התחזה לבת 11 ברשת וגרם לאחרים לבצע מעשים מגונים בבנות משפחה קטינות

$(function(){setImageBanner('eb631b6f-f3da-4c37-92e9-0881646a4aef','/dyncontent/2024/3/12/8f0a2b8d-e0e3-496f-8d42-b3f76fef9145.jpg',16611,'בול בפוני קריית תרבות עד 0104',525,78,false,48688,'Image','');})

שבועיים אחרי מעצרו של תושב הדרום החשוד בביצוע עבירות מין בשתיים מאחייניותיו, כתב אישום הוגש נגד אותו אדם שגרם לו לכאורה לבצע את המעשים תוך שהוא מתחזה לילדה בת 11. על פי המשטרה, ישנו עוד מקרה דומה נוסף לפחות. הפרקליטות מבקשת את מעצרו עד תום הליכים

ילדה גולשת ברשת. קרדיט: שאטרסטוק

מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה הגישה כתב אישום לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כנגד צחי קראוס (42) מגבעת שמואל, בין היתר בגין עבירות מין חמורות שגרם לאחרים לבצע בקטינות בנות משפחתם תוך שהוא מציג את עצמו ביישומונים שונים כקטינה בת 11.

מכתב האישום שהגישה עורכת הדין אלכסנדרה קרא עולה כי במשך כשנתיים, ניהל קראוס פרופילים פיקטיביים ביישומונים שונים והציג את עצמו בכזב כקטינה בת 11. כך ניהל קראוס שיחות בעלות אופי מיני עם משתמשים שונים וגרם לשני משתמשים לבצע עבירות מין בבנות משפחה.

בהתאם לבקשתו של קראוס ובמהלך התכתבות עמו, ביצע אחד המשתמשים בקטינה מעשה אינוס ומעשים מגונים וכן ביצע מעשים מגונים בקטינה שנייה. המשתמש תיעד את מעשיו בתמונות וסרטונים ושלח אותם לקראוס.

במסגרת התכתבות עם משתמש נוסף, ביצע המשתמש, בהתאם לבקשתו של קראוס מעשים מגונים בקטינה בת משפחה, תיעד את מעשיו בתמונות וסרטונים ושלח אותם במהלך ההתכתבות לקראוס. עוד, ניהל קראוס התכתבות מינית עם קטין כבן 15 שנים והביאו לבצע בעצמו מעשים מגונים.

עם מעצרו של הנאשם נמצאו בחזקתו מעל לאלף קבצים המתעדים פרסום תועבה בדמותם של קטינים.

תיק זה מוגש כחלק מפרשייה שנחשפה במהלך חקירתה של יחידה 105 בלהב 433, שבה נעצר גבר כבן 33 מאזור הדרום, שביצע עבירות אינוס ומעשים מגונים בשתי אחייניותיו, תאומות כבנות 4 שנים.

אותו אדם ביצע את המעשים הקשים במסגרת התקשרותו באמצעות הסקייפ עם הנאשם בתיק הנוכחי, צחי קראוס, תוך שהוא מתעד עצמו לבקשת קראוס, שולח את התכנים לקראוס, וזאת תוך כדי שהוא חושב כי הוא מתכתב ומשוחח בסקייפ עם ילדה כבת 11 שנה.

כתב האישום מייחס לקראוס עבירות של גרם אינוס קטינה בת משפחה, גרם מעשה מגונה בקטינה בת משפחה, גרם מעשה מגונה במרמה, עשיית פרסום תועבה ובו דמותו של קטין, גרם מעשה מגונה במרמה בקטין שטרם מלאו לו 16 שנים, החזקת חומר תועבה ובו דמותו של קטין, ומידע כוזב.

בנוסף, ביקשה הפרקליטות לעצור אותו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. בפרקליטות ציינו את חומרת מעשיו של הנאשם שלא בחל באמצעים להביא משתמשים שונים לבצע עבירות מין בקטינות רכות, בנות משפחה.

כן ציינו כי החקירה בפרשה הביאה לחשיפת קשרים בין פדופילים ברשת, המתעדים עצמם בעת ביצוע מעשים מיניים בקטינים רכים בשנים ומעבירים לאחרים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה