ועדת השמות העירונית החליטה להמליץ למועצת העיר לקרוא לשכונה החדשה נס 130 - "נאות יוסי שבו"

$(function(){})

בהמשך לידיעה הקודמת: הועדה כבר אישרה וצפויה בוודאות גם אישור מועצת העיר בימים הקרובים. וגם אריק שרון ז"ל וחוה רינצלר ז"י יזכו להנצחה בשמות רחובות בנס ציונה ומייסדי טירת שלום יונצחו בכיכר על שמם.

ארכיון

ועדת שמות בראשות ראש העיר שמואל בוקסר, ובהשתתפות: סגנית ומ"מ ראש העיר סמדר אהרוני, סגן ראש העיר נאור ירושלמי, חבר מועצת העיר שאול רומנו מנהלת מח' תכנון סמדר ירון ומנהלת בית ראשונים ריקי שפירא לרר התכנסה הבוקר והחליטה, בהמשך להצעתו של ראש העיר שמואל בוקסר בשיתוף משפחת שבו, להמליץ למועצת העיר לקרוא לשכונת נס 130, הצמודה לפיקוד העורף, אשר נבנית בימים אלו, "נאות יוסי שבו" ע"ש ראש העיר לשעבר יוסי שבו ז"ל.

ראו ידיעה קודמת ומורחבת:

https://nessziona.net/חדשות/הנצחת-יוסי-שבו-ז-ל-השכונה-החדשה-המוקמת-בצפון-העיר-תקרא-נאות-יוסי-שבו-516725

עוד החליטה הועדה להמליץ לקרוא לרחובות בשכונה החדשה (נס 130) על שמם של 3 נשים: 2 רחובות על שמם של משוררות לאומיות: נעמי שמר ולאה גולדברג ורחוב נוסף על שמה של חווה רינצלר, אשת חינוך ויקירת העיר. ההמלצה לקרוא רחוב על שמו של צבי הוכברג, חבר המניין הראשון ומנהל ביה"ס הראשון בנס ציונה, בשכונה החדשה תעלה גם היא במליאת מועצת העיר.

עוד דנה הועדה בהצעה להחליף את שמה של דרך אילון לדרך על שמו של ראש הממשלה לשעבר אריאל שרון ז"ל ולקרוא לה "דרך אריאל שרון". הועדה אישרה פה אחד והנושא יועבר לאישור מועצת העיר.

דיון בעניין קריאת שם לכיכר ברחובות בן יהודה, מונטפיורי והמייסדים, התקיים אף הוא. הועדה תמליץ למועצת העיר לקרוא לכיכר "כיכר מייסדי טירת שלום" על שם 20 משפחות המייסדים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה