגזור דרכי פעולה אפקטיביות.
מה קורה לנפש האדם במצב כזה?
הפסיכואנליטיקאי הבריטי וילפרד ביון התייחס למצב שבו האדם פוגש מתקפה מסיבית כזו על החשיבה, וכך אמר:
״ישנם אנשים אינטליגנטים ביותר שאינם יכולים לשאת את ההפגזה התמידית של מחשבות, רגשות ורעיונות שמגיעים מכל עבר, כולל מתוך עצמם. לכן אנשים אלו מבטלים את המינוי לעיתון, מסירים את המספר שלהם מספר הטלפונים, מסיטים את הווילונות ומנסים, ככל שניתן, להגיע למצב שבו הם משוחררים מכל השפעה נוספת. כך מאבדת הקהילה את תרומתו של אדם זה, ומבחינה מנטלית האדם מת – באותו אופן שבו תאים מסוימים בגוף נמקים.״

כשאנחנו שואלים את עצמנו איך יכול להיות שאזרחים רבים עדיין לא יוצאים לרחובות, עלינו לקחת בחשבון את הקושי לעמוד בפני ההפגזה התמידית הזו מצד המציאות, קושי שמוביל רבים ״להסיט את הווילונות״, לשון ביון.
לצעוק עליהם בתוכחה לא יעזור – אולי אפילו להפך.
כשאנחנו מבקשים להבין איך יתכן שאנשים שחיים איתנו באותה המציאות, שחולקים איתנו את אותם הערכים, את אותם החלומות, לא קמים ומשמיעים קול צעקה, לא יוצאים להילחם על הבית, עלינו להבין שזה קשור בחוויה זו של התקפה פראית זו של המציאות על הנפש.
הרי גם לנו, שיוצאים מהבית, המתקפה הזו לא זרה. חִשְבוּ כמה פעמים ביום אתם ניצבים מול עוד כותרת בעיתון, עוד פּושׁ חדשותי, עוד פוסט ברשת והתגובה הראשונה שלכם היא:
״לא ייאמן״ ״טירוף״ ״אין לתאר״
אנחנו משתמשים במלים האלה כמו בשריון, מנסים באמצעותן להדוף מעלינו את המתקפה המתמשכת על ההיגיון הבריא, על השכל הישר, על כל מה שאנחנו תופסים כנורמלי.
אבל במציאות שבה אנחנו חיים, המילים הללו כבר איבדו ממשמעותן. תחת השלטון המופרע של נתניהו וממשלת ההפיכה וההפקרה, הדבר היחיד שלא ייאמן הוא אם השלטון לפתע יפעל בהגינות וביושרה; הדבר היחיד שאין לתאר הוא אם השלטון לפתע ישים את טובתנו האזרחים לפני טובתו שלו; והטירוף האמיתי הוא אם המטורפים לפתע ינהגו בשפיות.
המתקפה הפראית הזו על נפשנו אינה מקרית. היא לא תוצר לוואי של החיים במזרח התיכון או של שלטון אימפוטנט וחסר כישורים שנאחז בקרנות המזבח. זו מתקפה שיש מאחוריה כוונת מכוון; היא חלק ממסע טרור תודעתי שמתוכנן להלום בנו בקצב מסחרר, שלא מותיר סיכוי להבין מה מתרחש לנגד עינינו; טרור שמתוכנן להלום בנו שקר אחר שקר עד כדי כך שלא נדע עוד למי להאמין – או במה; שמתוכנן לפרק בשיטתיות את עצם היכולת שלנו להבחין בין אמת לשקר, עד שנתייאש לגבי עצם האפשרות לדעת משהו בוודאות.
עד שנרים ידיים ונתמסר למציאות המקבילה, או עד שנבחר באדישות אזרחית – אדישות שמשרתת אך ורק את אויבי הדמוקרטיה.
כדי שנעמוד איתן מול המתקפה הפראית על נפשנו, כדי להגן על בוחן המציאות שלנו, אנחנו מוכרחים להמשיך לצעוק אמת. אנחנו מוכרים להדהד אותה לעצמנו, לשמור על המשוכנעים משוכנעים, לאחוז זה בזו במאמץ שלא להתנתק ולהיסחף ברוח הרעה.
המחאה שומרת את האחיזה שלנו במציאות וכל זמן שהתקווה שלנו תהיה אחוזה במציאות, החלומות שנחלום יהיו חלומות ריאליים.
תודה רבה.

מחאת נס ציונה

אל״מ מיל. רמי מתן, מגיבורי החוה הסינית ומובילי המחאה-
ערב טוב נס ציונה.
כבר מספר שנים שאנו לוחמי הגוש הליבראלי דמוקרטי נאבקים כדי להחזיר את המדינה לפסים שפויים, מדינה חופשית מתקדמת עם תעשייה חקלאות הייטק כוחות ביטחון חינוך רווחה מהמובילים בעולם.
היינו מדינה כזו עד שהופיע בשמי ישראל האדם שהצליח להרוס לנתץ ולחבל בכל מה שהיה פה טוב.
לאיש הזה קוראים הנאשם נתניהו.
לא אפרט את כל מעלליו אבל פטור בלא כלום אי אפשר.
ההסתה לרצח רבין מנהרות הכותל מתווה הגז הצוללות אסון הכרמל. אסון מרון ממשלת הבלהות ההפיכה המשטרית וה7 באוקטובר. לבטח החסרתי כמה מהאסונות אותם הוא הביא ומביא עלינו.
כל ראשי השב"כ למעט דיכטר ראשי המוסד וצה"ל טוענים שהאיש מסוכן למדינה ולביטחונה.
ולאחרונה קיבלנו אישור לכך כשהוועדה לבדיקת רכש כלי השייט קבעה
"התנהלותו של מר נתניהו בנושאים הנחקרים על ידי הוועדה הובילה לשיבוש עמוק ושיטתי בתהליכי עבודה ובניין הכוח ולפגיעה במנגנוני קבלת החלטות בשורה של סוגיות רגישות. בכך סיכן את ביטחון המדינה ופגע ביחסי החוץ ובאינטרסים כלכליים של מדינת ישראל"
אז תגידו לי האיש הזה יכול להיות ראש ממשלה?
לא!!!
האיש הזה הנאשם נתניהו לוקח לעצמו כספים לשיפוץ בריכה לשיפוץ מעון א או מעון ב בזמן לחימה בשעה שמאות אלפי ישראלים עקורים מבתיהם.
האיש הזה שואף בכל כוחו לתת פטור לחרדים משרות צבאי בשעה שמילואימניקים עושים 150-200 ימים ומאריכים את השרות של הסדיר.
האיש הזה קורן מאושר בכנסת לאחר הצבעה הזויה להמשכיות חוק הגיוס בה בשעה שהוא וחבריו יודעים על נפילתם של 4 חיילי צהל באותו יום בעזה.
ואני שוב שואל אתכם האיש הזה יכול להמשיך להיות ראש ממשלה?
לא ולא.
אירועי השבעה באוקטובר מגלמים בתוכם את הריכוז האיום של התכונות הרעות וההרסניות של האיש הזה.
הוא אשר טיפח ואימץ אל ליבו את החמאס משך שנים בהם טען שהחמאס הוא נכס והרשות נטל, הוא התכתב עם ידידו סינוואר שזה האחרון שלח לו פתק ב2018 בעברית וערבית סיכון מחושב.
הוא אשר הפקיר את הצפון והדרום ובגללו הגליל העליון נכבש על ידי חיזבאללה מבלי שחייל אחד שלהם עבר את הגבול, הוא אשר ממשיך להפקיר את הדרום ובמודע איננו קובע מהן מטרות המלחמה ומה התכנית ליום שאחרי כדי להמשיך את המלחמה עד אין קץ ובכך לנסות ולשמר את שלטונו.
שוב עולה השאלה? האיש הזה יכול להיות ראש ממשלה? לא ולא.
האיש הזה איננו רוצה להחזיר את החטופים. כן הוא איננו רוצה להחזירם כי חזרתם תסיים את המלחמה ולכך הוא מתנגד.
דם החיילים והחיילות שנהרגו ב7 לאוקטובר ועד היום על ידיו, דם 120 אזרחים שנטבחו ב7 לאוקטובר על ידיו, דם החטופים שנרצחו על ידיו. וגורל החטופים והחטופות נתון בידי איש חולה בנפשו פסיכופט, חולה בגופו שכל מה שמעניין אותו הוא הישרדות פוליטית וכסף.
האיש הזה נתון למרותם של משיחיים בדמות סמוטריץ סטרוק סון הר מלך וגזעניים בדמות בן גביר סוכות ודומיהם שמובילים את ישראל בצעדי ענק להיותה מדינה חשוכה נחשלת גזענית מוקצית בין אומות העולם מדינה פאשיסטית ללא זכויות אדם.
ואתם תושבי נס ציונה אתם מוכנים לחיות במדינה כזו?
לא ולא.
אני מניח שחלקיכם קוראים את עיתון הארץ שופטת העליון בדימוס ענת ברון שפרשה זה מכבר מכס השיפוט אומרת.
" קצב האירועים מסחרר יש יותר מסימן אחד לפוליטיזציה של המשטרה. המשמעות חמורה שלילת ההגנה מאזרחים. שר התקשורת מנסה להשתלט על התקשורת החופשית. הממשלה מנסה לרוקן מתוכן את תפקידה של היועצת המשפטית לממשלה. נעשה ניסיון להשתלט על החברות הממשלתיות. הדברים האלו הם אזעקת אמת."
ואני חושב לעצמי הייתכן?
הרי נאמר עליו על הנאשם שהוא אינטליגנטי שהוא איש העולם הגדול בעברו היה מפקד בסיירת מטכ"ל. מה מביא אותו לכדי טרוף והזיה.
ואני מנסה להבין.
הכרתי אותו עת הייתי קצין הביטחון של הקונסוליה והשגרירות לאו"מ בניו יורק כשהוא היה השגריר לאו"ם. חדי עין הבחינו כבר אז באישיותו המופרעת והבלתי יציבה.
מאז זרמו מים רבים בירדן והפצע הנפשי שלו העמיק והחריף לאורך שנות שלטונו ואז הגיעו כתבי האישום של שוחד מרמה והפרת אמונים. זוכרים את מופע האימים בהיכל בית המשפט המחוזי בירושלים.
זוכרים את אמירתה של צרתו שתישרף המדינה.
המסקנה שלי פשוטה.
האיש הזה אומר לעצמו בתמיכת בני המשפחה.
איך יתכן שהמדינה מעיזה להגיש נגדי כתבי אישום?
הרי אני מעל כולם בן מלך מושיע ואני אנקום בהם על מעשיהם כנגדי ואני אחריב את המדינה ואמלט את עצמי.
כך חושב פסיכופט נרקיסיסט שחבר לבת זוג אלכוהוליסטית עם מצב נפשי רעוע ועם בן מופרע שחי על חשבוננו בגלות ארצות הברית בשעה שכל בני מחזורו למעט חרדים מחרפים נפשם במלחמה.
ופה אני פונה אליכם ואל כל הגוש השפוי .
המחאה הצליחה לבלום את ההפיכה המשטרית לא לבטל אלא לבלום. המחאה הצליחה בכך שמשך שנה וחצי הייתה לנו ממשלה נורמאלית שדואגת לעם ולא לעצמה.
חברים הכוח בידינו האמת אצלנו הצדק עימנו הוכחנו שאנו יכולים. כן כעת קשה יותר מרכב יותר והמצב דומה לשני מתאגרפים על במת האגרוף. האחד חבול מותש ועומד ליפול ואתם ואנחנו מחפשים את ההזדמנות למכה הסופית שתפיל אותו.
זה בידינו זה ביכולותינו.
יצאנו לרחובות ולכיכרות ונמשיך לצאת לשבש להשבית ולהביא לנפילת הממשלה הרעה הזו כי אם לא נפעל כך נפסיד ונשאיר לבנינו ונכדינו מדינה הרוסה ושרופה תרתי משמע
אז בבקשה הניפו דגלים הרימו את הראש כי אנו יכולים.

מחאת נס ציונה

סא״ל מיל. צור אלון, אחים לנשק:
ערב 267,
עוד יום, עוד שבוע, עוד חודש עבר – והם שם. 120 חטופים וחטופות, חיים ומתים, מיטלטלים בין ייאוש ותקווה, סומכים עלינו שנציל אותם. וגם אנחנו מיטלטלים בין ייאוש ותקווה וצריכים לזכור אותם יום יום, שעה שעה. אין תקומה בלעדיהם ועלינו ולפעול ולזעוק את זעקתם ואת זעקתנו – עסקה עכשיו, את כולם, עכשיו!
ועוד הותר לפרסום, ועוד בחורים צעירים שמוסרים נפשם ועוד מילואימניקים יוצאים לסבב שלישי של מילואים במלחמה בידיעה שאולי לא ישובו ממנו. ובצפון ובדרום, עשרות אלפי פליטים בארצם, חודשים ארוכים – תחשבו רגע על המשפט הזה שוב – עשרות אלפי ישראלים פליטים בארצם 8 חודשים.
וביקום מקביל – הממשלה מעבירה חוק פטור וקומבינה לעשרות אלפי אנשים ומנגד מגדילה את הנטל על מאות אלפי אחרים וצוחקת לכולנו בפרצוף.
איך יכל מילואימניק או מילואימניקית להביט בפני ילדיהם, בפני בן/בת הזוג ואפילו בפני המעסיק ולומר – אני הולך לסבב שלישי של מילואים בשעה שעשרות אלפים מקבלים פטור משירות, פטור מדאגה, פטור משכול, פטור מערבות הדדית פטור ממצוות ואהבת לרעך כמוך, פטור ממצוות הצלת ישראל. נראה לי שהפטור היחיד שבאמת העם הזה צריך זה פטור מהממשלה הרעה הזו... מממשלת ישראל. ממשלה שלא הולכת ללוויות, שצועקת על משפחות חטופים, שעסוקה בפוליטיקה קטנה ולא מפסיקה לפלג ובעיקר – ממשלה שמתעלמת מכל מי שלא בא לה טוב וממנה לראשונה(!) פרוייקטור לאזור הצפון אחרי 8 חודשים.
איך זה?? כי במקום שאין בו אחריות – יש הפקרות. ממשלת ישראל - אין לכם בושה?
הנס שנקרא מדינת ישראל עבר ועובר את האסון הגדול ביותר מאז הקמתה, ומה יש לנו? יש לנו הנהגה חלולה, מנותקת ושעוסקת רק בשרידותה הפוליטית על חשבון כולנו. שמענו השבוע את אייזנקוט, אחד שהיה שם, אומר מפורשות שנתניהו והממשלה הזו שוקלים שיקולים פוליטיים במקום שיקולים עניניים. ראינו השבוע שוועדת חקירה ממלכתית מצאה שנתניהו הוביל לפגיעה בביטחון המדינה וביחסי החוץ. בושה!
בנימין נתניהו! אתה ה- ??the protector of Israel אתה? אתה ה- destroyer of Israel. זו תהיה מורשתך.
אבל, כולנו, אחים ואחיות לנשק, האנשים הטובים כאן והעם כולו – לא ניתן לך ולממשלת החורבן להמשיך לדרדר אותנו לתהום.
יש לכולנו תפקיד היסטורי – אנחנו ה- protectors of Israel! אנחנו האנשים להם חיכינו ואנחנו צריכים להחזיר את המקום הזה להיות ראוי לנופלים, לחטופים, למשפחות, לילדנו ולהורינו.
אנחנו רואים כוחות אדירים בעם – התנדבות בלתי נגמרת, למילואים, לחמל האזרחי, למפונים, לחקלאים, למשפחות החטופים, ולמחאה עצמה שהולכת ומתחזקת כל יום וכל שעה.
אנחנו דורשים את החזרת המנדט לעם. 70% מהעם קורא קריאה אחת פשוטה: בחירות עכשיו!
ולכם, אנשים טובים, אני רוצה לומר ולבקש. יש לנו ריפוי גדול ותיקון גדול לעשות. מתוך השבר הנורא הזה אנחנו נעשה אותו, כי הבנו שבאמת צריך את כולם תחת האלונקה הזו שנקראת מדינת ישראל. בשירות הציבורי, בהתנדבות, בצבא, בהסברה, בהנהגה, בערבות ההדדית ובסולידריות. צאו כולם לרחובות, הביאו אתכם עוד ועוד אנשים שטרם חזרו לרחובות. הסבירו להם שזוהי התקווה, שזהו צו השעה. תעבדו בזה, אלה ימים קריטיים לגורלה של מדינת ישראל ואנחנו כולנו חייבים להיות שם בשבילה, בשבילנו. אחים ואחיות לנשק יהיו שם, כולנו נהיה שם. נדרוש בחירות עכשיו, נדרוש את החזרת החטופים ונדרוש שיוויון בנטל. צאו לרחובות!

$(function(){setImageBanner('8396ee8f-61e9-488d-a6db-af0159fd35d2','/dyncontent/2024/9/22/0909d8b1-5c64-4f4e-ac2c-99feaad17058.jpg',18452,'קרפור נס ציונה אייטם כתבה ',525,78,false,48690,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה