השנה כ-ו-ל-ם מצטיינים... כל מערכת החינוך בנס ציונה זכתה להוקרה, בטקס המסורתי אתמול.

$(function(){})

בתום שנה בלתי שגרתית, בצל משבר הקורונה, החליטה עיריית נס ציונה לציין לשבח השנה לא רק אנשי ונשות חינוך נבחרים ומומלצים, אלא את כל צוותי ההוראה בעיר, להוקיר ולהודות לצוותים על עבודה בלתי רגילה, תוך הסתגלות מהירה לשגרת למידה אחרת, הקפדה על מצוינות פדגוגית, הטמעה של טכנולוגיה מתקדמת בשגרת הלמידה ומעורבות וליווי ריגשי ואישי של התלמידים.

ואכן אתמול התקיים בקריית התרבות ערב ההוקרה לכל צוותי החינוך בעיר.

דוברות נ.צ.

מוקירים את צוותי החינוך בעיר- בתום שנת לימודים מאתגרת תחת משבר הקורונה

האירוע התקיים בהשתתפות ראש העיר שמואל בוקסר, סגנית ראש העיר סמדר אהרוני, סגן ראש העיר נאור ירושלמי, חברי מועצה, מנכ"לית העירייה דפנה קירו כהן, מפקחים ממשרד החינוך, מנהלת אגף החינוך ריבה קליין, עובדי אגף החינוך, צוותי החינוך בעיר ונציגות הורים.

קיבלו מגיני הוקרה:  כל מנהלי בתי הספר- עבור צוותי החינוך העובדים במוסד החינוכי, כל הגננות עבור הצוותים העובדים בגני הילדים ומנהלי המחלקות באגף החינוך עבור כל עובדי האגף.

לאחר הקרנת סרטון "סליחה על השאלה" בכיכובם של מנהלים, מורות וגננות מהעיר אשר שיתפו בחוויות אישיות וברגעים נבחרים שחוו בשנה המאתגרת, התקיים טקס הענקת אותות ההוקרה, כאשר בתום הטקס התקיימה הופעה של הזמר שמעון בוסקילה, אשר הרים את הקהל על רגליו לאורך כל הערב ושימח את הצוותים.

דוברות נ.צ.

דוברות נ.צ.

ראש העיר שמואל בוקסר אמר בטקס:

בשנה המיוחדת הזו בחרנו להודות לכולכם. כל אחת ואחד מכם באופן אישי. בחרתם בעבודה שהיא שליחות, אני גאה ומוקיר כי לרגע לא שכחתם את גודל השליחות כאשר משבר הקורונה שינה סדרי עולם. בשנה החולפת הייתם לעוגן ומצפן עבור ילדי העיר, גם תחת תנאי עבודה בלתי אפשריים. דאגתם שהילדים שלכם, הילדים שלנו, יעברו דרך משמעותית ירכשו כלים מיומנויות ויכולות, יגדלו ויתפתחו -גם בשנה הזו.

בתום טקס הענקת האותות התקיימה הופעה של הזמר שמעון בוסקילה

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה