כי מנס ציונה תצא תורת ההיגיינה - להודו !

$(function(){setImageBanner('cae0f9d6-2fb2-481e-92f9-e2169740b105','/dyncontent/2024/3/12/8f0a2b8d-e0e3-496f-8d42-b3f76fef9145.jpg',16611,'בול בפוני קריית תרבות עד 0104',525,78,false,48688,'Image','');})

סטרטאפ ישראלי מנס ציונה הקים בהתנדבות תחנות היגיינה בהודו למניעת תחלואת ילדים.
התחנות הוקמו במימון עצמי של הסטרטאפ Soapy Care מנס ציונה שקבע לעצמו כמדיניות לספק לכפרים בהודו ובאפריקה עמדות שטיפה בהיקף של מעשר מהמכירות בישראל וברחבי העולם.

יחצ

תחנות היגיינה לשטיפת ידיים פרי פיתוח ישראל הוצבו במחוזות בנגלור ופודוצ'רי בהודו במטרה להדריך ולעודד את התושבים המקומיים, ילדים ומבוגרים, לשטוף את ידיהם בצורה נכונה ואפקטיבית ולתרום להפחתת התחלואה ממחלות זיהומיות.

התחנות הוקמו במימון עצמי של הסטרטאפ Soapy Care מנס ציונה שקבע לעצמו כמדיניות לספק לכפרים בהודו ובאפריקה עמדות שטיפה בהיקף של מעשר מהמכירות בישראל וברחבי העולם. הפרויקט בשיתוף פעולה עם הארגונים Swasti ו-Sanitation First המקדמים את בריאות הקהילה בהודו. העמדות מוקמו באיזורים כפריים מרוחקים שסובלים משיעורי תמותה גבוהים של ילדים בעקבות מחלות מעיים המתפשטות בעיקר בשל ידיים לא נקיות.

המתקנים כוללים טכנולוגית ראייה ממוחשבת מבוססת בינה מלאכותית שבוחנת האם השטיפה בוצעה בדרך אפקטיבית שמנקה אותן מחיידקים ווירוסים ונותנת על כך משוב מידי באמצעות מסך חכם. בדרך זו המשתמש לומד לשטוף נכון כולל בפרקי כף היד ובצידה האחורי שסובלים פעמים רבות מהזנחה וירכוש הרגלים נכונים. תוך כדי השטיפה מודד המתקן את חום הגוף כך שניתן לזהות סיכון לתסמיני קורונה.

המתקנים חסכוניים מאוד במים, גורם בעל חשיבות רבה בהודו. הם מאפשרים שטיפה יסודית של הידיים בכמות ששווה לכוס אחת, לעומת 12 כוסות שמתבזבזות בשטיפה ממוצעת בברז, שמביאה לתוצאה נמוכה יותר מבחינה היגיינית. כמו כן נעשה שימוש יעיל בסבון וחיסכון בחשמל שחוסך בעלויות התחזוקה. הפיתוח זכה בפרסים בינלאומיים בשל גישתו פורצת הדרך פתרון בעיה עולמית ומותקן במקומות עבודה, מטבחים גדולים, בתי ספר, אולמות ספורט, תחנות רכבת ואוטובוסים ושדות תעופה.

 

מקס סימנובסקי, מנכ"ל Soapy Care: "המודל שהנהגנו לתרומה קבועה לקהילה העולמית מאפשר לפרויקט להתקיים לאורך זמן כי הוא לא תלוי בתרומות וללקוחות שלנו להיות שותפים בהפחתת תחלואת ילדים ומבוגרים בעולם. יש לנו עוד מתקנים רבים שכבר הועברו להודו ויותקנו בתקופה הקרובה באזורים כפריים נוספים ושכונות בדלהי."

 

קרדיט צילום: Soapy Care

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה