זוכרים את יצחק רבין ז"ל. העצרת בנס ציונה - ה י ו ם !

$(function(){})

במלאת 26 שנה להירצחו של ראש ממשלת ישראל יצחק רבין ז"ל, תתקיים היום בנס ציונה עצרת הזיכרון בכותרת "אל תגידו יום יבוא, הביאו את היום"
19.10.21 יום שלישי בשעה 20:00 באשכול פיס (רחוב אוסקר שינדלר)
במהלך העצרת יערך פאנל מיוחד בנושא הגבול בין חופש הביטוי לאלימות מילולית,
בהנחיית קובי מחט ובהשתתפות טיטי איינאו, ולהקות השירה והמחול הייצוגיות.
ראו גם סרט על חייו של רבין ז"ל

בכיכר רבין בתל אביב נפתחו שלשום אירועי יום הזיכרון הממלכתי במלאת 26 שנים לרצח ראש הממשלה יצחק רבין ז"ל. לציון היום התקיימה בכיכר "האסיפה הישראלית", בהשתתפות אלפים  מכלל חלקי החברה הישראלית ובעיקר בני נוער- לשיח על קדושת החיים. האירוע התקיים בהובלת קואליציית תנועות הנוער ומרכז רבין תחת הכותרת "זוכרים את הרצח, נאבקים על הדמוקרטיה".

אתמול התקיימה בהר הרצל האזכרה השנתית ליצחק רבין ז"ל. הטקס התקיים במעמד משפחת רבין, נשיא המדינה, ראש הממשלה, יו"ר הכנסת, נשיאת בית המשפט העליון, שרים, חברי כנסת ואישי ציבור.

קודם לכן התקיים בבית הנשיא טקס הדלקת "נר יצחק" לזכרו של ראש הממשלה הנרצח. בטקס השתתפו גם שר הביטחון בני גנץ, שופטת בית המשפט העליון ענת ברון ומשפחת רבין.

אחה"צ התכנסה  מליאת הכנסת בשעה 17:00 לישיבת זיכרון מיוחדת במעמד נשיא המדינה יצחק בוז'י הרצוג, נשיאת בית המשפט העליון השופטת אסתר חיות ובני משפחת רבין. 

"אל תגידו יום יבוא, הביאו את היום"
תושבי נס ציונה מוזמנים להשתתף בעצרת העירונית לזכרו של יצחק רבין ז"ל.
העצרת תערך היום- 19.10.21 | יום שלישי | בשעה 20:00 | באשכול פיס (רחוב אוסקר שינדלר)

במהלך העצרת יערך פאנל מיוחד בנושא הגבול בין חופש הביטוי לאלימות מילולית,
בהנחיית קובי מחט ובהשתתפות טיטי איינאו, ולהקות השירה והמחול הייצוגיות.

--------------------------

בנוסף, מארגנת הברית הישראלית עצרת מרכזית לזכרו של רבין שתתקיים ב־30 באוקטובר בכיכר רבין. בהודעת המארגנים נמסר כי "אחרי שנה של שינוי, של תהפוכות פוליטיות וחיבורים, מורשתו של רבין היא כבר לא עוד סיסמה. אנחנו כחברה נמצאים בתהליכי ריפוי שעדיין לא הושלמו, אך היום יותר מתמיד צריך ואפשר להאמין שאנחנו יכולים להחזיר את התקווה לפיוס ולאחדות".

צפו בווידאו - הפגישות עם יאסר ערפאת, מערכת היחסים העכורה עם נתניהו, מדי הגסטפו בכיכר ציון - ועצרת השלום שהסתיימה ב"ממשלת ישראל מודיעה בתדהמה". 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה