השבוע ה25 למחאת נס ציונה. מזג האויר כבר חם.. אך גם הלהט של המפגינים נשמר.

$(function(){setImageBanner('f27958d6-c6ec-4aa2-9f32-ed9e7d105ea5','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,48688,'Image','');})

מפגיני נס ציונה המשיכו אמש להפגין בצומת הקניותר, בפעם ה 25 .
הנואמים: נעה כפרי, רס״ן (מיל.) נווטת קרב בת נס ציונה, פרופ' אבישי ברוורמן לשעבר נשיא אוניברסיטת בן גוריון ויו"ר ועדת הכספים, נציג הדרוזים סא״ל (מיל.) ספואן מריח והדס רגולסקי, דוברת תנועת בונות אלטרנטיבה:

השבת ה 25 להפגנות.

המסר: בשבוע הבא מתכוונת מכונת ההרס של ההפיכה השילטונית להתחיל לחוקק בצורה חד צדדית את סירוס עילת הסבירות, כדי לאפשר המשך חקיקה מושחתת ע״י מחוקקים מושחתים ללא כל בקרה.

מדבריהם אמש: 

מחאת נס ציונה

פרופ׳ אבישי ברוורמן, לשעבר נשיא אוניברסיטת בן גוריון ויו"ר ועדת הכספים  של הכנסת:

אני מבקש להוקיר את היועצת המשפטית , גלי בהרב מיארה ,שעומדת כסלע איתן מול גלי האימה והארס של ראש ממשלה מושחת והכנופיה מסביבו.
תודה לעורכי הדין שהתיצבו רובם כחומה בצורה מול גלי האימה והארס של חבורה נואלת ובראשם הנאשם ביבי נתניהו,למנוע את הרס מערכת המשפט.

המחאה שהתעוררה מלמטה היא התקווה היחידה למניעת הפיכתה של ישראל לדיקטטורה מושחתת ומדינת עולם שלישי. המחאה היא התקווה היחידה למניעת הפיכתה של ישראל לדיקטטורה ומדינת עולם שלישי. מעולם לא ראיתי קריסה כ״כ מהירה מדמוקרטיה לדיקטטורה. אנחנו בנקודה הקריטית ביותר מאז הקמת המדינה. מאז עלית הממשלה אין השקעות בישראל, הכל יוצר החוצה וצעירנו עוזבים. שליש מילדי ישראל מתחת לגיל בי״ס הם חרדים. הם גדלים בטור גיאומטרי ולכן רוב האוכלוסיה תהיה לא פרודוקטיבית. הכלכלה תיקרוס. שר החינוך משמיד את החינוך הגבוה בארץ. ישראל בדרכה של ארגנטינה המושחתת. נמשיך גם עוד שנה או שנתיים עד שהממשלה הרעה הזו וביבי בראשה יצאו מחיינו. כל מה שנבנה נהרס. ברגע שראיתי את הצעירים מגיעים זה נתן לי תקווה ולכן אסע לכל מקום לדבר. דורנו שבנה לא יתן להרוס את המדינה שנבנתה עבור הצעירים.

מחאת נס ציונה

ספואן מריח סא״ל (מיל.) בן העדה הדרוזית:
אני באתי מהצפון במיוחד בשבילכם כי אתם נותנים תקווה למדינת ישראל. לעדה הדרוזית הגיעו מים עד נפש. לא נוותר על הזכויות שלנו ועל המקום שלנו בארץ. אנחנו לא נתינים ולא זרים בארצנו. לפני 35 נשבעתי אמונים לצה,ל ולא ידעתי שיבוא יום ואצטרך להישבע אמונים לדמוקרטיה הישראלית. אני מתחייב בהן צדקי לשמור אמונים לדמוקרטיה ולהגן עליה. אני נשבע. האבן הראשונה נפלה במדרון חלקלק כאשר חוקקו את חוק הלאום שהוציא אזרחים רבים שתורמים לבית רק בגלל שהם לא יודעים.
ציונות אלה הבנים שלי שמשרתים בצה״ל , שוויון, תשלום מיסים וגאווה במדינה. הבית מתחיל לרעוד והאבנים מתחילות ליפול. צריך לזכור כי עוד אבן אחת הבית יכול לקרוס. כך היה עם רצח רבין.
יש לנו פוליטיקאים קטנים שמטילים צל גדול וזה סימן שהשמש שוקעת.
בני העדה הדרוזית הם חלק מהעם נמשיך להגן על המדינה מבחוץ ומבפנים כי גם לנו אין ארץ אחרת. לא נפסיק להפגין כדי שנוכל לאמר לילדינו כי עשינו כל מה שהחוק והמוסר דורש שנעשה. יחד נשמור כל הדמוקרטיה, נשבעו אמונים כי לא נוותר.

מחאת נס ציונה

הדס רגולסקי, דוברת תנועת בונות אלטרנטיבה:
בנות בונות אלטרנטיבי מפגינות למען נשים בכל מקום. נשים בונות אלטרנטיבה פונו בכל משבוע הספר בגלל הופעת רוטמן. הראשונה שתפוטר אם יעבור חוק עילת הסבירות תהיה היועמ״שית. מגיעה לנו כנסת ומערכת משפט המגינים על נשים. אנחנו ננצח. בלי שוויון לכולם אין דמוקרטיה.

הטייסת בת נס ציונה נעה כפרי

נעה כפרי, רס״ן (מיל.) נווטת קרב בת נס ציונה:

בזכות נשים צעירות ושאפתניות כמו אליס מילר וזכות בגצ בזכיתי להיות נווטת. אני משרתת כרסן במיל' כי אין לי ארץ אחרת. בזכות בגץ אליס מילר אני מה שאני. בארגון DIA Democratic Israel For All שאני חברה הפגנו חודש שעבר נגד 17 חברי קואליציה בביקורה שם. הבנו במהרה שהממשלה שלנו פשוט לא רצויה באמריקה. הממשל לא רוצה לשתף איתם פעולה. תפקידנו כמחאה לוודא ששיטת הסלמי של הקואליציה לא תצליח .אנחנו המחאה בלמנו את ההשתלטות על לשכת עורכי הדין. אנחנו אנשים להם חיכנו אנחנו התקווה

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה