התאונה במחלף לטרון - 14 ילדים במצב קל פונו באמבולנסים של איחוד הצלה לבתי החולים

$(function(){})

התאונה במחלף לטרון - 14 ילדים במצב קל פונו באמבולנסים של איחוד הצלה לבתי החולים הדסה עין כרם בירושלים ואסף הרופא בצריפין.

התאונה במחלף לטרון  צילום דוברות איחוד הצלה

התאונה במחלף לטרון - 14 ילדים במצב קל פונו באמבולנסים של איחוד הצלה לבתי החולים

זה יכול היה להסתיים באסון נוראי אולם הסתיים במספר פצועים קל ללא נפגעים. מה קרה באירוע?. תאונה עם מעורבות משאית ואוטובוס אירעה בכביש 1 בסמוך למחלף לטרון. אמבולנסים של איחוד הצלה וחובשים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה העניקו סיוע ראשוני במקום. עקב אופי התאונה הוזעקו גם צוותי חוסן - היחידה לעזרה ראשונה נפשית של איחוד הצלה.

14 ילדים במצב קל פונו באמבולנסים של איחוד הצלה לבתי החולים הדסה עין כרם בירושלים ואסף הרופא בצריפין. צוותי חוסן של איחוד הצלה העניקו סיוע נפשי בזירה לנפגעי חרדה עקב אופי התאונה.

ליעד אוחנה פרמדיק איחוד הצלה שפיקד על האירוע בזירת התאונה דיווח: "מדובר בתאונה עם מעורבות משאית ואוטובוס. הענקנו סיוע ראשוני בזירה לילדה שישבה בקדמת האוטובוס ונפצעה קשה, לנהג האוטובוס שנפצע בינוני, ולשאר הילדים שנפצעו קל מחבלות או חרדה. חלקם פונו באמבולנסים של איחוד הצלה".

מהמרכז הרפואי קפלן נמסר - למרכז הרפואי קפלן מקבוצת כללית הגיעו שלושה ילדים (שני בנים ובת) מתאונת הדרכים בין אוטובוס למשאית שהתרחשה בכביש 1.
כולם במצב קל, ומקבלים טיפול.

מהמרכז הרפואי שמיר נמסר כי  המרכז הרפואי ערוך ומוכן לקליטתם של פצועי התאונה
בלטרון. צוותים רפואיים מתוגברים נמצאים בשעה זו במיון. עד עתה התקבלו 15 ילדים ומבוגר אחד כולם במצב קל. מטופלים בדקות אלה. במקביל המרכז הרפואי פתח מרכז מידע למשפחות בטלפון 1255188

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה