השרות הווטרינרי של עיריית נס ציונה הרחיב את שעות והיקף פעילותו

$(function(){})

בחודש האחרון התווסף לצוות פקח ווטרינרי נוסף ושעות פעילות המחלקה הורחבו. כאשר כעת מבצעת כעת המחלקה פעילות יזומה בשעות הערב. הפעילות כוללת בין היתר, סריקה ואיתור בעלי חיים משוטטים בדגש על כלבים משוטטים במקומות ציבוריים. הכלבים שמאותרים מוחזרים לבעליהם בצרוף קנס על כלב משוטט.
הפעילות בשעות הערב מתבצעת החל מהחודש 3 פעמים בשבוע – פעמיים בשבוע עד השעה 22:00 ופעם נוספת עד השעה 19:00.

דוברות נ.צ.

בימים האחרונים העניקה המחלקה שרות מהיר לתושב אשר הוכש על ידי נחש צפע בליל שישי. לוכד נחשים הגיע למקום תוך זמן קצר ולכד את הנחש, אשר שוחרר במקום מרוחק בהתאם לחוק.מתחילת השנה דאג השרות הווטרינרי העירוני לעיקור 400 חתולי רחוב ולהתקנת 8 עמדות האכלה עבור החתולים. על פי התכנון עוד כ 130 חתולים יעוקרו עד סוף השנה. 

ד"ר יוסי נסינג מנהל השירות הווטרינרי העירוני :

צוות השירות הווטרינרי פוגש את התושבים בכל מקום אפשרי כמעט. לפני מספר ימים קיבלנו קריאה ויצאנו מיד לסייע לאישה הרה בחודש תשיעי מאחר וחתול נכנס לרכבה תוך כדי נסיעה. הצלחנו לחלץ בשלום את גור החתולים שנלכד מתחת למכסה הגלגל האחורי ולדאוג להרגיע את האישה המבוהלת. במקרה אחר הגענו בהמשך לקריאה ללכוד טווס אשר הסתובב באופן חופשי בחצרות השכנים ודאגנו להעביר אותו לאימוץ בבית חדש ודואג. אני מודה להנהלת העירייה ולראש העיר על שקבלו את עמדתי לצורך בהרחבת פעילות המחלקה כדי שנוכל לתת מענה כולל ואיכותי לכלל האתגרים אשר בפניהם אנו ניצבים מידי יום.

מהם תפקידי השרות הווטרינרי העירוני:

נותן מענה לסוגיית כלל בעלי החיים בעיר לרבות רישוי אחזקת בעלי חיים ופעילות למניעת מחלת הכלבת, עיקור וסירוס חתולי רחוב, טיפול ודאגה לחיות בר במרחב העירוני ומול מטרדים מבעלי חיים, פיקוח על צער בעלי חיים על פי חוק ופיקוח על תנאי אחזקת בעלי חיים בעיר. עוד אחראי השרות הווטרינרי על פיקוח של שיווק והובלת מזון מן החיי אל מול בעלי עסקיים מסחריים בעיר ועל הפעלת פינת החי העירונית בספורטק, על פי היתרי הפעלה של רשות הטבע והגנים.

 כאמור, השרות הווטרינרי העירוני פועל במהלך כל ימות השנה לפיקוח ובקרה על כל בעלי החיים השונים בעיר, כולל חיות בית -כלבים או חתולים וכן חיות בר החודרות למרחב העירוני לרבות נחשים, תנים, שועלים, עופות דורסים ועוד. 

 השירות הווטרינרי נס ציונה טלפונים שעות קבלת קהל 

וטרינר עירוני ד"ר יוסי נסינג
טלפון ווטריניה עיריית נס ציונה 08-9406467
דוא"ל [email protected]
פקס 08-6611268
כתובת רח' סוקולוב 13 בית האומן נס ציונה
שעות קבלת קהל שירות הווטרינר העירוני בנס ציונה: 

ימים ראשון-חמישי בין השעות 07:00 - 09:00 יום רביעי  16:00 - 18:30 בתיאום מראש בלבד במערכת זימון התורים של עיריית נס ציונה 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה