התקשרו אליכם ממחלקת הגביה?. אל תעבירו פרטי כרטיס אשראי! עיריית יבנה מזהירה מפני הונאה.

$(function(){})

מכת ההונאות באמצעות כרטיסי אשראי מגיעה לאזור נס ציונה רחובות ויבנה - חשד כי גורמים מתחזים לעיריית יבנה ומבקשים פרטי כרטיס אשראי.

הונאות בכרטיסי אשראי pixabay

התקשרו אליכם ממחלקת הגביה?. אל תעבירו פרטי כרטיס אשראי! עיריית יבנה מזהירה מפני הונאה.

בעיריית יבנה התקבלו היום (23.1.23) דיווחים על שני מקרים בהם עלה חשד כי אדם המתחזה לנציג מטעם העירייה מתקשר לתושבי העיר, מוסר להם פרטים אישיים אודותיהם ומבקש את פרטי כרטיס האשראי. עפ"י הדיווח שהתקבל בעירייה, המתחזה התקשר לשני בעלי עסק בעיר, טען כי קיים חוב לעירייה בגין ארנונה ובמידה ולא ישלמו 'חשבון הבנק יעוקל באופן מיידי'.

בעירייה מזהירים כי מדובר בהונאה ומבקשים להימנע ממסירת פרטים אישיים או פרטי כרטיס אשראי. בעירייה ממליצים לבצע בירורים כספיים ישירות מול מרכז התשלומים העירוני בימים א'-ה' בין השעות 08:00-17:00, בטלפון 08-9433360/1.

עיריית יבנה תפעל בכל הכלים העומדים לרשותה לרבות העברת פרטי המקרה להמשך טיפולם של גורמי המשטרה.

מהתחזות לדואר ועד לפקידי בנק כך פועלות בישראל הונאות פיננסיות 

בישראל הונאות בתחום כרטיסי אשראי ומשיכת כספים מחשבון הבנק של אזרחים תמימים הפכה למכת מדינה. רק השבוע דווח על חשיפת הונאה בכרטיסי אשראי על ידי התחזות לדואר ישראל.  על פי החשד, החשודים במעשה הצליחו לשכנע אזרחים תמימים להעביר להם את פרטי כרטיס האשראי שלהם ומשכו מאות אלפי שקלים. 

חשבונך הושעה מ BIT?. לא ממש.....

הונאה נוספת התבצעה באמצות שליחת SMS ובה הודעה, כביכול, על השעיית חשבון ה BIT של אזרחים תמימים. גם כאן העוקץ עבד היטב ובעלי חשבון הקישו את פרטי כרטיס השאראי שלהם ללינק המתחזה לאתר האמתי של ביט. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה