ורדה אופיר לאחר ביקור בביה"ס בלוד -"באתי לחזק ויצאתי מחוזקת"

$(function(){setImageBanner('858b9761-35bc-4677-9384-2f09eef94bf1','/dyncontent/2024/3/12/8f0a2b8d-e0e3-496f-8d42-b3f76fef9145.jpg',16611,'בול בפוני קריית תרבות עד 0104',525,78,false,48688,'Image','');})

מנהלת המחוז במשרד החינוך, הגב' ורדה אופיר, בחרה לבקר בשני בתי ספר בעיר לוד, במטרה להקשיב לרחשי ליבם של צוות המורים והתלמידים וכמובן לחזק ולהביע תמיכה באופן התמודדתם עם המצב.

הגברת ורדה אופיר בקריה למנהיגות ולמדעים עש זייל בלוד

ביקור מנהלת המחוז בעיר לוד : באתי לחזק ויצאתי מחוזקת"

היום בקרה מנהלת מחוז המרכז של משרד החינוך, ורדה אופיר, בשני בתי ספר בעיר לוד, שידעה ימים קשים בחודש האחרון, וסכמה את הביקור בנימה אופטימית באשר לעתיד מערכת החינוך בעיר המעורבת. 

הביקור נפתח בביהס היסודי הערבי אלזהרא בלוד, בו קיבלו את פניה בברכה צמד תלמידי השכבה הצעירה, שהעניקו לה שי מקסים בדמות ינשוף שהוא כידוע סמלו של משרד החינוך.

עוד באתר - בית הספר של החופש הגדול כל הפרטים

לאחר סיור קצר בבית הספר המטופח והאקולוגי וקבלת הסברים ממנהלת ביה"ס, הגב' שירין מחארב, על שיתוף הפעולה בין הקהילה לבית הספר, שסייעה לצמיחתו והצלחתו. נערך שיח עם נציגים מהצוות, במהלכו נחשפה מנהלת המחוז לחששותיהם ולדרכי ההתמודדות בהן בחרו, על מנת להתמודד עם המצב ועם תחושותיהם של הילדים, והפרקטיקות בהן פעלו ופועלים על מנת להחזיר לילדים את תחושת המוגנות והשגרה הבית ספרית.

בהמשך הביקור התארחו מנהלת המחוז והמפקחות האחראיות ב"קריה למנהיגות ולמדעים ע"ש זייל" אף היא בעיר לוד. במפגש מרגש בניצוחה של מנהלת בית הספר הגב' אפרת שלום, שמעה מנהלת המחוז גם על תחושות הצוות והתלמידים, ריגשה במיוחד תלמידה אשר סיפרה על פרויקט "בין עולמות" המפגיש בין תלמידים יהודים וערבים, וחלקה איתנו את חרדתה הגדולה שגילתה שהנערה שנהרגה בפגיעת טיל ישיר בביתה היתה לא אחרת מחברתה לקבוצה נדין עווד ז"ל.

עוד סיפרו חברי הצוות על ההתמודדות האישית עם חששותיהם כתושבי לוד ועל הכח שהם שאבו מתחושת האחריות הרבה בעמידה לצד תלמידיהם, על מנת להעניק להם אי של שקט ובטחון, גם שכל העולם מסביבם גועש ורועש.

את המפגש סיימה יו"ר מועצת התלמידים שחלקה את חוויותיה בפעילות החשובה שיזמו חברי מועצת התלמידים במתן סיוע של אוזן קשבת וחיבוק וירטואלי לחבריהם התלמידים הערבים והיהודים, פעילות שעוררה התפעלות רבה ממנהלת המחוז והמפקחות גם יחד, אכן הנחלת מנהיגות היא מעבר לסיסמא בתיכון זייל!

בסוף היום סיכמה הגב' ורדה אופיר את הביקור : "באתי לחזק - ויצאתי מחוזקת"!

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה