$(function(){setImageBanner('bd19a29c-7354-450a-8dcf-114829af2277','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,48688,'Image','');})

נס ציונה, השבוע ה39 למחאה נגד ההפיכה המשטרית. בסימן מתקפה חזיתית על בית המשפט העליון ע״י מבצעי ההפיכה ושופרותיהם.
הפעם התארחו במחאה:
משה רדמן ממובילי המאבק והאנרג׳ייזר הבולט בה
עו״ד איילת השחר סיידוף, מייסדת ומובילת אמהות בחזית
ד״ר מאיה קליימן, מדענית ופעילה חברתית.
אילן ניסן, נס ציוני גאה ולוחם מחאה.
ראו מה הם אמרו בהמשך.
והיתה גם סוכה סמלית תחת השם "שלומית בונה חוקה"...

מחאת נס ציונה

משה רדמן:
שבוע 39 כמה אנרגיות בתוך סוכות.
אנחנו נמצאים במאבק על פרצופה של מדינת ישראל. נגד ממשלה שנלחמת בדמוקרטיה הישראלית. וזאת בושה. יש אווירה כאילו המחאה דועכת או התעייפה. אני רוצה שכולנן נראה את אותה תמונה. בכל תחום אפשרי הממשלה פועלת נגד הציבור, ולמרות זה הם הצליחו להעביר רק חוק 1 וגם את זה אולי בגצ יפסול. אני לא רוצה לדמיין מה היה קורה אם המחאה לא הייתה קיימת. עד היום יצאו 2.5 מליון אזרחים 23 אחוז מהאוכלוסיה יצאו לרחובות. אין לי ספק שננצח. הציבור ינצח אותם. אין ממשלה שיכולה לנצח אותם.

מחאת נס ציונה

עו״ד איילת השחר סיידוף, מייסדת ומובילת אמהות בחזית:

אני עומדת על הבמה כאמא חרדה לגורל ילדיה ולגורל המדינה. במדינת ישראל יש 2 אימהות: חרדה וחרדית. כאמא לחייל קרבי אני חיייה בחרדה מתמדת בזמן שאמא החרדית לא. 75 שנה ההסדר הזה מתקיים והוא חייב להיפסק. אם אנחנו לא נלחם כאן ועכשיו על שוויון זכויות וחובות אנחנן נפסיד לגזל הדמים. אימהות בחזית קמו בשביל להגיד עד כאן. הילדים שלנו לא יהיו חיילים שימושיים בצבא מלך.
הילדים שלנו לא שווים פחות!!!

מחאת נס ציונה

ד״ר מאיה קליימן, מדענית ופעילה חברתית :
באוגוסט 2022 עליתי עם משפחתי על מטוס וטסנו לשנת שבתון בונקובר, קנדה. יש שיאמרו, אחד המקומות הטובים לבלות בהם שנה. היה ממש נחמד, תודה ששאלתם. קצת התבאסנו באמצע כשלא יכולנו לטייל בסופשים כי כל ראשון בצהרים נסענו לדאון טאון ועמדנו עם עוד כמה ישראלים פסיכים, כלומר, חדורי אמונה, עם שלטי “saving Israel’s democracy”. לפני חודשיים בדיוק חזרנו לארץ. כשחזרנו ארצה, אמרתי לכל מי שראיתי (וגם לכמה שלא): "אני השארתי לכם כאן מדינה נורמלית, לא יודעת מה עשיתם איתה". אבל האמת היא שהאמירה הזו לא נכונה. לא השארתי כאן מדינה נורמלית ואני יודעת בדיוק מה נעשה איתה.
האמת היא שאני חושבת באמת שהמדינה מעולם לא הייתה במצב טוב יותר. למה? כי שום דבר מהנושאים שעלו כאן בתשעת החודשים האחרונים הוא לא חדש. כל הבעיות והקשיים שצפים קיימים במדינה לפחות 20 שנה. הם רק טואטאו מתחת לשטיח לייצר הסוואה של מדינה נורמלית. ככה אי אפשר לפתור בעיות. בעיות פותרים כשהן על פני השטח לא כשהן מוחבאות. בעיות פותרים כשמדברים עליהן. ואפשר להגיד המון דברים על המצב הנוכחי אבל אני חושבת שכולנו נסכים שהבעיות סוף סוף על פני השטח.
אינני יודעת איך נפתור את הבעיות האלה. אבל אין ספק שההתעוררות העצומה הזו של מחנה אדיר של מיליונים שהראה לנו עד ונקובר מה הוא יכול לעשות מעוררת אופטימיות אדירה. המצב הזה שבו אנחנו נמצאות הוא מצב של חוסר וודאות. אין לנו מושג לאן הכל הולך, אין לנו מושג איך זה ייגמר ולא תמיד ברור מה הכיוון. זה מצב מפחיד. מפחיד מאד. אין כמעט דבר שיותר קשה לאנשים מאשר להיות בחוסר ודאות. ובזמנים כאלה, אחד הדברים הכי חשובים הוא פנטזיה עתידית.
אוהבים לומר על אנשים שמדמיינים עולם עתידי מושלם שהם נאיביים. אבל האמת היא שכמעט בלתי אפשרי להמשיך כל כך הרבה זמן בעבודה קשה בלי חזון ברור. זה גם לא חשוב עד כמה החזון הזה ריאלי. אנחנו צריכים משהו לשאוף אליו. מרטין לותר קינג הבין את זה מצוין ועשה את זה בנאום ה I have a dream המפורסם שלו. אז גם לי יש חלום. חלום של מדינה שבה לכל ילדה, לא משנה היכן נולדה, פתוחות כל הדלתות והיא חופשיה לבחור את עתידה. חלום של מדינה שבה לכל אחד ואחת יש את זכויות הבסיס של מעון, מזון, מרפא, מורה ומלבוש והמדינה דואגת שכך יהיה לכל אזרח ואזרחית. חלום של מדינה שחיה בשלום עם שכניה. כל שכניה. גם אם אין להן נפט. בלי תירוצים של אי אפשר. כמה קל להתייאש מהשלום. למה אף פעם אין ייאוש ממלחמה? יש לי חלום של מדינה קשובה לאזרחיה ואזרחיותיה, נבחרות ציבור שעובדות עבור הציבור ואיתו שבה לכל אחד ואחת יש את החופש לחלום. אז אני מזמינה את כולם וכולן כאן לעצום עיניים ולדמיין את המדינה שאתן חולמות. מה הדבר הכי גרוע שיכול לקרות? יקראו לכן נאיביות? עבור המדינה הזו אנחנו נלחמות.

מחאת נס ציונה

אילן ניסן, נס ציוני גאה ולוחם מחאה:
ערב טוב,
וואו אתם נראים טוב מכאן...
אציג את עצמי בקצרה ,
שמי אילן נסים בן 60, יליד הארץ בן להורים צברים
אמא בת למקימי קיבוץ יגור ואבא יליד ירושלים , שרת ב101 ובפלמ"ח, הדור של אריק שרון...
נשוי להילה (שנמצאת אתי כאן תמיד.., תרימי יד..) ואבא לשתי בנות ובן עם צרכים מיוחדים.(שגם נמצא איתנו כאן..)
שרתתי כחייל ומפקד בסיירת גולני..
כיום בעלים של חברה העוסקת ביבוא מוצרי אבן טבעית לענף הבניה.
ביקשתי ממובילי המחאה שלנו להגיד כמה מילים..
כי רציתי לשתף ולחזק
לשתף :
שמבחינתי לכל אורך הדרך מדובר רק באדם אחד; הוא לא ראוי שנקרא בשמו כי זה רק מאדיר אותו... ובוודאי שלא בצמידות לשם התואר של התפקיד אותו הוא ממלא לדאבון ליבנו...
כולם יודעים על מי אני מדבר...
האיש הבזוי ביותר שיצא מקירבה של מדינת ישראל!!!
מושחת--- משחית---מסית ומפלג במיומנות מופלאה כבר קרוב ל30 שנה !!!
האיש סוחט את הלימון של הדמוקטיה עד טיפת המיץ האחרונה...
הוא אינו ראוי לייצג אותנו בשום מקום
הוא לא לגיטימי !!!
וכמו שאמר עליו אמנון אברמוביץ' - הוא לא ציוני !!
ברגע שנצליח להקיא אותו מקירבנו אם בדרך של בחירות או עסקת טיעון מבלי יכולת לחזור !!!!
אז--- נוכל להתחיל תהליך של ריפוי..
וכאן ... אני רוצה לחזק ...
אנחנו עומדים כאן ביחד ובמקומות אחרים כבר 4 שנים... עם הפסקה טובה של שנה וחצי...
לדאבון הלב.. גם ביום חמישי האחרון ראינו שוב כמה חשובה המחאה !!!
אין לנו מספיק שופטים אמיצים !!!!
מה שנשאר לנו לעשות זה להחזיק מעמד ולקוות שפרפורי הגסיסה של האיש הזה לא יהיו קשים כל כך...
אני מקווה ומאמין שבשנה הקרובה יחול שינוי...
אני מבקש להודות מכאן לצוות שמוביל את המחאה בנס-ציונה כבר בפעם השנייה
בהתנדבות .... זה לא מובן מאליו וצריך להגיד להם הרבה הרבה תודה !!! ולחזק אותם !!!!
בואו נמשיך להחזיק מעמד ביחד ולגייס את כל מי שמוכן ויכול להצטרף למחאה!!!
כי אין לנו ארץ אחרת !!!!
יישר כח
ותודה רבה !!!

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה