התחדשות עירונית מתחם מרגולין נס ציונה: תוכנית ההתחדשות תוגש לוועדה המחוזית

$(function(){setImageBanner('30748684-a4dc-447a-9f56-176952601c80','/dyncontent/2024/3/12/8f0a2b8d-e0e3-496f-8d42-b3f76fef9145.jpg',16611,'בול בפוני קריית תרבות עד 0104',525,78,false,48688,'Image','');})

חדשות טובות לבעלי הדירות במתחם מרגולין נס ציונה - מועצת העיר נס ציונה אישרה אתמול : הועדה המקומית לתכנון ובניה תגיש לוועדה המחוזית את תוכנית התחדשות במתחם מרגולין,

 תוכנית ההתחדשות העירונית במתחם מרגולין בנס ציונה מקור דוברות העירייה

התחדשות עירונית מתחם מרגולין נס ציונה: תוכנית ההתחדשות תוגש לוועדה המחוזית

חדשות נדלן והתחדשות עירונית בשכונות הוותיקות בנס ציונה. מליאת מועצת העיר אישרה אתמול: הועדה המקומית לתכנון ובניה תגיש לוועדה המחוזית את תוכנית התחדשות במתחם מרגולין נס ציונה, אושר הסכם המטרו והועברו זכויות הפעלת בית הקפה בפארק הספורט לעירייה. 

היכן נמצאת שכונת  מרגולין בנס ציונה?. גובלת מדרום בשכ' גני הדר, ממערב בגבעת הצבר ושכ' סביוני הפארק, ומצפון בשטח חקלאי פתוח אשר נמצא בתכנון.

השלטון המקומי שואף לבטל את הגזרות בחוק ההסדרים בנוגע להתחדשות עירונית

בפתיחת המליאה התייחס ראש העיר שמואל בוקסר לגזרות המוצעות במסגרת חוק ההסדרים החדש ואמר: "אנחנו, יחד עם השלטון המקומי נעשה ככל יכולתנו לעצור את ניסיון המדינה להשתלט על קרן הארנונה. הכסף ששייך לתושבי נס ציונה, נועד כדי לשרת את התושבים וכך צריך להישאר. הדרך לחיזוק רשויות חלשות היא לא על ידי פגיעה ברשויות איתנות".

החדשות הטובות בעלי הדירות במתחם מרגולין בנס ציונה 

מאחר ולעיריית נס ציונה זכויות על 66.07% משטח מתחם מרגולין, הנמצא בהליכי תכנון מתקדמים לקראת התחדשותו, אישרו פה אחד חברי המליאה כי הועדה המקומית לתכנון ובניה תהיה המגישה של התוכנית. על פי התוכנית, היזם, חברת אאורה ישראל, יחדשו את המתחם המיושן ובו כיום 15 מבנים ישנים, ללא ממ"ד, ללא מעלית, ללא מרפסות וללא חניות.

המתחם המחודש בנס ציונה עתיד לכלול 852 דירות חדשות בתכנון וסטנדרטים מתקדמים. המתחם החדש צפוי לשפר ללא היכר את הביטחון ואיכות החיים של הדיירים הקיימים, וכן להציע דירות חדשות בנס ציונה, בניהן דירות קטנות עבור זוגות צעירים תושבי נס ציונה.

עוד באתר נס ציונה נט - מפת נס ציונה לפי שכונות מעודכנת און ליין לפי רחובות ומרכזים בעיר 2023

מאחר ועיריית נס ציונה היא המחזיקה העיקרית בקרקע, אישרו חברי המליאה כי הועדה המקומית היא זו אשר תגיש את התוכנית ותוביל את התהליך בהתאם לצרכים של העיר.

ועוד מישיבת עיריית נס ציונה 21/03/2023

בישיבה אישרו חברי מועצת העיר נס ציונה בין היתר, תקציבים להחלפת מערכות השקיה באצטדיון העירוני, הצטיידות מעבדות בתיכון פארק המדע ותקציב מיוחד עבור תוכנית אב לשינויי האקלים.

 פארק הספורט החדש של נס ציונה עתיד להיפתח לקראת קיץ 2023.

עוד בישיבה, אישרו חברי המועצה את הסבת המכרז להפעלת בית הקפה הנבנה בימים אלו בפארק הספורט החדש -מהחברה הכלכלית חזרה לעירייה. זאת מאחר והעירייה היא זו שבנתה את בית הקפה עצמו ועל כן זיכיון ההפעלה צריך להיות גם הוא על שמה. את בית הקפה יפעיל הזכיין "שי מסעדות איטלקיות בע"מ", אשר מפעיל גם את גן סיפור בפארקים מובילים אחרים. הפארק עתיד להיפתח לקראת קיץ 2023.

אגרות ותשלומיםן בנס ציונה 

בשל מורכבותם של תחשיבים חדשים הנדרשים לצורך קביעת תעריף מעודכן עבור אגרות סלילת רחובות ותיעול, אישרה מועצת העיר פה אחד להאריך בשנה אחת את חוק העזר הקיים ועד לתאריך 31.5.24. לפיכך, אגרות התיעול יגבו על פי התעריפים הקיימים, זאת עד לביצוע התחשיבים ולעדכון חוק עזר החדש.

עוד אישרו חברי המועצה את הסכם המטרו מול המדינה. במסגרת ההסכם, מתחייבת המדינה לשפות את הרשויות ב 90% מעלות תביעות עתידיות אפשריות בגין מימוש התוכנית, וכן לשאת בעלות ניהול ההליכים המשפטיים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה